![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
|
Discussietools |
|
|
#2141 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#2142 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zionistische bommen, als U daarover spreekt geloof ik U wel, 't zijn trouwens diezelfden die de hatelijke baardapen monetair en militair steunen. Moesten er niet zoveel rechtgeaarde mensen en minderheden sneuvelen zou ik hun zelfs steunen in hun vuil spel. Wat een gedoe toch. ![]() ![]() Lekker smullen en maak U zo druk niet Kuno, van dat Kalifaat, daar komt niets van. Sorry hoor... Laatst gewijzigd door zonbron : 11 augustus 2014 om 06:02. |
|
|
|
|
|
#2143 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#2144 |
|
Banneling
|
IS heeft Jawlala in handen. Peshmerga kreeg opnieuw een pak rammel, ook in Makhmur.
|
|
|
|
|
#2145 |
|
Europees Commissaris
|
Good 4 you.
|
|
#2146 | ||
|
Banneling
|
![]() Muslim Man Is Beheaded in Central African Republic Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kunoichi : 11 augustus 2014 om 06:31. |
||
|
|
|
|
#2147 |
|
Banneling
|
IS recruiting on the rise in Sunni areas of Iraq
IS recruiters are discovering fertile territory in Iraq's Sunni areas as disenfranchised young men sign up in their hundreds. |
|
|
|
|
#2148 |
|
Europees Commissaris
|
Waarom dragen die eigenlijk altijd een bivakmuts? Schamen die zich voor iets?
|
|
#2149 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#2151 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kuffar choco, frieten en mayo... zijn ze gek van! Ik ga ginds, in het voorspoedige Kalifaat, spoedig een kraampje opendoen, eens ze hun botte messen opbergen. Laatst gewijzigd door zonbron : 11 augustus 2014 om 07:07. |
|
|
|
|
|
#2152 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En Uw eerste link is gewoonweg niet actief. Nuff said. Jammer dat die rode pil niet groot genoeg is om degelijk tussen drie vingers om te wentelen. Maar er is nog steeds... Nutella!!! Laatst gewijzigd door zonbron : 11 augustus 2014 om 07:17. |
|
|
|
|
|
#2153 |
|
Banneling
|
Conspiracy.com is waar jij alles van slikt.
Muslim Man Is Beheaded in Central African Republic |
|
|
|
|
#2154 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#2155 |
|
Banneling
|
Islamitisch vezet, dit topic gaat heel snel voorbij dus vergeef me dat ik niet alles lees.
Maar als u denkt dat ISIS uit het "niets" ontstaan is, dan bent U verkeerd. Waar jullie formaties uitleggen met stok in het zand, is er een topteam samengesteld door Amerikanen, Joden en Europeanen die zowel psychologisch als tactisch te werk gaan. Meestal opereren ze enkele stappen vooraf. Alvorens Sarkozy de eerste bom op Libië smeet, wist men dat er hier een ISIS uit ging komen. U mag daarvan denken wat U wil. |
|
|
|
|
#2156 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Moslim rebellen heersen over een christelijk land die oorlogservaring heeft, dat loopt natuurlijk verkeerd. Het is de enige taal die moslims begrijpen. Laatst gewijzigd door Doge : 11 augustus 2014 om 09:33. |
|
|
|
|
|
#2157 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Jihad tegen de Arabische despoten is niks nieuws, maar een voortzetting. In Syrië al in de jaren 80. In SA. Enz. Citaat:
|
||
|
|
|
|
#2158 |
|
Europees Commissaris
|
Al 34 jaar aan het prutsen, Allah is precies toch niet zo machtig.
|
|
#2159 |
|
Banneling
|
Hier moet ik Kunoichi gelijk geven, er is een algemeen doel die doorgegeven wordt aan de volgende generaties en een constante stroom van nieuwe strijders.
Ondertussen moet de volledige ISIS al eens uitgeroeid zijn maar die constante aanvoer van strijders houdt alles in gang, daar is moeilijk tegen te vechten. |
|
|
|
|
#2160 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
http://www.israelnationalnews.com/wa...=0&item=183908 De wereld gaat na de onvermijdelijke val van het kalifaat nooit meer hetzelfde zijn.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|