![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zulke zijn voor mij zondermeer niet welkom , want ....
als de Italianen het zelf al moeilijk hebben , wat is dan het gevolg wanneer men nog meer moeilijkheden toelaat ?? Citaat:
![]() Citaat:
Welke straf zou gepast zijn ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heu zou men het niet beter zo zien:
stel je vlucht naar China, komt daar in een asielcentrum terecht waar je enkel rijst krijgt te eten! dag in dag uit RIJST! dan ga je na een tijdje toch ook vragen of je misschien niet eens iets anders zou voorgeschoteld mogen krijgen?! ik zou dat in ieder geval doen!! en ik begrijp die mensen daarin .... !!! het is nu niet dat ze naar 'comme chez soi' vragen hé! lol Laatst gewijzigd door bembem : 4 september 2014 om 00:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een echte asielzoeker/politieke vluchteling maakt er niet zo'n troep van ,
die gedraagt zich normaalgezien netjes !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Destijds:
Wanneer ik thuis ook zo van mijne toren maakte tijdens het eten , mocht ik zondermeer van tafel ZONDER eten !!!! Toen ik 15 was , ik maakte van mijne toren , doe maar .... ik ging dan stiekem naar de frituur ![]() Nog iets later , zoek het zelf maar uit , of kom gezellig mee eten ![]() Vandaag: Ons ma vraagt geregeld wanneer ik nog eens kom eten ![]() Of blijf je ook meeeten , en ja , dan zeg ik geen nee ![]() En is ze bij mij , freten wat de pot schaft , zwijgen , of RAUS !!!! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Destijds:
Wanneer ik thuis ook zo van mijne toren maakte tijdens het eten , mocht ik zondermeer van tafel ZONDER eten !!!! Toen ik 15 was , ik maakte van mijne toren , doe maar .... ik ging dan stiekem naar de frituur ![]() Nog iets later , zoek het zelf maar uit , of kom gezellig mee eten ![]() Vandaag: Ons ma vraagt geregeld wanneer ik nog eens kom eten ![]() Of blijf je ook meeeten , en ja , dan zeg ik geen nee ![]() En is ze bij mij , freten wat de pot schaft , zwijgen , of RAUS !!!! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mijn kindjes mogen later kiezen wat ze willen :d
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indeed , i'm evil , revenge is sweet
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 4 september 2014 om 00:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik moest vroeger ook eten wat er op tafel werd gezet, soms viel dat goed mee, maar af en toe kregen we van die vieze dingen die ik echt niet graag had zoals macaroni met kaas en hamblokjes, of een groente met een dikke bechamelsaus erop bweuh!! ik kan nog steeds geen macaroni met kaas zien ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Honger is de beste saus.
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Honger, da's zo het gevoel dat iemand krijgt als die een hele tijd geen voedsel meer heeft gehad.
Na een tijd gaat het ongemak in de maagstreek weg. Na nog wat meer tijd komen er halicunaties van. Op dat moment is het lichaam al bezig de laatste reserves op te werken, en wordt er begonnen aan autokannibalisatie. In dit stadium moet een veganist al krankzinnig zijn om geen stuk steak op te vreten.
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN