![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met alle chinezen maar niet met den deze !
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=6cPYqjw5WFo ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze kunnen daar misschien beter eerst de bevolking op een volwassen manier leren omgaan met alcohol.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 6 september 2014 om 12:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Ps: De jongeren in de video lijken me niet bepaald dronken. Itt de 'studenten' die je op een doordeweekse avond in het centrum van Leuven aantreft. Laatst gewijzigd door Thuleander : 6 september 2014 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laaggeschoolden zijn echt niet te nuttig bij hoogtechnologische oorlogvoering. Oof ze moeten het bij IS proberen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maw, het enige rationele argument om mij aan het vechten te krijgen, is dat de verwachtingswaarde van de gemaakte winst door dat vechten positief is: dat de verbetering, het aangenamer zijn van het leven na het gevecht bijvoorbeeld met 30% stijgt, en dat ik maar 10% kans maak dat het gevecht voor mij nadelig afloopt. Dan doe ik 20% winst, en is dat misschien de moeite waard. Een equivalente reden kan zijn dat als ik NIET vecht, mijn leven met 50% minder aangenaam zou worden (bijvoorbeeld omdat een dictatuur het overneemt en mij in minder aangename levensomstandigheden laat leven, mijn gezin doodt, of weet ik veel). Stel dat als ik ga vechten, ik 70% kans maak om te winnen, en 30% kans maak om te verliezen en er erger aan toe te zijn of dood te zijn, dan is dat ook voordelig: Niet vechten: -50% Vechten: 0.7 x 0 + 0.3 x (-100%) = -30% Als ik win krijg ik niks, als ik verlies ben ik alles kwijt, 70% kans om te winnen, 30% kans om te verliezen. Vechten is dus qua verwachtingswaarde voordeliger dan niet vechten in dit geval. Echter, dat moet zijn als die -50% onvermijdelijk zijn. Mijn valies pakken en ergens anders gaan wonen kan dat misschien OOK vermijden, en dat is misschien NOG voordeliger. Ik ga niet vechten voor iemand anders zijn voordeel natuurlijk. Dat spreekt vanzelf. Dat was de bedoeling van de legerdienst he: anderen voor U doen vechten.
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stuur ze naar het klooster, of naar de Koran school, dat is ook vormend ![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let op hé, het is perfect mogelijk dat Wallonië, met zijn huidige confederalistische deelregering, een Franstalig leger op de been brengt .... (kwestie van de grondveroverende imperialistische flaminganten tegen te houden ...) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n filmpje zegt helemaal niks, en kan door iedereen als propaganda ineengeflanst worden.
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ok, dus enkel die twintig man uit dat filmpje.
Dat soort propaganda kan dus elk land maken, maar Poetin wil gewoon wat stoer doen.
![]() |
#39 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() welke feiten ?? dat Poetin graag stoere YouTube-filmpjes ineenflanst ??