![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vertegenwoordigt niet heel zijn publiek. Zijn publiek is ongeveer dezelfde als die van al die Sommers, Steeno, Kaëll en andere Vally toestanden maar misschien jonger omdat Christoff al jonger is en ook omdat hij nog niet de carrière van die "oude garde" heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niets, maar Christoff is gewoon niet echt populair nog
Zijn enige plaat in de eeuwige NL top 1000 staat op de 911e plaats https://www.youtube.com/watch?v=QsURQSfe3MU of hebben zijn fans geen internet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie het nut niet in van deze discussie.Je hebt muziek voor iedereen en voor elk moment.
Op een huwelijksfeest kan het kabouter Plop lied iedereen wel bekoren.....en mensen het grootste plezier laten beleven.....Om nu te zeggen dat het muzikaal echt iets voorstelt dat is weer anders. Voor ieder moment in het leven is er passende muziek.....net als aangepaste lectuur enz....Zo speelt in de meeste warenhuizen muziek op de achtergrond.....iedereen weet dat maar niemand kan je zeggen welke muziek.....en dat is prima want er moet muziek zijn maar onopvallende....niemand mag zijn aandacht laten afdwalen....dat zou het koopgedrag te negatief beïnvloeden naar het schijnt....marketing ten top. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie wat zij niet ziet Zij kent mijn wereld niet ....waren toen woorden die me heel diep raakten....en dit ondanks het een doodsimpel Vlaams liedje is......Moet ik me daarom schamen ?Ik zou niet weten waarom want al zeg ik het zelf ik ben een groot muziekliefhebber en kenner...gaande van Pink Floyd ....tot Dylan....en meer hedendaags Deus ...Editors en nog zo velen meer. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 augustus 2014 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.ultratop.be/nl/weekchart.asp?cat=a |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat 99% van zijn publiek nog nooit gehoord heeft van YouTube.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik snap het gevit op Vlaamse teksten t.o.v. Engelse teksten niet. Wat is er zoveel beter aan : I love you too, your eyes are blue, my love is true dan aan ik hou van jou, je ogen zijn blauw, ik blijf je trouw. Pink Floyd wordt hier vernoemd. Ik vind "How I wish, how I wish you were here. We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year" ook geen hoogstaande poëzie. Waarmee ik niet wil zeggen dat het niet "mooi" klinkt. Het is gewoon zo dat woorden in de eigen taal te simpel lijken maar dat betekent niet dat woorden in andere talen altijd van hoog niveau zijn!
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Omdat zijn fans nog respect hebben en zijn muziek kopen, iets anders dan de fans van uw artiesten, stelen is de boodschap, te gierig om muziek te kopen.
![]() |
#37 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gewoon een platform waar heel de wereld massal gebruik van maakt. Na google.com de grootste site van de wereld. Zelfs jij post hier alleen joetoep videos. misschien is Christoff gewoon niet zo heel populair? er worden helemaal geen singles meer verkocht. Dat wist je toch? Citaat:
Citaat:
Citaat:
De hele wereld gebruikt joetoep, joetoep betaalt artiesten, kijkers betalen weer door het kijken van reclames, dus leer er mee leven dat de wereld anders in elkaar steekt dan 10 jaar geleden. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zal dan toch meer verdienen dan artiesten die een veelvoud aan hits op YouTube hebben dan hem.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze doen dat vooral met optredens: Van grote hallen tot bruiloften en partijen. Het is gewoon een subcultuur waar je behoorlijk wat geld uit kunt slaan. Nix mis mee verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |