![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een man rijdt met zijn Porsche op de E17 aan 180 per uur , een kieken spurt hem voorbij .
Hij rijdt 280 per uur , het kieken is nog sneller . Dan merkt hij dat het kieken 3 poten heeft . Hij achtervolgd het kieken , afslag , het kieken spurt op een boerderij . Hij ziet een boertje en vraagt , is dat kieken van u . Ja zegt het boertje . Hij vraagt , waarom heeft het 3 poten . Het boertje zegt , we zijn met 3 , als we het slachten , 1 bil voor mij , 1 voor mijn vrouw en 1 voor mijn dochter . Zegt de man in de Porsche , hoe smaakt dat . Weet ik niet zegt het boertje we hebben er nog nooit één kunnen pakken .
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het enige positieve aan Ethiopiërs?
HIV |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat moet je dan als iemand een epileptische aanval krijgt in bad?
Snel je vuile was erbij gooien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is het erg als een auto met drie Marokkanen in een ravijn valt?
Er is plaats voor 4 |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is 20 cm lang, rood/blauw en als vrouwen het zien worden ze helemaal gek?
Een doodgeboren kind. |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=248
Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een jonge marokkaan belt naar zijn moeder.
De zoon: Moeder, ik heb AIDS De moeder: Kom niet meer naar huis, mijn zoon. De zoon: Waarom niet, moeder? De moeder: Als je naar huis komt zul je je vrouw besmetten. Je vrouw zal de ziekte doorgeven aan jouw broer. Jouw broer aan onze meid, Onze meid aan jouw vader. Jouw vader aan mijn zuster, Mijn zuster aan haar man. Hij aan mij. Ik aan onze tuinman. Onze tuinman aan jouw zuster. En als jouw zuster AIDS krijgt...... dan raakt het GANSE DORP besmet !!! Dus, om de liefde Gods, RED JOUW FAMILIE EN JOUW DORP EN KOM NIET MEER NAAR HUIS. GA LIEVER NAAR BELGIE OM JE TE LATEN VERZORGEN, HET IS DAAR GRATIS !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een blinde man gaat per ongeluk een vrouwenbar binnen.
Hij vindt zijn weg tot de toog, zet zich neer op een kruk en bestelt iets te drinken. Nadat hij er zo een tijdje heeft gezeten, roept hij naar de persoon aan de tap, "Hey, wil jij een blondjesmop horen?" De hele bar wordt in één klap muisstil. Met een diepe, zware, dreigende stem zegt de vrouw naast hem aan de toog, "Vóór u die mop vertelt, meneer, moet je vijf dingen weten: Eén - De persoon achter de tap is een blonde vrouw. Twee - De buitenwipper is een blonde vrouw. Drie - Ik ben een 1,90m grote, 100 kilo zware blonde vrouw met een zwarte gordel in karate. Vier - De vrouw die naast me zit, is een blonde vrouw en is een professionele gewichthefster. Vijf - De vrouw aan jouw andere zijde is een blonde vrouw en is een professionele worstelaarster. Wel, ik raad u aan om er eens goed over na te denken, meneer. Wil je die mop nog altijd vertellen?" De blinde man denkt enkele seconden na, schudt zijn hoofd en zegt: "Nee, niet als ik ze vijf keer moet gaan uitleggen."
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kut pc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het meest depressieve land?
België, zelfs kinderen zitten er in de put. |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het verschil tussen menstruatiebloed en zand?
Met zand kun je niet gorgelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat moet je doen als je een doofstom meisje hebt verkracht?
Haar handen breken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Europees Commissaris
|
![]() Twee Chinezen bellen elkaar op.
De een neemt op. 'Hallo met wie?' De ander: 'Hallo Wie, met Wo.' |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe Lang is een Chinees.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |