Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 augustus 2014, 15:46   #21
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elite Bekijk bericht
De Wever wil coca cola moslims, die een soort "Europese islam" aanhangen.
Ach, zij nemen uit zichzelf onze gewoontes over. Zij beseffen stilletjes aan dat de islam een hoop nonsens is en zullen uiteindelijk hun geloof afzweren.
Oud 18 augustus 2014, 16:19   #22
steventje
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Ach, zij nemen uit zichzelf onze gewoontes over. Zij beseffen stilletjes aan dat de islam een hoop nonsens is en zullen uiteindelijk hun geloof afzweren.
Ik geloof dat niet. Als er morgen in het Midden-Oosten grote problemen zijn tussen moslims en ongelovigen dan asscocieren ze zich met de moslims.
Hoeveel Joden keren er niet terug naar Israel om dichter bij hun God te zijn en te strijden in zijn naam, al dan niet passief.
Probleem is dat er hier al te veel Moslims zijn en zullen bijkomen en dat wij ons zullen moeten aanpassen aan hun eisen. Hun geloof afzweren zullen ze nooit doen.
steventje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2014, 16:22   #23
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over wie heb je het? over de zwijgende "meerderheid"?

Lees dan even dit:
Waarom u uw “vredelievende” moslimburen moet vrezen

De schrijver van dit stuk is Dr. Emanuel Tanya, een bekend en gerespecteerd psychiater. Een man wiens familie voor WOII tot de Duitse aristocratie behoorde. Zij bezat fabrieken en landhuizen. Toen men hem vroeg hoe het toch kwam dat zo veel Duitsers Nazi’s waren, gaf hij het volgende, verhelderende antwoord.

“Heel weinig mensen waren echte Nazi’s, maar velen waren wel blij met de terugkeer van de Duitse trots. Anderen hadden het gewoon te druk met dagelijkse dingen. Ik was iemand die dacht dat de Nazi’s niet meer dan een paar idioten waren. De meerderheid liet alles gewoon gebeuren. Toen, voor we er erg in hadden, hadden ze ons te pakken, waren we de controle kwijt en was het einde der tijden gekomen. Mijn familie verloor alles en ik eindigde in een concentratiekamp. De geallieerden vernietigden mijn fabrieken”.

Afbeelding

“Experts” vertellen ons steeds maar weer dat de islam de religie van de vrede is en dat de grote meerderheid van de moslims gewoon een normaal leven wil leven. Hoewel deze onbewezen stelling waar zou kunnen zijn, is zij totaal irrelevant. Het is betekenisloze onzin die wordt verspreid om ons beter te doen voelen en om de aandacht af te leiden van de hordes fanatici die wereldwijd dood en verderf zaaien uit naam van de islam. Het is nu eenmaal een feit dat de fanatiekelingen momenteel de islam beheersen.

Het zijn de fanatiekelingen die marcheren, die wereldwijd 50 oorlogen voeren, die in Afrika systematisch christenen – en anderen – afslachten en die geleidelijk het hele Afrikaanse continent in hun macht krijgen. Het zijn de fanatiekelingen die doden, onthoofden, moorden en dingen opblazen. Ze nemen moskee na moskee over. Zij zijn het die onophoudelijk het stenigen en ophangen propageren van verkrachtingsslachtoffers en homoseksuelen. Zij leren hun kinderen te moorden en zichzelf op te blazen.

De harde, meetbare waarheid is dat de vredelievende, “zwijgende” meerderheid haar mond houdt en er niet toe doet. Het communistische Rusland bestond uit Russen die gewoon in vrede wilden leven, maar de Russische communisten waren desondanks verantwoordelijk voor 20 miljoen doden. De vredelievende meerderheid was irrelevant. De gigantische Chinese populatie was eveneens vredelievend, maar de communisten wisten toch liefst 70 miljoen Chinezen te vermoorden. De gemiddelde Japanner was, voor het uitbreken van WOII, evenmin een oorlogszuchtige sadist. Maar toch zijn ze een orgie van geweld gestart in Zuid-Oost Azië en hebben ze 12 miljoen Chinezen omgebracht, de meesten d.m.v. het zwaard, de schop en de bajonet. En we herinneren ons Rwanda. Kan het zijn dat de meerderheid der Rwandezen vredelievend was?

Geschiedenislessen zijn vaak heel simpel en bot, maar we missen vaak de meest basale punten; vredelievende moslims zijn irrelevant geworden door hun zwijgen. En ze zullen onze vijanden worden, zodra ze erachter zijn gekomen dat de extremisten de macht in handen hebben en het einde van hun wereld is gekomen. Vredelievende Duitsers, Japanners, Chinezen, Russen, Rwandezen, Afghanen, Irakezen, Palestijnen, Somaliërs, Nigerianen, Algerijnen, enz. zijn omgekomen, omdat de vredelievende meerderheid zijn mond hield totdat het te laat was.

Islamitische gebeden klinken tegenwoordig in scholen in Toronto en op andere scholen in Ontario, alsmede in Ottawa waar het bidden tot Onze-Lieve-Heer eerder werd afgeschaft. De islam is nu wellicht vredelievend (in Canada, vert.), maar dat duurt slechts totdat de extremisten de macht hebben overgenomen.

Onder andere in Australië is veel van het dagelijks voedsel inmiddels “halal” gelabeld. Kijk maar eens op chocoladewikkels en etiketten in de supermarkt. Vliegtuigmaaltijden zijn inmiddels halal om de bevoorrechte minderheid – die zich razendsnel uitbreidt – te plezieren. In het VK weigeren moslims te integreren en er zijn vele “No-Go” wijken in de grote steden waar de politie niet meer naar binnen durft. Sharia-wetgeving heerst daar, omdat de Britse wetten niet worden erkend.

Wat voor ons dus van belang is, is de enige groep die ertoe doet; de extremisten die ons bedreigen.
We moeten wakker worden voor het te laat is. Stuur deze boodschap door en laten we hopen dat duizenden het gaan lezen, erover na gaan denken en het doorgeven.

BRON
Auteur: Dr. Emanuel Tanya

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2014, 16:56   #24
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zelfs de coca cola moslim zal dat nooit doen.
Wacht maar af. Moslims horen hier een ander klokje luiden en komen dagelijks met onze Westerse maatschappij in aanraking. Zij moeten enkel hun angst overwinnen om hun geloof af te zweren. Zij moeten hun geloof eens leren in vraag te stellen. Zij moeten de ware moorddadige aard van hun profeet leren kennen en de leugens die er allemaal aan vast hangen.

Bovenal moet hun groeiend aantal gestopt worden en men mag geen immigratie meer toelaten. Extremisten terug naar de zandbak sturen. Ik ben trouwens een boek aan het lezen over afvalligen. Deze mensen zijn nog nooit zo gelukkig geweest vanaf het moment dat zij de leugens van de islam ontdekten en afstand deden van de islam. Deze mensen voelden zich bevrijd. Elite, u zou deze boek ook eens moeten lezen! Maar ik denk dat u bang bent voor de waarheid.
Oud 18 augustus 2014, 17:01   #25
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Misschien toch eens herbekijken wie de randdebielen zijn gebleken in dit verhaal.
Tja...

Qua multiculturele problemen hebben we hier nog niets gezien.

Dit is enkel het begin.

Kijk naar hun thuislanden, daar staat alles letterlijk in brand.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2014, 17:24   #26
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herakles Bekijk bericht
En welk boek mag dat dan wel wezen?
Het boek noemt: "Weg Van De Islam: Getuigenissen Van Afvalligen", auteur: Ibn Warraq.
Oud 18 augustus 2014, 17:25   #27
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Alsof ze de profeet niet kennen? Coca cola moslims hebben hun mond vol van Khālid ibn al-Walīd, die vele hoofden van ongelovigen tegen zijn zwaard heeft gehesen.
Enkel in uw droomwereldje.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 18 augustus 2014 om 17:26.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2014, 19:11   #28
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Iemand die ontkent dat IS een reële dreiging is?
Het zal voor velen pijn doen om FDW na al die jaren van demonisering gelijk te moeten geven.

Excuses mogen altijd nog, natuurlijk.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2014, 20:38   #29
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het gaat over het plakkaatje hé. Tijd voor de brave moslims om dat nu eens aan hun raam te hangen zie je.

Gaan we ze samen tellen?
Citaat:
Als hun dochters binnenkort besneden worden, zullen zij nog altijd niet willen toegeven dat FDW gelijk had.
Ik vind dat eigenlijk echt triest, kan je nu als "links" persoon niet zeggen dat er een probleem is?
Het is niet omdat je een overtuiging hebt over hoe het zou moeten, dat je meteen alles moet goedpraten of negeren wat er in werkelijkheid gebeurt.
Ik vind dat je moet kunnen zeggen: "ik wil graag voor iedereen hetzelfde, allemaal gelijk, één cultuurdiarree. Maar er is echt wel een groot probleem aan de hand, niet alleen in whateveristan, maar ook in onze straten."
Dat doet toch verdomme niets af van waar je in gelooft of waar je naartoe wil?
Het is dan ook helemaal geen schande om een politieker gelijk te geven die niet van je eigen stroming is.
FDW zegt al jaren wat nu gebeurt, en nee, "de moslimgemeenschap" zal die bordjes niet ophangen, ook al zouden ze dat moeten doen.
Waarom hangen ze die dan niet op? Omdat ze allen één zijn.

Laatst gewijzigd door plakker : 18 augustus 2014 om 20:40.
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2014, 05:51   #30
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Yeah right, dat is de reden waarom de islam zich meer en meer in het straatbeeld opdringt..
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2014, 05:53   #31
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Tja...

Qua multiculturele problemen hebben we hier nog niets gezien.

Dit is enkel het begin.

Kijk naar hun thuislanden, daar staat alles letterlijk in brand.
Op zich een goede zaak, zolang ze elkaar uitmoorden is er geen probleem toch?
Oud 19 augustus 2014, 09:23   #32
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Yeah right, dat is de reden waarom de islam zich meer en meer in het straatbeeld opdringt..
Ik ben bang dat dit de enige manier is om onze maatschappij terug op de rails te krijgen. Hopen dat moslims de waanzin van hun ideologische indoctrinatie inzien. De meeste moslims zijn bang van hun eigen schaduw dankzij het haatboekje van hun profeet. Afvalligen mogen zondermeer vermoord worden. Zij zijn gevangenen van hun eigen geloof.

Er is één grote voorwaarde: extreme gevallen moeten over de grens worden gezet. In mijn ogen zijn dat zelfs vijanden van onze maatschappij.
Oud 19 augustus 2014, 11:00   #33
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben bang dat dit de enige manier is om onze maatschappij terug op de rails te krijgen. Hopen dat moslims de waanzin van hun ideologische indoctrinatie inzien. De meeste moslims zijn bang van hun eigen schaduw dankzij het haatboekje van hun profeet. Afvalligen mogen zondermeer vermoord worden. Zij zijn gevangenen van hun eigen geloof.

Er is één grote voorwaarde: extreme gevallen moeten over de grens worden gezet. In mijn ogen zijn dat zelfs vijanden van onze maatschappij.
Het gaat van kwaad naar erger. Meer en meer worden hun barbaarse regeltjes en tradities hier voor norm genomen, enkel een clash tussen beide culturen kan onze Westerse nog redding brengen.
Oud 19 augustus 2014, 11:30   #34
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Even terzijde: ik heb al sinds vorige week last van mijn wijsheidstand. Ik kan amper eten, yoghurtjes en puddingkjes tot daar aan toe.

Het kostte mijn moeder enorm veel moeite om voor mij een plaatsje bij een tandarts zien te vinden. Had zij niet op haar connecties gerekend, dan had ik nu nog een maand moeten wachten. Ik kan gelukkig nu op donderdag gaan.

Nog maar eens een teken dat dit land VOL is. Onze dokters en ziekenhuizen kunnen de toestroom van patiënten gewoon niet meer aan. En de slimmeriken ertussen trekken naar het buitenland, omdat het daar beter is.

Mijn buitenlandse vriend kon z'n oren niet geloven toen ik hem vertelde hoe moeilijk het tegenwoordig nog is om een eenvoudig doktersbezoek in dit land te regelen. Maar ja, zijn land heeft dan ook geen last van zo'n overbevolking als dat apenlandje hier.

En we blijven maar verder uitschot importeren...En die hangen dan allemaal meteen al aan de sociale zekerheid en de ziekenkas.... *zucht*

Wat moet dat later dan wel niet zijn? Hoe ga ik later aan mijn kind met verschrikkelijke tandpijn uitleggen dat hij/zij misschien wel 'n jaar moet wachten op verbetering??? (om nu lichtelijk te overdrijven)

Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 19 augustus 2014 om 11:32.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2014, 20:07   #35
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

voor mijn part mogen die ISIS gasten Antwerpen bezetten, dan zullen die moslimhaters wel leren wat het verschil is tussen ISIS en normale doordeweekse moslims die ze zo haten.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2014, 20:58   #36
Peche
Banneling

Standaard

Dat spoort toch niet Sywen. Die ISIS gasten gaan Antwerpen niet bezetten, hun strijders trekken hier nog uitkering.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2014, 21:11   #37
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
voor mijn part mogen die ISIS gasten Antwerpen bezetten, dan zullen die moslimhaters wel leren wat het verschil is tussen ISIS en normale doordeweekse moslims die ze zo haten.
Het zijn sommige doordeweekse moslims, die op kosten van de Westerling leven, die geilen op ISIS. Dus zoveel verschil is er niet. Zij voelen zich alleen nog een beetje 'geremd', omdat zij nog niet genoeg aanhang hebben. Helden zijn het dus zeker niet.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 augustus 2014 om 21:14.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2014, 21:11   #38
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
ISIS zit hier al, ben je de moorden in Brussel, Frankrijk en Londen al vergeten?

Ze worden voorlopig kalm gehouden door uitkeringen die ze naar hun vrienden in Syrië doorsluizen, ze zijn geduldig, 10 jaar verder hebben we een heel andere verhouding, 50% van de lagere school kinderen in Antwerpen zijn moslims.

Je zal ons nog gelijk geven maar dan is het helemaal te laat, misschien gaan je ogen open gaan bij de eerstvolgende grote rel. Hopelijk.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2014, 21:27   #39
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Van mij ook, nog zo snel komt de confrontatie en schoppen we de islam uit europa.
Oud 19 augustus 2014, 22:36   #40
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom eventueel problemen creëren ipv ze te voorkomen ??

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be