![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar haal je het toch maar?
Is dat projectie? Is het wishfull thinking? Kruger-Dunning? Dyslexie? Cognitieve dissonantie? Je lijkt me doorgaans te verstandig om dergelijke foute conclusies te trekken, dus moet er echt een emotionele stoornis aanwezig zijn die je oordeelsvermogen hopelijk tijdelijk verblindt. Stort je hart maar eens uit pet PB bij Nonkel Staaf. Vertel eens vrijuit over wat er nu écht gebeurde toen je de eerste keer een meisje benaderde. Het moet echt wat ergers zijn dan een voortijdig kwakje in je toch al vieze slip. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als jij op een ander mag gaan, mag je vrouw dat dan ook? Geef daar nu eens een antwoord op, zonder over voetbalploegen te beginnen, zonder te schelden en zonder jaloers te reageren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag en/of kan de ene volwassen mens de andere iets verbieden in de wereld van liefde en sex?
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar maak je afspraken over wat wel en niet kan. Jij kan natuurlijk een open relatie hebben, dan hoef je niet te schelden maar dat gewoon te zeggen. Je eerste bericht in dit topic gaat over het verheerlijken van scheefpoepen. Als ik dan niet-zo-subtiel vraag of dat ook van toepassing is op je vrouw, reageer je erg bits. Bij veel scheefpoepers komt het telkens op hetzelfde neer: ik mag mijn gangen gaan, maar mijn partner niet. Dat is ook erg duidelijk bij jou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet je leven op mij niet projecteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heerlijk toch om de verzuring en de scheldpartijen hier te aanschouwen als we dit taboe aansnijden.
De onzekerheid bij de meute hier drupt er in dikke plakken af. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
Nooit ofte nimmer. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je zover nog niet bent, dan begrijp ik niet waarom je er een draad over opstart. Maar misschien wilde je iets leren? Dat kan, maar pis dan niet in de schoenen van potentiële leraars... Citaat:
Ik probeerde je iets héél anders duidelijk te maken... Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() Ik vraag me eigenlijk af waar het woord scheefpoepen van komt...
Ge kunt toch ook rechtdoor poepen op een ander?
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De onzekerheid spat eraf, want aan je partner heb je blijkbaar niets te zeggen als het over scheefpoepen gaat. Dat is de kern van je discours. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel, maar je bent er gewoon nog niet aan toe.
Citaat:
Ik dacht het wel. Citaat:
Mocht je dat écht in al zijn konsekwenties begrijpen, dan zou je niet schrijven wat je hier schrijft... ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is dat een teken van een slechte relatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schrik je daarvoor terug?
Citaat:
Dat komt wel. Maar er zal nog wat water naar de zee vloeien... ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zit diep he?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij gelooft blijkbaar dat binnen een relatie de frase: "Ik verbied het je" een of andere magische kracht bezit, die de ander kan weerhouden om iets te doen wat hij/zij echt graag wil.
Dat is een atavisme uit je kindertijd, een restant van de uitwerking van ouderlijke verboden. Onder volwassenen werkt zoiets niet. Zelfs een getekend papiertje kan iemand niet weerhouden om zijn zin te doen. Evenmin een grootse ceremonie waar je de pastoor vanalles belooft vermag in feite niks. Mediteer eens over de tekst die ik ooit in een liedje tegenkwam: "There's no ring of shining gold. So strong that it can hold. A heart when it longs to be free."
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 23 augustus 2014 om 18:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals vertrouwen wat er sterk mee samenhangt. Dat zijn fundamenten. Een partner kan inderdaad zijn of haar zin doen, maar dit heeft meestal consequenties. Als jij absolute vrijheid wil binnen je relatie voor de beide partijen, is dat je goed recht. Als je vrouw een affaire heeft, en jij kan haar dat vergeven, is dat je goed recht. Het is echter zo dat de scheefpoeper niet tegen de partner kan zeggen van "verbreek de relatie niet, ik had gewoon zin om je te bedriegen". Want de bedrogene doet dan zijn of haar zin door de relatie te verbreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Loyauteit daarentegen,.... Citaat:
Vergeet niet dat de oorsprong van die onzin komt uit een nest gore vaak pedofiele fabulanten. Citaat:
Verloren ben je niet! Citaat:
Als jij iemand aan je vastbindt, hang je zelf ook vast! Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() scheefpoeper???
Dan denk ik: hoe staat het met de 'torenpoepers'? ![]() Die van Piza 'groeide' er al scheef van ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() poepen voor vleeschelijke gemeenschap hebben.
Gekke Vlaamse woorden.