![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1581 |
Minister-President
|
![]() veel blabla maar geen antwoord op de vraag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1582 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb toch aangegeven dat ik uw auteurs niet gelezen heb?
Als dat geen antwoord is, dan ligt het aan U, omdat het niet in uw straatje past.
![]() |
#1583 |
Minister-President
|
![]() boeken zijn er niet om in iemands straatje te passen.
moet ik nu goodreads erbij sleuren, en u vragen 1 van de boeken gelezen te hebben uit de top 70 over het conflict? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1584 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar er geen boeken bij zijn met een technische inslag.
![]() |
![]() |
#1585 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1586 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dichtbevolkt gebied, en dat er geen open plaatsen zijn, zonder burgers in de buurt, om raketten af te schieten. "terroristen buiten houden" doe je op eigen terrein niet op het terrein van een ander. Grootschalige offensieven lanceren en daarbij op grote schaal infrastructuur, huizen en bedrijven vernielen noem ik geen "niet meer dan terroristen buiten houden" En op de West bank gaat dit zeker ook niet op. In Gaza zijn heel weinig ouderen, daardoor is de levensverwachting ook hoog. En aangezien hun vijand er alles aan doet om hen weg te jagen kan ik mij ook voorstellen dat ze voldoende kinderen willen. Toch denk ik dat dit niet echt een rol van betekenis speelt. Heeft u er ooit aan gedacht dat de blokkade en het aanvallen van Gaza zorgen voor groei van het anti-Israelisch terrorisme ?? Dat is namelijk de realiteit. Hamas heeft de afgelopen maand meer steun gekregen bijvoorbeeld.
![]() |
![]() |
#1587 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
wat doe je eigenlijk in deze discussie als je nu enkel zoiets vaags als "technische inslag" eist ? u mag dan kennis hebben over types van wapens, veldstrategieën, etc maar als u blijft denken dat Gaza vol zit met "haatbaarden", en dat de boel gerust platgebombardeerd worden raad ik u liever een boek aan die misschien "uw mening" (om het een proper woord te geven) kan bijschaven. tot dan mag u blijven denken dat ik Allah aanbid etcetera. was eens goed om mee te lachen wel, toont aan dat u blijkbaar enkel uw eigen posts hier leest. Laatst gewijzigd door Tamam : 18 augustus 2014 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1588 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo heeft "the war on terror" gezorgd voor een enorme toename in terreurdreiging zowel voor de VS als in het Midden Oosten. De Amerikaanse veiligheidsdiensten hadden dit kort voor de inval van Irak in 2003 ook al voorspeld.
De werkelijke oplossing is ook voor Israel niet militair van aard.
![]() |
#1589 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Zelfs Ahad Ha'am, zionistisch denker van het eerste uur merkte in 1891 na zijn eerste bezoek aan Palestina volgende op: Citaat:
Laatst gewijzigd door piazzolla : 18 augustus 2014 om 15:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1590 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef je een linkje naar een site van een fotograaf in Gaza. Misschien gaan dan je oogjes open. https://www.facebook.com/media/set/?...1059576&type=3 Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1591 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De open spaces in Gaza werden hier al vijf keer geplaatst. Waarom leest Atmosphere geen informatie?
Ik ga hem op negeren zetten, hoef ik zijn onkunde ook niet meer te lezen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#1592 |
Banneling
|
![]() Verwacht jij nu van Hamas dat ze die "open spaces" gebruiken om hun prullaria af te schieten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1593 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou toch een heel goed idee zijn ? Dan zijn ze zeker dat er geen burgerslachtoffers vallen als het israëlische antwoord neervalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1594 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1595 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
wat is het nu een "woestijnvolk", of een volk dat zich detfig weet te organiseren desondanks de bezetting? Ik ga alvast voor optie twee als ik die foto's zie. In uw ogen scheelt er altijd wel iets met moslims (ookal zijn er christenen, atheïsten onder de Palestijnen maar dit ter zijde). Uw stereotiep beeld zal nooit beantwoord worden. Blijf u doodstaren op die foto's en realiseer je dat mensen die daar wonen mensen zijn zoals u en ik, en sommigen onder hen van ondernemen weten, ookal is er een bezetting, bombardementen, drones, etc. Nooit zullen ze goed kunnen doen voor u vrees ik. Mooie vredesduif wel als avatar ![]() Laatst gewijzigd door Tamam : 18 augustus 2014 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1596 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is net de bedoeling van hamas om zoveel mogelijk burgerslachtoffers te hebben daarom ook het gebruik van levende schilden en raketaanvallen vanuit scholen, ziekenhuizen enz
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1597 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1598 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1599 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van 'bazelen' gesproken,.... Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 augustus 2014 om 20:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1600 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog een paar uur en we gaan het weten. Op dit ogenblik schijnt het nog kalm te zijn, en de gebruikelijke intox doet de ronde over wie wat wil en wat juist verwacht.
Laat ons even de deadline afwachten en zien hoe Hamas reageert op het verstrijken daarvan. Volledig zoals voorspelbaar was wacht israël rustig af, militair-tactisch kunnen ze niets verliezen dus is de stilstand voor hen het beste scenario. Vraag is en blijft of Fatah het wint (compromis, toegeven met enkel wat PR winst) of Hamas zijn idee kan doordrijven en dan krijgen we 100% zeker een herneming van de vijandelijkheden. Dan denk ik dat ze echt omelet gaan maken zonder nog voorzichtig met de eitjes te klutsen. |
![]() |
![]() |