![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het punt is : de voorzitter beslist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Dat is duidelijk 'de kracht van de verarming', doch zeker niet voor de MINISTERS, de rijken, de diamantairs en de banken, enkel en alleen voor de middenklasse en de zwaksten !
Al die pro NVA commentaar hier. besef nu hoe dom de gemiddelde NVA stemmer is. Sadomasochisten zijn jullie, terwijl die politiekers in hun handen wrijven. of denken jullie dat ze ons willen helpen???? Daar bestaat ook een woord voor. goedgelovig. Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 15 augustus 2014 om 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees wat u schrijft, niet wat u eventueel had willen schrijven. Post 34 zal daar niets aan veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot uitkwam dat hij in een speech de verliezende EVA fractie betitelde als 'losers' en liever meestapte met de echt sterke jongens van vriend Cameron. Leugentje voor bestwil waarschijnlijk. Sindsdien weet ik dat De Wever met �*lles weggeraakt op die fameuze partijraad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkt dat ik, samen met nog vele anderen een goede keuze gemaakt heb. En u, u weet juist niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog aan het kronkelen om toch maar gelijk te krijgen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En volgende keer na een partijraad waarin je op verzoek van Baas Bart hebt mogen/moeten 'ja' stemmen de waarheid vertellen hee ? Gaat dat lukken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij heb ik niet gelogen over de partijraad. Maar blijf het gerust denken als dat u gelukkig maakt, ik weet wel beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig is niemand perfect.
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart heeft over al de drie de strekkingen positieve en negatieve zaken gezegd. Trouwens niet alleen Bart is aan het woord geweest. Een partijraad die praktisch alleen over dit onderwerp ging en meer dan drie uur duurt, ik denk dat dit ongezien is in het Belgisch partijlandschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dan nog, zo'n dingen zeg je niet. De fractie waar we nu in zitten past totaal niet bij ons, tenzij u groene christenen en anti Iers-nationalisten als onze bondgenoten ziet. Ze hadden van Overveldt nooit op een lijst mogen zetten. Ik weet wel, het betekent niets, maar van mij heeft hij geen stem gekregen. Trouwens, Demesmaeker kan dit toch niet aangenaam gevonden hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Macht doet soms rare dingen met een mens, zeker als er niemand in diens buurt durft neen zeggen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |