![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe ik reageer? => De keuze geven... ofwel thuis mogen blijven wonen & medische/psychische hulp zoeken. Bovendien neem ik stappen om erop te zien dat hij nooit alleen is met de jongere kinderen (tussen homoseksualiteit en pedofilie is slechts een flinterdunne degradatie).
Zoniet, is er geen plaats meer voor hem en moet hij vertrekken
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
2 Geld inzamelen voor een 20 jarige? Is homofilie tegenwoordig een beletsel om te werken? Geldklopperij via internet. Ik zie dagelijks op het internet van die emo filmpjes en een groot deel er van zijn gewoon opgezet spel. Of dit hier het geval is weet ik niet maar enig voorbehoud is nooit slecht. Herinnert u zich de berichtgeving rond het Ierse klooster nog waar zovele kinderen zogezegd vermoord werden of minstens door verwaarlozing zouden omgekomen zijn. Er zijn mensen die voor zoiets vallen en er zijn er die zulks actief misbruiken, zelfs wanneer de ware feiten al aangetoond werden (Raf bvb). Citaat:
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bovendien toont dat filmpje nog maar eens de hypocrisie van het christelijke geloof: heb u naaste lief, maar verstoot je zoon met geweld als hij homoseksueel is
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 2 september 2014 om 08:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hun geloof veroordeelt de fysieke vervulling van homofilie als zonde. Zoonlief propageert dader te zijn en te gaan blijven. In het kader van hun geloof is voor zo iemand geen plaats. De zoon kan, zoals velen dat voor hem deden binnen de katholieke kerk, de fysieke uiting van zijn aard afzweren maar verkiest dit niet te doen. Hij ging naar zijn ouders toe wel degelijk wetende wat de reactie zou zijn. Hij verkoos, voor het filmpje dus al, zijn homofiele seksbeleving boven de genegenheid van zijn ouders. Een mes dat aan twee kanten snijdt...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat in de bijbel zegt dan dat naastenliefde onder het homoseksualiteitverbod staat in de hiërarchie van regeltjes?
Jezus heeft alvast nooit iets gezegd over homofilie, enkel Paulus in Korinthiërs, maar daar zegt hij ook het volgende: Love is patient and kind; love does not envy or boast; it is not arrogant or rude. It does not insist on its own way; it is not irritable or resentful; it does not rejoice at wrongdoing, but rejoices with the truth. Love bears all things, believes all things, hopes all things, endures all things (Corinthians 13: 4-7). Wat heeft dan voorrang? Je blijft er bovendien van uit gaan dat homoseksualiteit een keuze is, terwijl de wetenschap dat al enkele decennia tegenspreekt. Een creatie gods, om het zo te stellen. Zelfs als je het dan in uw verwrongen gedachtegoed nog steeds een abnormaliteit of handicap vindt, dan is het verstoten van een homoseksueel kind even verwerpelijk als het verstoten van een kind met, pakweg, autisme.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 2 september 2014 om 08:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hou je toch gewoon bij het onderwerp. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Oei, de inhoudelijke antwoorden zijn op blijkbaar...
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 2 september 2014 om 09:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Lees dit eens http://skepticsannotatedbible.com/cruelty/long.html en kom dan spreken over moraliteit.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kind naar de psychiater sturen omdat het homo is??? U zou beter zelf gaan, wie zoveel moeite heeft om homofilie te accepteren heeft zelf een probleem hoor. Je zult maar zo'n ouder hebben.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou u uw seksueel bestaan afzweren omdat uw ouders dit eisen? Nee toch, hoe totaal onmenselijk, harteloos, moet je dan wel niet zijn om dit te verwachten van anderen. En dan nog zeggen dat het maar " normaal" is dat je verstoten wordt, er zijn nog veel Belgen die ze niet allemaal op een rijtje hebben,zielig hoor waar uw geloofsovertuiging u brengt.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn het niet waard kinderen op te voeden , want hun kind is blijkbaar homo , hoe komt dat , wat hebben ze fout gedaan met hun opvoeding ?? Waarom worden er homosexuelen geboren , foutje van dat almachtige scheppertje ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 september 2014 om 02:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 september 2014 om 02:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Check de 10 geboden eens , of eventueel de regels van een ander geloof !! Citaat:
Citaat:
en bijgevolg een misdaad volgens het wetboek + een zonde !!!! Check de 10 geboden eens , of eventueel de regels van een ander geloof !! In zo'n geval kunnen zulke ouders + hun geloof , den hoogste boom in !! Ja , de zoon kan best definitief de lijn doorsnijden met zulke ouders !! En zulke ouders zouden best hun stommiteit eens gaan nadenken !! Het zijn de ouders die dat kind op de wereld hebben gezet , of is het toch dat hun verzonnen schepsel een fout maakt ?? En vinden ze dat ze geen spijt moeten tonen , hopelijk blijven ze van harte ongelukkig !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Of zouden de ouders een foutje gemaakt hebben ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In de meeste landen van de wereld wordt homoseksualiteit niet aanvaard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welnu, mocht mijn kind later aan mij vertellen dat hij/zij homo/lesbisch is, dan zou ik het daar in het begin wel moeilijk mee hebben, dat geef ik grif toe. Maar dan nog zou voor mij het belangrijkste zijn dat mijn kind gelukkig wordt, en als hij/zij dan dat geluk bij iemand van hetzelfde geslacht vindt, dan zij het zo. Ik zou nooit mijn bloedeigen kind voor zoiets het huis uitschoppen! Het feit dat gij homoseksualiteit al direct linkt aan pedofilie geeft duidelijk aan welke boekskes gij teveel leest... Lees eens 'n Libelle in plaats van 'Aya'... |
|
![]() |
![]() |