![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2921 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als autochtonen dat doen zijn het natuurlijk plots vuile racisten. De wereld zit toch echt wel simpel in elkaar volgens sommigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2922 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe iemand een pedo of kindermisbruiker wordt , ligt niet aan het uiterlijk , maar zo iemand is al genetisch ziek !! Hoe iemand een pedo of kindermisbruiker onterecht beschuldigt , ligt niet aan het uiterlijk , maar zo iemand is al genetisch ziek !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2923 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt als een bus !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2924 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mogelijk zijn die kinderen inderdaad slachtoffer van misbruik, maar niet omdat hun juf schuldig is, uit onderzoek bleek immers dat er geen of onvoldoende bewijs zou zijn. Ik veronderstel dat die ouders het daar moeilijk mee hebben, en hun advocaat, van Marokkaanse origine, hen niet echt helpt om de realiteit te accepteren, die juf blijkt onterecht beschuldigd te zijn. Ik hoop dat die juf die ouders voor het gerecht sleurt wegens laster, eerroof, morele schade, en hen flink doet betalen, misschien leren ze daar iets uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2925 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Detail tekst Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 september 2014 om 09:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2926 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik hoop alvast dat de kleuterleidster een ferme schadevergoeding kan verkrijgen (alhoewel.... ik denk niet dat de arme moslima daar aan zal bijdragen). Misschien iets voor de ambassadeur van Marokko?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2927 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een scheet in een fles.
Er werden louche zaken vermoed, en uiteindelijk is er niets van aan gebleken. Maar, maar ... de gemoederen werden zo opgehitst dat het schoolke een week eer moest sluiten dan voorzien. Ooit al iets dergelijks meegemaakt ? Juffen moesten in een ander schoolke les gaan geven, werden bedreigd ... en wat weet ik al niet. Sorry, maar hier moeten deftige lessen uit getrokken worden; en de verantwoordelijkheden vastgelegd. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2928 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() weer een leven verpest dankzij multiculgepamper
![]() |
#2929 |
|
![]() Vandaag een interessant artikel over deze zaal in de Standaard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2930 |
|
![]() zaaK*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2931 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20140907_01254832
Citaat:
Het leven kapotmaken van een kinderjuf, misschien omdat één van die baardapen-papa's of mama's tussen de ouders eens zag dat ze een kindje een kusje gaf... misschien is dat de enige aanleiding geweest voor heel hun gedoe? Waar wachten die ingevoerde idioten op om op te krassen naar een land waar ze het beter zullen hebben dan hier? Oh ja... ze worden hier gekweekt als serreplantjes en ze verzuipen in de "rechten" waar ze in hun eigen landen nog niet hebben van gehoord... We zijn goed bezig. Kan het nog beter? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2932 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2933 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stoort het je? die massale ondersteuning van het jonge kleuterleidstertje?
Wel héél opvallend: ik heb nog nergens (noch in de krant, noch op FB, noch hier) enige ondersteunende berichten van onze koranderthalers gehoord. NERGENS. Opmerkelijk was een bijdrage van de zoveelste Aisha dat de kleuterleidster zèlf wat meer pschychise veerkracht had moeten hebben, en heel de zaak maar achter zich moet laten... die geit had dus nog steeds niet door dat de rechtbank de zaak niet k�*n sluiten omdat de koranderthalers bijkomende onderzoeken vroegen. Maar het was dus wel al de schuld van de juf! Voor degenen die er aan twijfelden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 september 2014 om 13:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2934 |
Europees Commissaris
|
![]() Het kan niet genoeg aangekaart worden. Of heeft u liever dat er over gezwegen wordt?
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 8 september 2014 om 13:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2935 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aan zijn reactie te zien duidelijk wel!
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2936 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Te vermijden op vraag van de moderatie: •dubbele thread openen (1bp) Als je over de Blokkendoos wilt discussiëren, enfin, misbruiken om aan Moslimbashing te doen, dan heb je reeds twee topics, waarvan één lange, om dat te doen.
![]() |
![]() |
#2937 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alles om het moslimprobleem in onze samenleving te verdoezelen, hé, Attila! Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 8 september 2014 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2938 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit forum is dood.
![]() |
![]() |
#2939 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2940 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat uitheemse inteeltgeval zou wel eens familie kunnen zijn zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |