![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ruimtestation op 10000 km moet regelmatig omhoog gebracht worden omdat het nog steeds onderhevig is aan zwaartekracht. Indien het echter oo 36000 km zou stationeren zoals de satelieten dan zou het stabiel blijven. Mocht echter de maan op 36000 km komen dan speelt die zwaartekracht wel door de massa en gewicht. Maar dit is dan ook extreem. Ik weet heus wel dat een kilo wol een grotere massa heeft dan een kilo lood. Dit doet niks terzake.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 9 september 2014 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn trouwens ooit een aantal van die methodes die op internet de ronde doen over "antizwaartekracht" getest door de Mythbusters. Drie keer raden wat het resultaat was! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een kilo wol heeft dus dezelfde massa als een kilo lood.
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
Dus tenzij je een middel vindt dat de ruimte-tijd kan manipuleren, zit er voor ons niets anders op om de zwaartekracht te counteren middels een tegenovergestelde kracht, met name lift (als zijnde kracht en niet als reismodule tussen twee verdiepingen).
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister
|
![]() Fake. Licht komt niet overeen met het diffuse licht van een bewolkte hemel.
Bron: vakkennis Edit: deze vind ik beter geslaagd http://youtu.be/AfqDVP_0O0c Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 10 september 2014 om 19:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent nog steeds nergens verder op willen ingaan, toont keer op keer dat ge maar bitter weinig kennis hebt om en zodoende een makkelijke prooi bent voor zulke kwatsh en elke keer begin je over wat anders. Je beseft toch dat het principe aan jou is om die claims waar te maken ? Je kan hier nog 1000-den van die grapjes posten ( meestal vergezeld met erg vage of incorrecte background informatie ) waar je dan van claimt : this is the real stuff pfff ja die zwevende kikker en en zwevende ballen op (geluid)resonatie hebben uiteraard ook een verklaring Die kikker : diamagnetisme van de watermoleculen in die kikker ( kikker bestaat uit heel veel water ) veroorzaakt door zeer sterke magneet -> zie hier Die ballen : ( kan je eens een link geven want zo weet ik in feite weinig ) ...algemeen lijkt me de uitleg nogal wiedes daar geluid lucht laat trillen ( bewegen dus ) gaat dat op een object een kracht kunnen uitoefenen. Ik weet niet over wat voor ballen je hier spreekt maar bv pingpongballetjes zijn erg makkelijk met een beperkte luchtstroom te manipuleren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je krijgt het niet 'gratis' dus er in principe geen enkel verschil met op te stijgen met een ander middel zoals een propeller, reactiemotor, ed Citaat:
Elke keer als men ze onderzoekt ( als er wat te onderzoeken valt, want dat is meestal het probleem ) blijkt het telke malen complete nonsens Citaat:
Trouwens men debunked evenzeer zoveel andere zaken |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een rustmassa G=mg geldt alleen maar in een inertiaalstelsel (tov aarde) en een paraboolvlucht is dat nu net niet daar men de versnelling van het vliegtuig gelijk maakt aan de zwaartekrachtversnelling (dezelfde grootte en richting dus) precies zoals een kogelbaan. -> link Citaat:
F= G/r² . m1..m2 kortom die zwaartekracht vermindert met de afstand ( vlug ) maar blijft tot in het oneindige ( of wordt overgenomen door een ander hemellichaam ) van kracht. Satellieten blijven in de ruimte enkel omdat ze een baantje vliegen rond de aarde en er dus een centripetale ( schijnkracht omwille van het roterend stelsel ) kracht is die net gelijk en tegengesteld is. Citaat:
Afschermen of beperken lukt dus blijkbaar niet ( -> anti-zwaartekracht in de juiste context dus ) en is theoretisch omwille van heel wat redenen niet mogelijk ( nooit wanhopen natuurlijk ![]() Laatst gewijzigd door praha : 10 september 2014 om 21:24. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze blijft van kracht ... hoe klein ook. Okay op een bepaald moment kan je spreken van een verwaarloosbare factor maar wat heeft dat in godsnaam te maken met een ant-zwaartekracht technologie hier op aarde om uiteindelijk bv daar te gerraken . Citaat:
Citaat:
Ik hou het voor bekeken... zoek zelf uw rommel uit en kom hier dan maar feilloos uitleggen hoe ze met die techniek de zwaartekracht manipuleren. Laatst gewijzigd door praha : 10 september 2014 om 21:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent wel diegene die claimt dan is het maar normaal dat gij afkomt met filmpje of proefopstelling en een deftige uitleg waaruit blijkt dat die claim klopt en niet het zoveelste zand-in-de-ogen-strooien is ... of dat je dat nu leuk vindt of niet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig doen anderen wat jij onmogelijk acht. Maar het kan niet anders of het zijn allen zonder uitzondering trollen. Veel kans dat allen die in die labo's werken papieren hoedjes dragen en een tutter in hun mond hebben zelfs. Bedenk wel dat zelfs Einstein de mogelijkheid nooit ontkent heeft. Hoe wist hij ook niet, maar dat het mogelijk is daar was hij mee akkoord. Nu ja...ook maar een kalf allicht. Postuum gepubliceerd interview door Steven Greer met voormalig U.S. Air Force medewerker William Pawelec over zijn betrokkenheid bij en kennis van zogenaamde ‘black projects’. Zie ook: Disclosure Project persconferentie 2001 (video), Voormalig NRO/USAF agent over het geheime ruimtevaartprogramma, De interconnecties van de ‘black projects’ (afbeelding), Area 51 medewerker over geheime technologie, Ex Area 51 medewerker Ed Fouche over het geheime ruimtevaartprogramma (lezing) anti-zwaartekracht area 51 Carlyle Group CIA CSETI interview Lockheed Skunk Works NATO NRO RFID Steven Greer UFO USAF William Pawelec Door Vrije Wereld op 16 januari 2014 om 01:40, onder black projects, UFO cover-up. Er zijn nog geen reacties geplaatst. Plaats een reactie Dr Paul LaViolette over anti-zwaartekracht propulsie (lezing + boek) 16 december 2013 door Vrije Wereld Reageer anti gravity Lezing van Dr Paul LaViolette over het geheime onderzoek naar anti-zwaartekracht aandrijving van de laatste 60 jaar: Het bijbehorende boek als .pdf: Paul LaViolette – Secrets of Antigravity Propulsion Zie ook: Stan Deyo over anti-zwaartekracht en vrije energie (lezing), Ralph Ring over anti-zwaartekracht en vrije energie (interview) anti-zwaartekracht ether physics lezing Nikola Tesla Paul LaViolette subquantum kinetics T. Townsend Brown UFO Door Vrije Wereld op 16 december 2013 om 17:40, onder black projects, UFO cover-up. Er zijn nog geen reacties geplaatst. Plaats een reactie Nick Cook – The Hunt for Zero Point (boek) 30 oktober 2013 door Vrije Wereld Reageer zero point nick cook book .pdf Boek van Nick Cook betreffende NAZI onderzoek naar anti-zwaartekracht propulsie. Het boek als .pdf: Nick Cook – The hunt for zero point Zie ook: Igor Witkowski over de NAZI ‘Glocke’ (interview), Dr. Joseph P. Farrell over de NAZI’s (lezing + boeken),Vrije Wereld .pdf Bibliotheek .pdf anti-zwaartekracht NAZI's Nick Cook UFO zero point Door Vrije Wereld op 30 oktober 2013 om 02:09, onder UFO cover-up. Er zijn nog geen reacties geplaatst. Plaats een reactie De interconnecties van de ‘black projects’ (afbeelding) 2 september 2013 door Vrije Wereld Reageer Hieronder een organogram dat een globaal overzicht geeft van de verbanden binnen de zogenaamde ‘black projects’. Globaal overzicht van de 'black projects' (diagram) organogram Zie ook: Interconnecties van de geheime regering (afbeelding), De geheime regering in organogrammen (afbeeldingen), Het geheime ruimtevaartprogramma, Connect the dots … (afbeelding), Richard Dolan over de UFO doofpot (lezing), Dr. Judy Wood over de dematerialisatie van het WTC (lezing), Ingo Swann over ‘remote viewing’ (lezing), Operation Golden Lily, Interview met black projects overlevende “Rachel”, Interview met Erin Rothschild (video), Tijdreizen, Montauk project, Cathy O’Brien MK ULTRA en Monarch overlevende, Disclosure Project persconferentie 2001 (video), Klokkenluider over chemtrails (video), Klokkenluider over ondergrondse basissen (lezing), Kay Griggs over de geheimen van het Militair Industrieel Complex (interview), Philadelphia Experiment (project RAINBOW), Docu v/d week #45 – The Mena Connection, Geen vliegtuigen op 11 september 2001, Stan Deyo over anti-zwaartekracht en vrije energie (lezing), D.U.M.B. ondergrondse militaire installaties
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 11 september 2014 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Er mogen getuigen zijn zoveel je wil, en dat mag zijn wie het wil, zo lang niemand een demonstratie van antizwaartekracht kan of wil geven blijft het onzin. En als je er dan nog eens zaken als het Philadelphia experiment (dat al lang ontmaskerd is als verzinsel) en andere kwatsch val je al helemaal in de categorie "zilverpapierenhoedjesbrigade"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet echt niet hoe het komt dat wat men ziet , niet ziet?
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou beter zijn moest ge al eens de minste notie hebben over wat ge klapt. Daarbij ik heb nooit te nimmer gezegd dat het onmogelijk zou zijn al zie ik het niet meteen zitten... maar wie weet één of andere bizarre extra wet die we niet kennen, etc Waar het om gaat is dat de zaken die jij hier naar voren bracht nog niet in eens in de buurt kwamen en dat je die maar klakkeloos overneemt zonder er zelf even bij stil te staan of even verder te gaan zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |