![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
MM was dit niet, bovendien was zij zwanger. Vergelijk het een beetje met een volgeling in een sekte die mentaal aan de goodwill van de sekteleider vasthangt. Op het moment dat zoiets je overkomt, denk je niet redelijk meer na zoals een buitenstaander dit zou doen. Dat zie ik als verklaring, want moest zij werkelijk zo pervers zijn, dan had zij haar eigen kinderen in het proces ook wel mishandeld en gemolesteerd. En daar is tot nu toe niets over gebleken. Zij heeft imo. de andere kant opgekeken, kop in het zand al redenerend 'dat is het probleem van mijn man, niet van mij' .. Hoe dan ook die meisjes waren ten dode opgeschreven als zij haar gezin (kinderen) een kans wou geven. Want had zij de politie verwittigd, dan waren zij sowieso gescheiden geweest. In mijn ogen, heeft zij toendertijd gekozen voor haar kinderen. Laatst gewijzigd door bembem : 16 augustus 2014 om 02:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 16 augustus 2014 om 02:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat als je bvb. ontdekt dat je zoon vanalles uitsteekt op de zolder, en je weet dat je familie van elkaar wordt gescheiden als men dit ontdekt want jij wordt sowieso als medeplichtig gezien.
Voor wie kies jij dan? Voor de slachtoffers op de zolder? Of voor je familie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alvast dit: Wie dan ook , zulke zijn niet het waard om er te zijn !!!!
Citaat:
maar ik denk wel dat 1 zorg minder zou zijn !! 1 Feit , de kinderen komen NOOIT meer terug !! Mochten ze bij zulke vrouwen de baarmoeder wegnemen , daar zou ik geen probleem mee hebben !! Mochten ze ook hun kinderen afnemen , no problem at all !! Mocht ze een dodelijk ongeval hebben , of sterven tijdens of na een operatie , so be it !! Maar bij een brand of ongeval , en .... de ambulanciers en/of getuigen zien haar bewusteloos of gewond , wat nu gedaan ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoiets 'overkomt' je niet, de slachtoffers is dit 'overkomen', daders plegen misdaden, die misdaden, dat 'overkomt' je niet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 16 augustus 2014 om 03:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien dat mens in brand stond en ik zou d'r kunnen redden/vuur blussen door op d'r te zeiken of te spuwen ... ik zeikte/spuwde dernaast!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ik stond er niet bij, ik zoek een verklaring want zij is imo. geen psychopate zoals Dutroux.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wettelijk zou je haar moeten redden , mits je je eigen leven niet in gevaar brengt !!
Of lees dit eens: http://www.joop.nl/leven/detail/arti..._gepresenteerd Dat vele haar zouden liever laten stikken , snap ik absoluut , want haar daden zijn onvergeeflijk wreed genoeg !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() anderzijds is haar in leven houden misschien een vorm van haar lijden te verlengen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien wel , maar als zulke dan hervallen , wat dan ??
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
deze - en dan vooral die rechtse, zijn voor mij niet normaal .... die rechtse is trouwens hervallen na zijn vrijlating .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat denk ik ook , maar soms ....
Dutroux toen die ontsnapte of "ontsnapte" ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 16 augustus 2014 om 03:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The House Of Horror
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Minister
|
![]() Ik vind het echt vreemd dat landen en staten meer en meer de doodstraf beginnen af te zweren, terwijl de publieke opinie dat niet lijkt te willen.
Ooit eens een discussie aangegaan met zo'n wereldverbeteraar van een politicus in een lokale kroeg, die beweerde dat de publieke opinie kinderverkrachters wou genezen. "Genezen??" Zei ik "De publieke opinie wil hun ballen afsnijden met een bot mes, dat willen ze ja" Idem hier, het is niet humaan om iemand gecontroleerd te laten inslapen, maar levenslang de bak in met hun enig vooruitzicht een langzame natuurlijke dood, noemt men geen marteling. Ik vind het hypocriet, het is veel humaner om iemand rustig te laten indutten. Dat de voorwaarden voor doodstraf streng zouden moeten zijn, akkoord, maar bij sommige gevallen denk ik: was mijn hond zo ziek, ik gaf hem ook een spuitje