![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel % van dat bedrag zit na één maand terug in de staatskas? 20/25/30/35%? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het probleem van buiten de file-uren te werken, voor een iets hogere verloning?
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk, we gaan hier uit van bona-fide bedrijven met voldoende werknemers. Een familiebedrijfke waar 6 Mo's en 3 Fatima's de hele ploeg uitmaken, da's een ander verhaal, en is de kans dat een Bemboemmeke mag meespelen uitgezonderd als zaadvergaarbak redelijk klein.
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heu ik ga niet gaan kuisen hoor, pompafje kan dat fysiek én psychisch NIET aan! Ik denk dat ik mij dan zodanig slecht ga voelen dat ik zelfmoord zou plegen! dus: over my dead body! waarom zou ik kuismadam gaan spelen als ik gvd latijn-moderne talen heb gedaan!!!! ik had beter BSO gedaan!!!! maar nee, ik was te slim! en nu word ik gestraft!!!!!! en iedreen spot met mij!!!! pffffffffffffffffffffffffffft!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nou marnik ik wil heus wel werken, maar niet als kuisvrouw, sorry, en dat is nog steeds mijn goed recht
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werklust heeft niks met intelligentie te maken. Ik zeg niet dat U moet gaan kuisen. Maar als U dat te min vindt, of te zwaar, dan is het aan U om te bewijzen dat U beter kan, en niet tot aan uw pensioen van een "te lage" uitkering moet leven. U klacht dat uw diploma blijkbaar verloren moeite is. Mijn echtgenote heeft haar job te danken aan haar 4taligheid en de wil bij te leren. Binnenkost kan ze boekhoudster bij op haar diplomalijst zetten, naast haar 2 masters. Toch is ook zij een paar jaar uitkeringsgerechtigd geweest, maar dan door ziekte, niet door zelfmedelijden. Een uitkering binnen het systeem zoals het beoogd werd, is een tijdelijke situatie. Tussen 2 jobs in, of in ziekteverlof, om de voornaamste voorbeelden aan te halen.
![]() |
![]() |
#232 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wat is er gebeurd met de werkattitude in Vlaanderen! Waar is de tijd dat men liever honger leed dan bij de hulpkas aan te kloppen. Neen, u loopt er mee te stoefen en verwacht dan nog sympathie ook! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meedraaien in de samenleving als werknemer in de priveé kan U best vergelijken met prostitutie. Uw werkgever betaald U voor uw kunnen, en als uw kunnen voldoende is, dan is het volgende maandloon onderweg. Net zoals een hoerenloper de dames van lichte zede betaald om hun lichamelijke eigenschappen te mogen proeven.
![]() |
![]() |
#234 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() chai chai maddox, ik weet dat je gewoon aan het antwoorden was op Johan Daelemans en dat men met mechanica goede kanten op kan, ook vind ik jou helemaal niet dom, integendeel zelfs!
ik had het over de debiliteiten die de posts van reservespeler & co bevatten en waarin ze mij afschilderen als een luie lamzak die niets van zijn leven wenst te bakken! maar het is juist omdat ik wel nog iets van m'n leven zou willen bakken dat ik niet wil gaan kuisen want dan is mijn CV helemaal foutu! en dan zullen de werkgevers mij dit zeggen: "héwel madammeke, ik zie dat u x jaar tijd kuisvrouw heeft gedaan, doet u dat maar gerust verder, want u heeft GEEN ervaring voor iets anders! u kunt gaan, de volgende! 100 wachtenden achter u!" ik heb lang genoeg moeten aanhoren dat ik 'in tussentijd' maar een alimentair jobke moest aannemen, en dat heb ik gedaan toen ik jonger was, maar nu zou ik toch ook wel (eens) een 'goede job' willen als iedereen, heb ik me daarvoor omgeschoold tot administratief bediende om dan maar te gaan kuisen?!! neee! als ik nogal heftig reageer, dan is het omdat ik aanvoel: 'het is nu of nooit!' .. het is niet op mijn 50ste dat ik het mij nog zie doen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() OM TE GAAN WERKEN! Zij begaven zich naar waar het werk voorhanden was. U wacht tot het in uw handen gelegd wordt, maar tijd om wakker te worden, prinses: wat je zelf niet grijpt in het leven, ben je kwijt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zo van de gouden jaren 60. Toen arbeid nog adelde. Nu , zoals U en misluktespiegel duidelijk aangeven, arbeiden, zelfs niet met volle goesting, waarom, als een uitkering mits wat slimmigheden gelijk of zelfs hoger kan liggen dan een loon.
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ach ok je beseft dan toch dat er hier geen werk voorhanden was voor hen .. zelfde nu voor mij, en nee ik ben geen prinses ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |