![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben daarover heeel vlug uitgepraat. Bijna zo vlug uitgepraat als over de leiderskwaliteiten van de sossen-bonzen. Heel breedvoerig uitgelegd: "nihil". .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dacht niet dat nva het intekenen op de staatsbon Leterme echt heeft afgeraden. Wel hebben ze ervoor gezorgd dat er, op de coupons, slechts 15% roerende voorheffing moest betaald worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(geen dorst, zooover gaan mijn politieke idealen nu ook weer niet) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA heeft Leterme op zijn vingers getikt i.v.m. de voorheffing, er werd een ongelijkheid geschapen tussen mensen die investeerden in de economie en mensen die investeerden in de regering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Letterlijk citaat: "Siegfried Bracke. De staatsbon is de mensen gaan bedotten.". Om Bart De Wever letterlijk te citeren anno 2011: "op drie jaar slechts een paar tienden meer opleveren dan een spaarrekening, terwijl je geld dan niet vast staat" Onze Schoof heeft het beleggingsadvies van N-VA ter harte genomen en zijn centen op een spaarboekje laten staan. Hij had beter het advies van CD&V en Open VLD gevolgd en volop ingetekend op Staatsbon anno 2011. Dan had jij nu niet hoeven te klagen over lage rentes.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 15 augustus 2014 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk jij dat N-VA de uitzonderingsmaatregel van 15% roerende voorheffing op de staatsbons Leterme niet zal handhaven nu ze de federale regering gaat leiden ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt niet. N-VA heeft letterlijk gewaarschuwd dat de staatsbon "de mensen bedotten is" en dat je op een spaarboekje op 3 jaar bijna evenveel krijgt zonder dat het geld vast staat. Het zijn ook geen derderangs spelers bij N-VA die dit advies hebben uitgebracht.
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom dan je beklag over lage rente ?
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De staatsbons zijn in ieder geval veiliger dan spaarboekjes met meer dan 100.000 € per persoon.
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijft in elk geval, dat men naar aanleiding van de kritiek van de nva, de roerende voorheffing op de staatslening Leterme heeft teruggebracht van 25% naar 15%. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verschil tussen Internet en de cafétoog: met Internet drink je alleen, maar kan je met veel meer mensen praten zonder buiten te moeten gaan staan.
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 augustus 2014 om 08:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daarbuiten had men ook nog de massa bedrijfsobligaties, die toen allemaal met een yield genoteerd stonden, alsof ze den dag daarna allemaal failliet zouden gaan. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb toen op dat moment op dit forum informatie zitten sprokkelen naar aanleiding van de uitspraken van N-VA maar ik ondanks mijn expliciete vraag hier geen concrete info gekregen over tarieven en modaliteiten om in te tekenen op OLO's. Niet iedereen heeft een account bij Binckbank. Mijn probleem was dat ik er niet voldoende geld had staan. Geld overschrijven naar Binckbank doe je best daags voordien voor 17.00 uur of liever nog voor 12.00 am. Anders riskeer je dat het meer dan één dag onderweg is. Citaat:
Citaat:
Wat voor jou van toepassing was is helemaal niet het geval geweest bij onze Schoofzak. Als je een actieve account hebt bij Binckbank bewijst het dat jij een belegger bent met ervaring.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 augustus 2014 om 12:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
OLO10 vs Euribor 3m: Bron: http://www.mijnkapitaal.be/obligatie...ars-begin-mei/ En nu gij :-p
Holle vaten zijn de beste om op te meppen. Laatst gewijzigd door Leopold de halve : 18 augustus 2014 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het mij politiek goed uitkomt !
Dat gij dat niet door had. Gij stond ook niet op de eerste rij hé. .
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe komt de lage rente jouw politiek goed uit ?
![]() |
![]() |