![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() klopt, maar wat Paddenstoel bedoelt is dat die ouders het verschil maken doordat ze tot een bepaalde groep behoren, en dat heb ik weerlegd met m'n voorbeeld van adoptie ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() klopt, maar wat ik begrepen heb is dat volgens Paddenstoel moslims erfelijk meekrijgen van de islam aan te hangen .... we zijn akkoord dat een gelovige praktiserende Amerikaan in wezen niet verschilt van een gelovige praktiserende moslim .. do you get my point?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat kind opgroeit bij negers ahum Afrikanen, dan is dat later een Afrikaan, idem als het opgroeit bij blanken, dan is hij/zij later blank .. ik heb het dan natuurlijk over het zijn en niet de fysieke kenmerken ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Gouverneur
|
![]() We vallen allemaal op de wereld als een blanco blad maar op de een staan al ruitjes en op de ander lijntjes.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En helaas kan je dictatoriale landen, waar vrijheid niet bestaat, niet vergelijken met Westerse landen... Citaat:
Citaat:
En dat maakt de mensen bang, zij willen immers teruggaan naar een tijd dat niet meer bestaat, eentje waar iedereen en alles "hetzelfde" was, zo'n paar decennia geleden. Zonder mij.
![]() |