Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 augustus 2014, 17:40   #21
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Lap, de moderne vorm van bedelen Is inderdaad handiger om een stukje toneel op een youtube videooke te zetten dan te doen alsof ge blind zijt en een been minder in 't Centraal Station, met een schaaltje voor U. Meer dan 50 000 dollar binnengereifd op korte tijd, goed gezien
2

Ja, wat dacht ge: al de linkiwinkies nu aan het janken. Maar afgezien van dat begin ik mijn twijfels te hebben of heel dat homo gedoe misschien toch wel eens aangeboren zou kunnen zijn.

Want zie nu naar die gast zijne kop: als die nu nog gene homokop heeft dan weet ik het niet meer. Dat die ouders dat niet zien dat snap ik ook niet.

In elk geval als die homo's hun ingesteldheid nu eens minder onder onze neus zouden duwen, zou ik er nog sympathie voor kunnen hebben. Mag ik het misschien vergelijken met moslima's die koste wat kost willen laten zien dat ze moslima zijn door met zo'n hoofddoek te willen rondlopen ?
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2014, 17:50   #22
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Zulke ouders verklaren ook in 1 keer hoe er homo's "kunnen ontstaan".
Kom maddog, nu heb ik juist gezegd dat ik misschien toch vermoed dat het wel eens aangeboren zou kunnen zijn, en hierbij mijn visie misschien eens moet bijstellen en nu gaat gij mij weer aan het twijfelen brengen. Want "kunnen ontstaan" wil bij mij zeggen dat ze het bij de geboorte niet waren maar dat ze het dan stilaan geworden zijn (homo).

Misschien zijn er dan 2 soorten homo's: diegenen die het bij de geboorte al zijn en de tweede soort die het stilaan geworden zijn. Verdorie dat begint allemaal gecompliceerd te worden. En wat dan met de travesties die homo zijn en de travesties die geen homo zijn. Allemaal geen "echte venten". Nu al 4 soorten. Ik geef het op.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 30 augustus 2014 om 17:52.
Oud 30 augustus 2014, 17:58   #23
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Er zijn nu toch een soort scholen - christelijke, geloof ik, waar ze die homohouding kunnen afleren?
Dat begrijp ik dan weer niet, want heeft Jezus (in het standpunt van de kath. kerk) niet duidelijk gezegd [nieuw testament] wat hij over homo's denkt. Wil de katholieke kerk dat nu ineens zomaar naast zich neerleggen ?
Oud 30 augustus 2014, 18:30   #24
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Allez, kom, is er hier iemand die denkt dat dat een echte scene is en geen theater om geld binnen te rijven ?
Oud 30 augustus 2014, 18:42   #25
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Dat begrijp ik dan weer niet, want heeft Jezus (in het standpunt van de kath. kerk) niet duidelijk gezegd [nieuw testament] wat hij over homo's denkt. Wil de katholieke kerk dat nu ineens zomaar naast zich neerleggen ?
Tja, Jezus kon zeggen wat hij wou, het was nu eenmaal een populair liedje in die dagen.

Alleszins, ik aanvaard geen enkele verantwoordelijkheid - ook geen gedeelde - in verband met wat Jezus meende te moeten en mogen zeggen over delicate onderwerpen zoals kinderen die onder invloed staan van wat duidelijk het kwade tot de duivel zelf is.
Oud 30 augustus 2014, 20:19   #26
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Intriest Hoe leeg kunnen de woorden van een moeder zijn wanneer ze tegen haar zoon zegt dat ze van hem houdt?

Ik wens het ze van harte toe.
Als jij er zoveel van houdt, neem hem dan zelf in huis.

Ik ken dat wel, homo-activist tot je er zelf mee opgescheept zit.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2014, 20:30   #27
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Als jij er zoveel van houdt, neem hem dan zelf in huis.
Ik ken dat wel, homo-activist tot je er zelf mee opgescheept hij zit.
Laten we even niet vergeten dat onze God Zeus een linkse god is. Een knuffelaar. Dus zijn reactie is typisch voor dat soort mensen. Als het maar enigszins kan en hoe averechtser het is, hoe liever. Het is hun kiesvee. Zeus zijn reacties hier op het forum zijn dan ook steeds navenant.
Oud 30 augustus 2014, 20:38   #28
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Tja, Jezus kon zeggen wat hij wou, het was nu eenmaal een populair liedje in die dagen.
Alleszins, ik aanvaard geen enkele verantwoordelijkheid - ook geen gedeelde - in verband met wat Jezus meende te moeten en mogen zeggen over delicate onderwerpen zoals kinderen die onder invloed staan van wat duidelijk het kwade tot de duivel zelf is.
De katholieke kerk spreekt hier met een gespleten tong. Gewoon een vaststelling. Misschien moeten we eens even wachten op een of andere verschijning wat die te zeggen heeft. Misschien zegt die verschijning dan dat Jezus het zo niet bedoeld heeft wat de homo's betreft. Nou dan kan de katholieke volop en terecht zeggen dat alle geflikvlooi vanaf dan officieel toegelaten is. Nu doen ze wel een beetje hypocriet.
Oud 30 augustus 2014, 20:46   #29
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kom maddog, nu heb ik juist gezegd dat ik misschien toch vermoed dat het wel eens aangeboren zou kunnen zijn, en hierbij mijn visie misschien eens moet bijstellen en nu gaat gij mij weer aan het twijfelen brengen. Want "kunnen ontstaan" wil bij mij zeggen dat ze het bij de geboorte niet waren maar dat ze het dan stilaan geworden zijn (homo).

Misschien zijn er dan 2 soorten homo's: diegenen die het bij de geboorte al zijn en de tweede soort die het stilaan geworden zijn. Verdorie dat begint allemaal gecompliceerd te worden. En wat dan met de travesties die homo zijn en de travesties die geen homo zijn. Allemaal geen "echte venten". Nu al 4 soorten. Ik geef het op.
Ik denk vooral dat jij afstand moet nemen van je pedofielen-vereniging.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2014, 21:00   #30
Zeus
Europees Commissaris

Zeus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De katholieke kerk spreekt hier met een gespleten tong. Gewoon een vaststelling. Misschien moeten we eens even wachten op een of andere verschijning wat die te zeggen heeft. Misschien zegt die verschijning dan dat Jezus het zo niet bedoeld heeft wat de homo's betreft. Nou dan kan de katholieke volop en terecht zeggen dat alle geflikvlooi vanaf dan officieel toegelaten is. Nu doen ze wel een beetje hypocriet.
Jezus heeft zich nooit uitgesproken over homoseksualiteit. In het nieuwe testament wordt dit enkel afgekeurd door Paulus in Korinthiërs
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2014, 21:26   #31
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ik denk vooral dat jij afstand moet nemen van je pedofielen-vereniging.
Ai wat zegt ge daar nu ? Mensenkennis is hier het sleutelwoord. Zijt gij nu noch niet overtuigd dat ik aan een zware vorm van moslimofobie lijdt (islamofobie voor de anderen) ? Enfin, dat word mij hier continu aangewreven, dus zal het misschien wel zo zijn.

En wil dat nu toevallig niet zeggen dat ik alles wat dat met de islam te maken heeft en vooral dat wat met de Opperpedofeet Mohammed te maken heeft, verafschuw. Dus OK mij verdenken van aangesloten te zijn aan een of andere pedo vereniging, getuigt op zijn zachtst gezegd van weinig inzicht.

Ik ga U toch ook niet verdenken van aan een of andere moslimvereniging aangesloten te zijn ?
Alhoewel .. als mijn geheugen mij niet in de steek laat was uwe vorige avatar eentje met een imambaardaap. Ik heb het toen nog opgezocht maar ben intussen die baardaap zijne naam vergeten. Het scheen wel ne gematigde te zijn. Ik heb oog voor details snapt ge ? Right ?
Oud 30 augustus 2014, 21:46   #32
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ai wat zegt ge daar nu ? Mensenkennis is hier het sleutelwoord. Zijt gij nu noch niet overtuigd dat ik aan een zware vorm van moslimofobie lijdt (islamofobie voor de anderen) ? Enfin, dat word mij hier continu aangewreven, dus zal het misschien wel zo zijn.

En wil dat nu toevallig niet zeggen dat ik alles wat dat met de islam te maken heeft en vooral dat wat met de Opperpedofeet Mohammed te maken heeft, verafschuw. Dus OK mij verdenken van aangesloten te zijn aan een of andere pedo vereniging, getuigt op zijn zachtst gezegd van weinig inzicht.

Ik ga U toch ook niet verdenken van aan een of andere moslimvereniging aangesloten te zijn ?
Alhoewel .. als mijn geheugen mij niet in de steek laat was uwe vorige avatar eentje met een imambaardaap. Ik heb het toen nog opgezocht maar ben intussen die baardaap zijne naam vergeten. Het scheen wel ne gematigde te zijn. Ik heb oog voor details snapt ge ? Right ?
Jij bent toch een gristen?
Oud 30 augustus 2014, 21:56   #33
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij bent toch een gristen?
Ne gristen ??? Wat is dat voor iets ?? Ik heb juist in een andere draad over Uzelf gelezen dat ge gelovig zijt ? Ge spreekt ook over mystiek ? Ja amai zone mystieke als gij dat maken ze niet meer.
Links, rechts, pro baardapen of niet, pro hamas of niet, gristen. Ik geef het op.
Oud 30 augustus 2014, 21:59   #34
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ne gristen ??? Wat is dat voor iets ?? Ik heb juist in een andere draad over Uzelf gelezen dat ge gelovig zijt ? Ge spreekt ook over mystiek ? Ja amai zone mystieke als gij dat maken ze niet meer.
Links, rechts, pro baardapen of niet, pro hamas of niet, gristen. Ik geef het op.
Ik ben gelovig, maar ik volg geen religie.

Mijn geloof in God en leven na de dood is een individueel iets.
Oud 30 augustus 2014, 22:10   #35
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben gelovig, maar ik volg geen religie.

Mijn geloof in God en leven na de dood is een individueel iets.
Zoals ik al zei, complete mystiek.
Oud 31 augustus 2014, 09:35   #36
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Ja, wat dacht ge: al de linkiwinkies nu aan het janken. Maar afgezien van dat begin ik mijn twijfels te hebben of heel dat homo gedoe misschien toch wel eens aangeboren zou kunnen zijn.

Want zie nu naar die gast zijne kop: als die nu nog gene homokop heeft dan weet ik het niet meer. Dat die ouders dat niet zien dat snap ik ook niet.

In elk geval als die homo's hun ingesteldheid nu eens minder onder onze neus zouden duwen, zou ik er nog sympathie voor kunnen hebben. Mag ik het misschien vergelijken met moslima's die koste wat kost willen laten zien dat ze moslima zijn door met zo'n hoofddoek te willen rondlopen ?
2!

Laatst gewijzigd door Lukkas : 31 augustus 2014 om 09:35.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2014, 09:55   #37
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Waarom moet iemand zich outen?
Waarom moeten ouders akkoord gaan met de levensstijl van hun kinderen?
Waarom moet je zoiets openbaar maken?
Je zal als tiener maar met zulke gevoelens en conservatieve ouders zitten.
Dan denk ik dat het een hele opluchting is om dat te openbaren.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2014, 10:41   #38
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Het is nochtans simpel. De herenliefde toegedaan zijn is een keuze.
In alle gemeenschappen/samenlevingen/groepen is het een keuze die voor en nadelen heeft.
Citaat:
Wat met echte venten die rokken dragen zonder travestiet te zijn?
Oud 31 augustus 2014, 13:10   #39
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Bovendien, Jezus was zelf niet getrouwd en hij had een 'geliefde' leerling die zijn hoofd tegen Jezus' borst vleide om hem iets te vragen. Tja...

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 31 augustus 2014 om 13:11.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2014, 13:31   #40
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orie Bekijk bericht
Jezus had geen fysieke vader en werd door zijn volk als onwettelijke zoon van Maria de onzedige vrouw beschouwd.
Ik kan me inbeelden dat huwelijksaanzoeken niet echt ontelbaar waren of dat hij maar ergens welkom was.
Bovendien had hij een boodschap naar zijn volk toe te verkondigen en werd hij ten hemel opgenomen voor hij maar kon trouwen of iets dergelijks.
Ik herinner me niet dat hij zichzelf ergens zoals een sodomiet van sodom&gomorra verklaarde.

Dus deze Daniel heeft met zijn geaardheid niets met Jezus te maken. Ik stel me toch vragen bij z'n christelijke opvoeding. De moeder: "Ive always known your gay, since you were born!" Zoon: "I am gay!". Moeder begint te flippen en gooit hem buiten.
Dit is zo verkeerd. Als ze als christen een probleem heeft met dit gedrag van haar zoon, moet ze inderdaad hulp voor hem zoeken. Heeft ze nog niets geprobeerd, mag ze hem niet zomaar op straat zetten. Hoe kan een moeder haar zoon uit het huis gooien? Het lijkt me in elk geval een vreemde christelijke familie en volgens mij staat die zoon weer voor haar deur als z'n 50000 dollar op is.
In een apocrief evangelie wordt wel zo goed als zoveel gezegd.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be