![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Voorheen bestond er ook niet meteen een reden om een Hema binnen te stappen.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga wel naar de patatboer om de hoek. Meer achtergronden: http://www.elsevier.nl/Nederland/ach...terpageid=5571
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar decennia lang geen enkel probleem over was zoals Zwarte Piet en Sint Nicolas met kruis op zijn hoofddeksel, zoals onze kabouters en Sneeuwitje en zoveel andere kinderfiguren krijgen we nu de ene na de andere zever van die ingevoerde bendes die menen dat ze het hier ook voor het zeggen hebben... En dat dank zij de ruggegraatloze politiekers die alles op zijn beloop laten, "in het oog houden" maar zonder ingrijpen en die steeds maar de gemakkelijkste weg kiezen van zichzelf en hun eigen bevolking aan te passen aan de nieuwkomers in de plaats van omgekeerd... Straks nadert Kerstmis weer en kan men daar weer over beginnen zeveren. Hangen er nog ergens kruisbeelden aan de muur? Lopen alle vrouwen nog niet rond in een burka of toch minstens met een hoofddoekje? Tot waar mag hun rokje nog komen? Zijn onze lessen biologie en geschiedenis reeds voldoende aangepast? Aparte zwemuurtjes? Halalvreten voor iedereen? En laat de ocmw's maar draaien en betalen voor al die gasten "die naar hier zijn gekomen om te werken" terwijl er geen werk voor hen is... Hoe zal dat verhaaltje verder evolueren en aflopen? Laatst gewijzigd door andev : 26 augustus 2014 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Wacht maar tot onze 'verrijkers' beginnen te zagen over Pasen...
Kerstmis vermeld ik niet, want ook dat feest is al naar de kloten, gezien men in Brussel en elders al geen kerstlichtjes in 't openbaar meer durft op te hangen... Fucking allochtonen... Verzieken alles wat op hun pad komt. Alles. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Op een catastrofe.
Ik roep dit al 30 jaar. Maar wie zijn gat verbrandt, moet op de blaren zitten. Ik hoop dat het erg pijn gaat doen. Jammer genoeg is het dan al véél te laat. Met dank aan de "wereldverbeteraars" |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Ooit al in Brussel geweest tijdens de kerstperiode?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hema? Een van mijn favoriete winkels! Maar nu dus niet meer....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ze maar even voelen dat men dat gezeik overeen onschuldig kinderfeestje kotsbeu is.
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Hema is een moslimketen met moslimpersoneel en op moslims gerichte producten.
Wat ik echter niet begrijp is dat vorige Sinterklaas in de Carrefour moslims in groot ornaat en verschillende negers met hun kinderen voor de Sint en 4 Zwarte Pieten stonden aan te schuiven om snoepjes te ontvangen . Hema is een winkel die wij al sedert twee jaar vermijden om verschillende redenen. Ze zijn absoluut niet vriendelijk, het publiek staat me niet aan en de kwaliteit is beneden alle peil. Niveau Wibra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het interessante aan gans dit verhaal is dat ook donkere kinderen alle jaren hebben genoten van Sinterklaas en de Zwarte Pieten. Het is pas wanneer de VN er zich is mee gaan bemoeien dat het een probleem werd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Burn down de HEMA!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() een vriend van mij heeft mogen meewerken aan een mooie animatiefilm over sinterklaas die volgend jaar in de bioscoop komt. heel mooi. zonder zwarte piet gedoe, was niet bewust gedaan.. er zit gewoon meer fantasie in. denk niet dat kinderen zwarte piet zullen missen in die film.
het zijn meer volwassenen die zich druk maken hierover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Aan deze HEMA-boycot wil ik gerust mee doen !
Een onschuldig kinderfeestje aanvallen, waar zijn we in godsnaam mee bezig ? Ben nog steeds kwaad op de VN, die in tijden van wereldwijde burgeroorlogen, misdaden tegen de menselijkheid en humanitaire crisissen het blijkbaar toch nog de moeite vond om hier een onderzoekscommissie voor samen te stellen ! It's a sick sick world after all ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom hebben ze pakweg 20 jaar geleden niet geprotesteerd ??
Waarom dat ze nu pas beginnen zijn te janken over zwarte piet ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom hebben ze pakweg 20 jaar geleden niet geprotesteerd ?? Waarom dat ze nu pas beginnen zijn te janken over zwarte piet ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blackface enzoooo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 26 augustus 2014 om 19:50. |
|
![]() |
![]() |