![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu ben ik echt gerust. Dus ik moet de koran nog niet van buiten leren.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 5 september 2014 om 21:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom denkt u dat die sharia rotzooi niet naar hier zal overwaaien? Heeft u een glazen bol of kletst u maar wat uit uw nek?
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 5 september 2014 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sharia-politie in Wuppertal is dat wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() En de sharia-politie in Engeland, ook een flutverhaal?
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Toon dan maar eens aan dat het flutverhalen zijn met concrete bewijzen. Niet die flauwe kul hierboven over een paar heethoofden. Trouwens in het begin van de jaren 30 waren het in Duitsland ook maar een paar heethoofden....
Het heeft bij die nitwits niets te maken met wettelijke politionele bevoegdheid, maar de bevelen van de pedofeet. De sharia staat bij die idioten boven onze wetten. Hopelijk weet u dat reeds.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 5 september 2014 om 21:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat dan ondertussen ook al een feit? Ik dacht het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Omdat deze mensen monddood werden gemaakt en de grond ingestampt. De islam leggen ze evenwel niets in de weg. Doe nog eens een poging om aan te tonen dat het flutverhalen zijn.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 5 september 2014 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zou u het vinden , mochten hun eisen ingewilligd worden & gelden ?? Zou u kunnen aanvaarden te leven naar hun regels ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij zal de eerste zijn die de zwarte IS vlag aan zijn voordeur hangt. Kwestie van aan de goede kant te staan.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 5 september 2014 om 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Doe nog eens een poging om aan te tonen dat het flutverhalen zijn.
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net als ik het onaanvaardbaar zou vinden moesten er morgen marsbewoners in mijn tuin kamperen en er een rapconcert houden... Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 september 2014 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou u het accepteren , mocht het zo zijn ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() cookie monster, doe geen moeite meer. De manier van redeneren doet mij steeds meer aan deze persoon denken:
https://www.youtube.com/watch?v=pmRJTxqd6J8
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 5 september 2014 om 22:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Zwakker dan zwak. En ik ben zeker uw vriend niet. Staat u echt in het onderwijs? Jongens, toch.
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou mijn echte mening over u eens willen ventileren, maar daar zit u op te wachten. De kampioen van het driehoekje.