![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1861 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1862 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 8 augustus 2014 om 11:14. |
|
|
|
|
|
#1863 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1864 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
we zullen zien wat er gaat gebeuren als ISIS te dicht bij Erbil komt
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
#1865 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
#1866 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#1867 |
|
Minister-President
|
De VS kan ISIS helemaal niet ''uitroeien''. Hoeveel jaar zitten ze in Afghanistan, hoelang hebben ze in Irak gezeten? De radicale moslimgroeperingen aldaar zijn niet ''uitgeroeid''. Ze kunnen ISIS wel militair uitschakelen.
|
|
|
|
|
#1868 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja natuurlijk, alles hangt af hoeveel "randschade" zij aanvaardbaar achten.
|
|
|
|
|
#1869 |
|
Banneling
|
isis is dan ook helemaal geen leger of zelfs geen staat. Het zijn gewoon volgelingen van een sekte. De islam .
|
|
|
|
|
#1870 |
|
Minister-President
|
Het is een staat, zij beschikken over de middelen van een staat. Ik zou, i.p.v. Amerikaanse bombardementen kiezen voor duidelijkere steun aan de Koerdische staat die momenteel fungeert als veilige haven voor de christenen. Waarom wordt de PKK nog altijd beschouwt als een terroristische organisatie? De Koerden hun onafhankelijkheidsreferendum moet ook gerespecteerd worden. Maar het westen wil niet samenwerken met de plaatselijke tegenstanders van ISIS, omdat hun geopolitieke tegenstanders (Assad) daar anders wel zouden bij kunnen varen.
|
|
|
|
|
#1871 |
|
|
zoals Westboro Baptist Chruch representatief is voor Christenen. ZoietS?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
#1872 |
|
|
|
|
|
|
#1873 | |
|
|
Citaat:
maar hoe langer we wachten met die keuze effectief te maken, hoe moeilijker het gaat worden
|
|
|
|
|
#1874 |
|
Staatssecretaris
|
En zo een steeds groter gebied in een economische woestenij veranderen waar enkel debiliteit een voedingsbodem vindt. Het deert mij niet, maar ik heb wel compassie met de vrouwen en kinderen die met die bende idioten hun leven moeten slijten.
|
|
|
|
|
#1875 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heb je het filmpje al bekeken? https://www.youtube.com/watch?v=2eMkth8FWno het leuke begint rond 1 minuut. Wel raar dat wij hier in het Westen zulke achterlijke "ik heb gewonnen" grappig vinden, maar dat ze bij de islamietjes als helden worden vereerd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 augustus 2014 om 14:22. |
|
|
|
|
|
#1876 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar elke moslim leest en leeft volgens de regels van de koran. U mag me altijd een moslim tonen die dit niet doet . In dat haatboek staat duidelijk te lezen wat er met ongelovigen moet gebeuren. "Mijn kamp" is er een zwak aftreksel van. Het is dus heel simpel , (a) je bent een moslim en volgt een haatboekje. (b) je bent geen moslim en volgt het haatboekje niet. Er zijn enkel antwoorden a of b mogelijk. Er is geen middenweg. Ik volg de koran als het me goed uitkomt is dus geen antwoord. |
|
|
|
|
|
#1877 |
|
|
|
|
|
|
|
#1878 |
|
Minister-President
|
Ga gaan helpen. Wees geen lafaard. Uw imaginair vriendje zal u belonen.
|
|
#1879 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#1880 |
|
Banneling
|
Er hebben er alvast een paar 500-pounders op hun nek gekregen...
Heaven must be running out of virgins soon... |
|
|