![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die de term "beperkte intelligentie" niet als scheldwoord maar als een compliment beschouwen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Nederland heet je van harte welkom. En je bent eerder aanpast dan je lief is
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo vermoeiend al die oprispingen tussen de Waalse "kapoen" en de Vlaamse "Clarence".
Mag het ook eens ietwat anders zijn? Lees: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/op...orlog-standard
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 10 augustus 2014 om 06:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Afsplitsen van een land, is dat nu een rechts of links idee? De Nazi's wilden juist alles verenigen in een groot rijk, niet splitsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ieder Gewest heeft evenveel in de pap te brokken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Burger
|
![]() Witte Kaproen, ik ben belgicist en schelden zie ik me nog niet meteen doen hoor. Meestal zijn het de Vlaams-Nationalisten die extremer reageren. Waarom? Omdat de belgicisten denken: ''Oh, laat de Vlaams-nationalisten maar doen''.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() auw !!!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs hoge politiekers, van wie men kan verwachten dat ze beschaafde mensen zijn, gebruikten woorden als mentaal gehandicapten, mestkevers, nazi's ... Naast de vuilbekkerij, zijn ze zo bang als een wezel. Want het kondigt zich aan: het einde is nabij. Eén wereldrecord hebben we al op zak. Een paar plezante dingen zijn al merkbaar: kijk de volgende keer naar uitzendigen vanuit het parlement: hoe groot zijn de nva-delegaties ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Troost je Jay, er is een oplossing voor Uw vermoeidheidsprobleem; de Vlaamse en Waalse onafhankelijkheid en de oprispingen tussen de Vlamingen en Walen zijn voorbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat de Walen altijd dachten dat ze de meerderheid vormen in dit land waarschijnlijk ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 10 augustus 2014 om 09:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is braaf Wingin. Laat ons maar doen man, de Vlaamse onafhankelijkheid komt er aan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zowel die Walen als die Vlamen zijn voor mij als geexpatrieerde gwoon een dure bende hobbyisten die mijn "ginds bij U verblijvende" bekenden alleen maar meer geld kosten. Of jullie nu samen blijven of niet. Of is 1 van beiden misschien van plan om uit de EU te stappen?
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is ondertussen reed 10 augustus en nog steeds geen spoor van een nieuwe federale regering. 19 september en 9 november daarentegen komen elke dag weer een dagje dichterbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan willen wij als onafhankelijk Vlaanderen ons steentje nog wel blijven bijdragen aan de EU. Wat de Walen willen ,dat moet je maar aan hen vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hetzelfde als België, maar ondertussen 28 grote gewesten, met ieder zijn eigen wetten en profiteurs aan de macht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de" Euro-craten" met eigen scholen ,winkels, hoge loonschalen en lage of geen belastingen. Voor de Euro-craten is de EU een zegen, maar voor de gemiddelde belastingbetaler heeft de EU nog niet veel zaad in het bakje gebracht. Daar kunnen de peren-kwekers van Haspengouw ondertussen weer van meespreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Burger
|
![]() Volgens mij was het Putin die de dreiging op gang bracht, waardoor de perenkwekers nu niet meer kunnen uitvoeren?
En Witte Kaproen, jij lijkt wel heel zeker te zijn van een splitsing. Het is niet omdat Schotland splitst dat wij dat ook doen? Die hebben een verschillende situatie en achtergrond. |
![]() |
![]() |