![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het enige dat gijle probeert is nog meer onrust zaaien door enkel de extreme gebeurtenissen aan te halen. Waarom? Wat bereikt ge daar dan mee? Vertel me dat eens... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op dit moment zie ik niet in waarom ik me daarmee zou moeten bezighouden. Citaat:
Leuk. Uit welk islamitisch paradijs ben je afkomstig? en zou het niet leuker voor je zijn om terug naar zo'n islamitisch paradijs te trekken om daar tussen de rest van de koranderthalers in alle stilte en onderdanigheid te wachten tot ze het beu zijn? Indien je nog geen moslim bent, moet je je dan wel snel bekeren of je hoofd is sneller kwijt dan dat ze het moorden zelf beu zijn. (U kent alvast het moment waarop ze het beu zijn: volgens het boekske is dat als héél de wereld onderworpen werd en overal dar al islam zal zijn). waarop wacht je om alvast in het huidige kalifaat te gaan proeven van de geneugten van die dar al islam? En extremisme sterft helemaal niet uit omdat het een minderheid is. Dan zou je de moeite eens moeten doen om naar Brigitte Gabriel te luisteren. Of om eens naar uw leraar geschiedenis te luisteren: dacht je nu écht dat de meerderheid van Duitsers SS'ers waren?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 september 2014 om 16:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hebt ge uw huiswerk al gemaakt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() I.p.v. rond de pot te draaien zoudt ge beter antwoorden op mijn laatste vraag: Wat wilt ge bereiken door telkens extreme gebeurtenissen aan te halen?
I.p.v. al uw zogenaamde wijsheid uit de krant te halen zoudt ge beter eens op de universiteiten gaan kijken hoeveel moslims daar rondlopen en keurige burgers zijn. Zelfs in sociale wijken zie ik moslims met een positieve ingesteldheid, maar die worden nagekeken door mensen zoals u omdat ze een wit kleed dragen. Belachelijk! Laten we het ook eens over de positieve zaken hebben i.p.v. uw geliefkoosde onderwerpen: haat en verderf. En voor alle duidelijkheid: ik ben geen moslim. Ik ben een vrijzinnige, autochtone Belg. Al ben ik geen voorstander van het categoriseren van mensen. Mensen zijn in essentie allemaal hetzelfde. Alleen de omstandigheden zijn verschillend en ja, daar geloof ik heilig in. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Kindermishandeling, verkeersslachtoffers, domestiek geweld zijn ook dagdagelijkse kost. Laat ons dat ook elke dag in detail uitlichten en tot de conclusie komen dat er in de wereld evenzeer 'witte varkens' rondlopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zoals reeds gezegd: over welke EXTREME gebeurtenissen heb je het? Het gecensureerde journaal of de propagandafilmpjes van je geloofsgenootjes? Citaat:
En neen voor mannen in een soepjurk heb ik geen respect. als ze de moeite niet kunnen doen om een broek aan te doen, hoeven ze van mij geen respect te verwachten. Ik kijk ze zeker niet na! ik BEZIE ZE GEENEENS; Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zoals reeds gezegd: over welke EXTREME gebeurtenissen heb je het? Het gecensureerde journaal of de propagandafilmpjes van je geloofsgenootjes? Citaat:
En neen voor mannen in een soepjurk heb ik geen respect. als ze de moeite niet kunnen doen om een broek aan te doen, hoeven ze van mij geen respect te verwachten. Ik kijk ze zeker niet na! ik BEZIE ZE GEENEENS; De enige getinte universitairen waar ik mee omga zijn dezen die hun totalitaire ideologie volledig achter zich hebben gelaten. Al de rest wantrouw ik als de pest. Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 september 2014 om 16:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is echter dat zij geen hersens hebben, of alvast in de koranles afleren om die te gebruiken. doe zo voort en je kan je binnenkort ook gaan bekeren. je bent niet de eerste onvolgroeide puber die denkt dat hij zo het licht kan zien. word anders maar ontwikkelingshelper of beter nog: ziekenverzorger in de Ebola landen. Daar doe je tenminste nog iets nuttigs.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 september 2014 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Circe, als ge zelf geen moslims persoonlijk kent, neem ik u niet langer serieus en heeft het geen zin om verder te discussiëren, want dan hebt ge een onvolledige kennis van zaken en wilt ge gewoon de ander kant van het verhaal niet zien. Zo simpel is het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De koran al eens gelezen? of is dat teveel moeite voor je of voor je brave soepjurkdragende taqqyah moslims? De allochtonen die ik ken en goed ken zijn allen stuk voor stuk afvalligen moslims en reken ik bijgevolg tot de NORMALE mensen en niet tot de koranderthalers. Dus die passen niet in uw prentje. Vraag maar eens aan uw brave taqqyah soepjurken (je weet toch wat taqqyah is? Neen? dan vraag je het hen ook)wat ze vinden van onderstaande koranteksten: (ik heb er ineens ook wat engelse vertalingen bijgevoegd voor het geval ze geen nederlands kennen, uw brave vrome moslims)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en o ja, als ze nu vinden dat die koranverzen niet kloppen, of niet moeten gevolgd worden of een andere vorm van ontkenning, denk dan maar eens hoe uw geliefde SSertjes in mooi zwart pak je zouden uitleggen hoe ge "Mein Kampf" moet interpreteren. Dat waren ook brave jongens als ge hen gelijk gaf.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken een stuk of zes turken een algerijn, drie tunesiers en vier marokkanen. Zowel privé als professioneel.
Nog iets? of wilt ge ook weer weten met hoeveel van hen ik het bed heb gedeeld zeker? och ja, ik zou mijn afvallige afghaan nog vergeten, telt die ook mee?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 september 2014 om 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Het gaat er niet over hoe u of Circe de koran interpreteren, wel over hoe gelovigen dit doen. Gisteren op Ned 1 de voorzitter van Marokkaanse verenigingen nog gezien, na de oproep van de Marokkaanse burgemeester in Rotterdam die zich afvroeg waarom moslims geen betoging organiseren en daarbij duidelijk afstand nemen van het gedachtengoed van IS.De voorzitter vond dat niet nodig, intern was er discussie en dat was genoeg, publiekelijk afstand doen van dat radicale gedachtengoed zou dus niet gebeuren. Nochtans zou het een stevig signaal zijn naar Nederlanders toe en Marokkaanse jongeren die vertrekken om mee te vechten. 2.Maar daar wringt dan ook het schoentje, als moslim wil de Marokkaanse voorzitter helemaal geen duidelijk publiek signaal geven, want wie is hij om degene die letterlijk de koran toepassen, alsof de visie uit de zevende eeuw gelijk is aan verlichting, te bekritiseren? 3.Daar schrikken heel wat moslims voor terug, degene die dit wel doen zijn een dappere minderheid.Natuurlijk heeft dit niets te maken met " alle mensen zijn moordzuchtige beesten" want enkel moslims lijken op dit moment bereid om massaal en met geweld te doden uit naam van hun geloof, wat ene hemelsbreed verschil is met " moordzucht " die in iedereen aanwezig is wanneer geraakt wordt aan je gezin, je kinderen of wanneer je zelf zo bedreigd wordt dat doden de enige manier is om agressie te overleven. Blijkbaar snapt u dat verschil niet. 4.Natuurlijk is het ook totaal van de pot gerukt om te stellen dat mensen die vinden dat je nu een plan van aanpak moet hebben tegen de invloed van radicalisering met als brandhaard een kalifaat met regelrecht terreurbewind tegenover alles en iederene die hun visie niet delen, waaronder trouwens vooral veel en vooral moslimslachtoffers, " het proces van uitsterven van radicalisering rekken". 5.Stellen " dat ge enkel naar moslims kijkt uit persoonlijke rancune"is helemaal te gek voor woorden, niemand denkt dat iedere moslim een radicale idioot is, maar globaal stellen dat islam het samenleven wereldwijd op de spits drijft door de internationale gebeurtenissen is een waarheid als een koe. En daarbij lijkt het toch voor heel wat moslims lastig om een duidelijk standpunt in te nemen, wat op zijn minst verontrustend is. Uiteraard betekent dit niet dat iedere moslim het huidige geweld goedkeurt, of dat die gemeenschap verdient in zijn geheel gestigmatiseerd te worden,ik blijf ervan overtuigd dat veel moslims gewoon in vrede met anderen willen samenleven,en dat radicale gedachtengoed voor hen evengoed een bedreiging is, maar uw " relativering " van de huidige situatie zet op geen enkele manier zoden aan een dijk, hopelijk bent u nog heel jong, ik zou niet graag concluderen dat uw mening gewoon regelrechte domheid is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |