![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb alleen maar hogere kosten voor de middenklasse gehoord tot nu toe.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom ? Wel het neveneffect is voor mij in elk geval, een offer waard. Het neven effect is nl. dat ze die achterlijke sossen en groenen eens een flinke kloot gaan aftrekken. En dat verheugt mij enorm. Het is mij wat waard, en ik ben bereid daarvoor mijn broeksriem wat strakker aan te spannen. En als de NVA U een kloot daarmee aftrekt, weet het mij dan te vertellen, want dan spring ik een gat door het plafond. Het kan ook zijn dat er in de tussentijd al een gat in het plafond geslagen is, als ge tegen dan de weg naar de uitgang hier op het forum gevonden hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Degoutante Vlaams Blokker... Wie zong het ook al weer...? Een grote Vlaming dacht ik...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Gelukkig zijn er nog mensen. Pff... Nu ja.. Zoals jij he...
De Prof Eet moslimkutjes omdat de Flaamse te hard stinken... Gelukkig zijn er mensen nu ja zoals jij die dag en nacht klaar staan... Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 24 augustus 2014 om 03:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 augustus 2014 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er nog niet uit, maar uw post zo te lezen, denk ik steeds meer dat de term 'NVA-hater' of 'NVA-basher' eretitels zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja ik eet genoeg. Maar je kan toch geen spiegelei bakken zonder het ei te breken ? Bovendien is het geen argument maar gewoon een keuze die ik bereid ben te maken. Maar ik ben bereid om nog meer op te offeren om de multikul kwaal, waaronder uzelf dus uiteraard niet aan lijd, uit onze samenleving te verwijderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik zal maar niet te hard lachen zeker, want het kan iedereen overkomen natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu heb ik niets tegen rijken. Verre van. Maar als ik een vet varken nog vetter moet maken met mijn centen, dan heb ik daar wél iets tegen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 augustus 2014 om 06:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het meest radicale wat we al gezien hebben is Belkacem niet laten trouwen ![]() N-VA is je bondgenoot niet, het wordt tijd dat je inziet dat N-VA een linkse partij is, net als de rest.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 25 augustus 2014 om 07:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |