![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kan mijn ideologische overtuiging beargumenteren en verdedigen. Als ge dat niet kunt, hebt ge - intellectueel gezien - geen enkele waarde. Ge hebt een mening? That's cute. Verder heeft het geen relevantie. Ga nu nog maar wat in de zandbak spelen.
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou in de VS denk ik een Libertarische Democraat zijn
![]()
![]() |
![]() |
#343 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(Niet dat ik de Republikeinen wens te verdedigen, want de standpunten van veel Republikeinen omtrent de doodstraf, abortus, euthanasie of drugs kunnen er bij mij niet in. Ik zou nooit lid kunnen zijn van een partij waar ook een Santorum in thuishoort.)
![]() |
#344 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#345 |
Banneling
|
![]() HBO, om er maar eentje te noemen. Fully and absolutely private, en het maakt series/content waar ze bij de BRT(N)/VRT nog in geen 100 jaar aan komen; not even in combined forces met alle commerciële zenders van BE. En dat voor nog geen 20$... Best monthly return on investment ever.
|
![]() |
![]() |
#346 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#347 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
|
![]() Critical mass heeft niets te maken met klein beginnen maar met je standard target, je thuis en standaardmarkt. De standard target van een Nederlandstalig productiehuis blijft beperkt, je middelen dus ook.
|
![]() |
![]() |
#350 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alles. Gewoon kwestie van keuzes maken (en wat visie en guts hebben, that is). |
|
![]() |
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel, maar niet in Belgie.
![]() |
![]() |
#352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tenzij je Studio 100 heet. Het huis Anubis werd in de USA, Mexico en quasi alle Duitstalige landen uitgezonden. Vlaamse kwaliteit rendeert.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#353 |
Minister
|
![]() Voor mijn part mag men gerust de schaar zetten in de openbare omroep, maar dan moet men het medialandschap wel écht open gooien zodat ook kleine privé-initiatieven een kans hebben om te overleven: het kabelnetwerk, internetradio en -tv, verdeling van radiofrequenties enzovoort.
#354 | |
|
![]() Citaat:
1$cent per jaar is nog teveel. |
|
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een opiniestuk in DS dat zeker zijn plaats heeft in dit debat. Iemand die voorbij de pure centen kwestie gaat en schetst wat wij dreigen te verliezen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#356 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#357 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Game Of Thrones, The Wire, The Sopranos, Band Of Brothers, Six Feet Under, True Detective, The Newsroom, .... Kan Zijne Verhevenheid mij eens vertellen welke producties wel aan zijn standaard voldoen?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
#358 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#360 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
HBO is vandaag een mastodont en heeft een bedrijf als Time Warner achter zich waardoor hun toegang tot de markt veel vlotter loopt, dat klopt, maar dat is an sich geen zaak die Vlaamse/Nederlandse/Franse productiehuizen niet kunnen. |
||
![]() |