![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#142 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor mijn 30ste was ik al helemaal overtuigd dat de resultante van het officiele pensioen een maandbedrag beneden peil zou opleveren. Dus leek het me niet onverstandig om ook andere "verzekeringen', naast de klassiekers verder uit te vlooien. Het werd toen nog niet in een aantal pijlers uitgedrukt, als ik me goed herinner. Ik hoop relatief goed geslaagd te zijn met extra indekkingen via de latere zg. pijlers 2 + 3, maar zal toch niet te snel victorie kraaien. Meer ervaringen uit de realiteit... binnen enkele jaren wanneer actueel, daar nu nog niet op de officieel gepensioneerde 65+ leeftijd. Ondertussen gewoon mijn bankrekening aan het plunderen, want 'k heb de ratrace ondertussen reeds lang verlaten.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 27 augustus 2014 om 09:05. |
|
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet negatief denken want ongezond.
|
|
|
#145 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() En dan hier de gedegenereerde westerling waar jij blijkbaar affiniteit voor hebt ? ![]() fraai schouwspel hé ? ![]() Hier, nog zo een stuk uitschot : ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 27 augustus 2014 om 11:15. |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
So what?
Maar naar de Schipperstraat gaan mag dan weer wel met je pensioentje of naar de Duitse FKK clubs omdat het geld dan in Europa blijft? Volgens mij ben je gewoon een moraalriddertje. Vergeet niet naar de kerk te gaan zondag. Laatst gewijzigd door Erra555 : 27 augustus 2014 om 11:27. |
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voel je je aangesproken ? Geven de foto's een gevoel van herkenning ? |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Moraalridder dus.
Het feit dat je niet op mijn vraag antwoord zegt al genoeg. En dan de typische reaktie: voel je je aangesproken ofzo... Ach ja. Laatst gewijzigd door Erra555 : 27 augustus 2014 om 12:30. |
|
|
|
|
|
#149 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Trouwens niemand vraagt je affiniteit te hebben met die dikkerd.....misschien heeft het meisje in kwestie wel affiniteit voor haar gulle geldschieter ! Zolang het volwassenen betreft zijn het onze zaken niet.... Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 augustus 2014 om 12:49. |
|
|
|
|
|
|
#151 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Die eerste 3 foto's, daar zie ik al geen Belgische gepensioneerden die hun pensioen komen opdoen. Maw off-topic. Die laatste foto... tja, hij zou wel eens op pensioen kunnen zijn, maar zij is dat ongetwijfeld ook! |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er reizen ook veel oudere vrouwen naar Afrika om met jonge zwarte mannen te flirten...om nog maar te zwijgen van het party gebeuren met alles erop en eraan in Kreta en Ibiza... Frustratie en jaloezie. |
|
|
|
|
|
|
#154 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij komt af met die zeik hee. Om een grotere ketter te vinden ga je nochtans ver moeten zoeken. Mijn punt was dat binnen de pensioenproblematiek de overheid moet nadenken of het wel opportuun is om de volledige pensioenen uit te betalen aan : 1)zij die naar derdewereldlanden gaan wonen 2)migranten die hun pensioen gaan nemen in hun land van oorsprong. Het gekozen voorbeeld is wat het is, maar dat zijn er wel ettelijke duizenden. De besparing daarop kan dus interessant zijn. |
|
|
|
|
|
|
#155 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We hebben die hele discussie hier indertijd al eens met die ouwe friturist zitten voeren die hier een paar keer per week foto's kwam posten van zijn tot vrouw omgebouwde vent daar in thailand. Tot de moderatie hem buiten kapte. Maar je hebt gelijk : zéér moeilijk te controleren. Jammer genoeg. |
|
|
|
|
|
|
#156 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#157 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Soit, ik ga dus niet akkoord met deze besparing. Migranten die hier 45 jaar komen werken en afdragen hebben ook recht op hun pensioen en daarmee mogen ze doen wat ze willen. |
|
|
|
|
|
|
#158 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het systeem staat onder druk, en die gasten zijn hier toch definitief weg. Tenzij men liever bespaart op zij die hier blijven ? |
|
|
|
|
|
|
#159 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#160 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Volledig dat pensioenrecht intrekken is uiteraard niet wenselijk, maar daar zou van mij toch wel 30% afgaan. |
|
|
|
|