![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
0,2% is wel erg weinig hoor, omdat ikzelf er toch heel wat ken en we soms, mss. mag ik dat niet vertellen, er een weekeindje op los feesten met leuke drankjes enz. Alhoewel dit waarschijnlijk niet zo kosher is en zelfs voor de masons absoluut geen ideaal is (velen die ik ken zijn tevens metser/jammer genoeg ken ik geen orthodoxen). Maar dat laat ons wel toe wat muziek ea. te delen en tussendoor enige serieuzere zaken te bespreken. Gedurende vele jaren heb ik zo slechts een tweetal keer een commentaar/insinuerende vraagstelling gehad waarop ik dan toch niet in ga. Om de sfeer niet te bederven voor rest laat ons zeggen. Ach, ben nog steeds zeer bevriend hoor en we komen een 5-tal maal per jaar bij elkaar, alhoewel velen hier (forum) dat niet zomaar geloven. Maar die 0,2% lijkt me wel bijster weing. * conspiracy mode on * Ze hebben me trouwens van heel wat op de hoogte gebracht en laten weten welk gevaar men loopt als men niet echt 'with us' bent. Goed daar laat ik het bij. Ik zit nog steeds liever in de huiskamer met een Joodse vrijmetselaar dan een of andere moslimfundamentalist. Maar toch ben ik niet 'with us', maar ook niet 'against us'. En dat heb ik hun dan uiteindelijk toch diets kunnen maken. * off * Ach, mijn excuses voor de behoorlijk persoonlijke BS, maar ik wou het U toch even mededelen. Ik wordt regelmatig beschuldigd van antisemiet ofzo te zijn, maar wat ik te weten kom via deze vertrouwelijke basis blijft prive. Alhoewel mijn algeme persoonlijke mening daardoor weldegelijk behoorlijlk beinvloed wordt en ik deze absoluut niet geheim houd. Oja, mijn excuses... Bs'd zb |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als mo de pedoaanhanger moet jij goed genoeg weten dat je broeders al LANG voor dat Israël bestond Joden terroriseerden en vermoordden in de regio
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lang voor de staat Israel: https://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedbad_van_Hebron |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
Als het Joodse volk toch uitverkoren zijn, waar wint Israël de wereldbeker voetbal niet? Hebben ze zich ooit al eens geplaatst voor een eindronde? Ik denk dat gij een laag zelfbeeld hebt, en dat probeert te compenseren door uzelf op de borst te kloppen dat ge deel uitmaakt van een superieur ras. Wacht eens even ... Dacht Hitler niet net hetzelfde? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_v...agen#1920-1929 zo dan hebben Jodenbashers ineens wat lectuur...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alweer een Godwin winnaar
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Twain genoot een enorme populariteit bij het publiek. Met zijn scherpzinnigheid en vlijmscherpe satire oogstte hij lof van zowel critici als collegae.
Die Eli. Satire niet kunnen onderscheiden van feiten. ![]()
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() blijkbaar kan jij het onderscheid (bewust?) niet maken
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Of ben je ergens een komma of aanhalingstekens vergeten? Maar om je gerust te stellen, ben ik (net als de grootste meerderheid op de wereld) geen islam-aanhanger omdat ik kritiek heb op Israël. Hetgeen jij dus blijkbaar niet kan velen (Misschien Eli volgen en er gaan wonen? Je vlaggetje heb je al ![]() Volgens jouw redenering zijn er maar 2 soorten mensen: Israël-lovers en islamieten. Alle andere soorten bestaan blijkbaar niet. Man man man, over narrow-minded gesproken.
![]() |
![]() |
#115 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Tja, die onzin die Twain (uiteraard geciteerd door een beroeps quote-miner) over joden schrijft, kan je niet anders dan satire beschouwen.
![]()
Orwell's 1984 was een waarschuwing! GEEN HANDLEIDING! Atheïsme is geen geloofssysteem. Het vertelt niet hoe en wat je moet denken. Het is het resultaat van denken! Laatst gewijzigd door microwezen : 5 september 2014 om 21:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 6 september 2014 om 16:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen Mo, een dhimmie dan, oei nog erger
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en nu in het Nederlands aub
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() leer eerst eens Nederlands en begrijpend lezen en kom DAN PAS terug aub je bent echt vermoeiend met je constante onzin
![]() |
![]() |