![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1382 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er is GEEN EEN bezet land dat democratische verkiezingen houdt GEEN ENKEL!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1384 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het gevolg van alles dat de VS en Israel met miljarden dollars ondernemen. Met alleen suiker en Kaliumnitraat als stuwstof is het overigens een behoorlijke prestatie om een raket te bouwen die kilometers ver vliegt. Dat weet ik vanwege de hobby 'rocketry' . Met name in de VS zijn er vele hobbyisten die dezelfde stoffen gebruiken voor hun hobby (zie bijvoorbeeld de website van Richard nakka http://www.nakka-rocketry.net/ Citaat:
vind u de kinderen van miljonairs ook zo geweldig omdat ze de juiste vriendjes hebben gekozen ? Citaat:
En ik spreek niet over het hele midden oosten.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 11 augustus 2014 om 22:36. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1385 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waar blijven die voorbeelden is als wachten op Godot ...
![]() |
![]() |
![]() |
#1386 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar die dan moedwillig gaan afvuren op een tegenstander die al in de startblokken staat om de boel plat te gooien, da's een eersteklas ticket voor een darwin award. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1387 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder heeft u al 100 keer kunnen bekijken via de links naar de VN, welke gebieden bezet zijn. De genen die beweren dat de West bank geen bezet gebied is, kan ik echt niet serieus meer nemen. Ik zal dan ook niet meer op uw specifieke idiote suggestieve vraag meer reageren.
![]() |
![]() |
#1388 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zorgen zo in ieder geval voor aandacht ! ten koste van zichzelf, dat weten ze. Wanhoop speelt hierbij een hoofdrol. Citaat:
![]() |
![]() |
#1389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En verder voldoet het volledig aan de definitie van bezetting . Als u een probleem heeft met de status bezetting dan schrijft u maar een brief naar de VN, met uw vragen, ik heb dat niet bedacht.
![]() |
![]() |
#1390 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want het afschieten van vuurpijlen, en aanslagen plegen lijkt niet echt te werken. Citaat:
Citaat:
Dus, U geeft al aan dat de "officiele" vluchtelingen niet "naar huis mogen". Nochtans een eis van de Palestijnse autoriteiten. Citaat:
![]() |
![]() |
#1391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(dit neemt niet weg dat ik vind dat de Israëli ook een plek als hun land verdienen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En da's daar nog nooit gelukt, want zelf al geven leiders van Fatah of Hamas hun woord dat er niet meer geschoten zal worden, dan zijn er wel andere stamhoofden, krijgsheertjes of gespuis dat de slimme denkt uit te hangen, en daar gaan weer een paar vuurpijlen of dergelijke richting Israël.
![]() |
![]() |
#1393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor elke gedode palestijnse vrouw, kind of andere non-combatant worden 20 meer jongeren aangezogen in de haatspiraal tegen... OFTEWEL: "Winning heart & mind, Israeli way".
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 13 augustus 2014 om 04:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1394 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom denk je dat israël dat meeneemt in de vergelijking ? Volgens mij kijken zij maar naar één ding : een zo hermetisch mogelijke defensielijn opzetten en elke overschrijding daarvan onmiddellijk militair aanpakken. Wat deze of gene palestijn denkt of doet zal het laatste zijn van hun zorgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1396 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Win-win voor Israël. Elke semi-openlijke combatant is eentje die zonder al te veel PR schade kan afgeknald worden.
![]() |
#1397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen opmerkelijk dat al dat afslachten en uitroeien blijkbaar voor een kik zorgt, zelfs als men zijn best doet om het via een afstandelijke ongeemotioneerde houding in te kaderen.
![]() |
![]() |
#1398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn weinig dingen die voor een sterkere kick zorgen dan de macht over leven en dood. Wat ook in 1 keer een deel is van de redenen waarom na rampen en oorlogen de bevolking sterk aangroeit. Het libido van man en vrouw is dan op zijn hevigst.
![]() |
![]() |
#1399 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus wat je probeert te zeggen is dat Israel zich nu maar moet laten afslachten, want als ze zich verdedigen dan komt er voor iedere dode vijand twintig nieuwe vijanden terug die Israel dan moet bevechten?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1400 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is in de juiste richting, alleen zijn de verhoudingen verkeerd.