![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Altijd zorgen dat ge eerst naar haar ogen kijkt. Dan weet je tenminste of ze doorheeft dat je eerst naar haar borsten keek.
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
oogcontact eens grondig haar figuur bekijken terug oogcontact uit de reactie daarop weet je ook meteen hoe laat het is ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 14 augustus 2014 om 08:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Pas op , toen ik een jaar of 12 was heeft er eens eentje van ongeveer 14 haar voorgevels eens in mijn gezicht geduwd. Ik heb er toen weken over gedroomd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ps slechts weken, of droomt ge daar nu nog af en toe van ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat wil je Anna , ik zat toen bij de paters Jozefieten in Leuven toen nog een exclusieve jongensschool, tetten waren ver weg. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
toch menslievend van dat meiske, dat ze u zo wou redden ! Laatst gewijzigd door Anna List : 14 augustus 2014 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat de Jozefieten betreft. Bruno Wyndaele zat toen in mijn jaar (niet in mijn klas). De kan ook het één en het ander vertellen over de prefect pater Aloïs. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 14 augustus 2014 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() aan Bruno vind ik dat je t nog een beetje ziet, ik hoop dat jij t trauma beter verwerkt hebt ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was de dochter van de toenmalige uitbater van de visvijver. Den Bruno , hij heeft het er zelfs in zijn quizke al eens over gehad. En bij u Anna, staken ze toen je 12 was hun balkon ook al onder uwe neus ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan , een jaar of 2 later, met Betty.
De ketting van hare fiets was van het tandwiel gevallen. Mijne maat , den Bart had geregeld dat , als ik ze er terug kon opleggen, ik eens aan haar tetten mocht komen (hij had dat al eens mogen doen). Kreeg ik die ketting daar toch wel niet op zeker. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
had daar pas oog voor vanaf een jaar of 16 zelfs, vrees ik, en dan nog heel naief hoor ... zelf nog geen rijbewijs, met de auto thuisgebracht worden door eigenlijk wel een heel schoontje ... die parkeert haren auto heel zorgvuldig ... en dan ni door hebben dat ik haar binnen had moeten vragen en zo van die (niet) stoten ! ![]() was niet verder mee dan wat muilen en ne slow dansen, vrees ik ... maar wel ne grote muil en een nodige dosis lef ze, iemand anders in een discotheek laten kiezen met welk meisje je naar huis gaat aan t eind v d avond etc, en dat dan nog doen ook, of blijven flirten tot je er een had met een auto om je naar huis te brengen ... allemaal geen dingen om heel trots op te zijn zo, maar jong, wild en onbezonnen hé ... ![]() wat ik nog allemaal moet inhalen, jong, ge houdt het niet voor mogelijk ! kga daar nog jaaaren zoet mee zijn ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() jeugdtrauma's ! :s |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hanske was er ook dikwijls bij. Hij was een jaar of 2 jonger dan wij. We lieten hem eens naar den beenhouwer gaan voor 100 gram durex. ![]() Na een tijd kwam hij terug en met een schaapachtig gezicht zei hij dat den beenhouwer gezegd had dat hij daarvoor bij de apotheker moest zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tine dat was een echte hete griet, daar mocht ik heel de weg mee gaan , ze gaf me richtlijnen hoe alles moest. Ze had wel echt kleine tetten en ze rookte als een ketter van die zelf gerolde sigaretten waardoor tongkussen redelijk bitter van smaak was.
Na de vakantie begon ze me aan te schrijven vanuit stadskanaal, maar ik heb nooit gereageerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
... ook herkenbaar, ... niet meer reageren ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Van die ken ik de familienaam nog, maar dat is te delicaat om dat hier te vermelden. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 14 augustus 2014 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |