![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Niet de moslims worden gedehumaniseert maar wij en rest van Europa, zoals mag blijken uit de cartoon die enkel maar ontsproten kan zijn uit het brein van iemand die verteert word door haat. Uiteindelijk vormen politiek correcte racisten, verblind door een onbegrensde eigendunk en haat, een grotere bedreiging dan moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Welk slachtofferschap van moslims?
Moslims maken vooral slachtoffers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan nog, wat heeft dit te maken met uw opmerking over " razen" en beter lezen" of zelfs maar met wat ik schreef? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen dat wist ik niet. Maar ik heb het boek dan ook volledig gelezen, tot en met de kopijen van de officiële verdragen in het laatste deel.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 september 2014 om 13:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die vergelijking is ronduit lachwekkend
![]() |
#31 |
|
![]() Ik heb hier ook nog altijd van niemand een antwoord gekregen op mijn vraag of er eigenlijk al iemand hier in den Belziek van die vergelijking gehoord heeft ? Waar vind ik ergens een link naar een artikel, studie, gelijkwat ?
![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 13 september 2014 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Voor alle zekerheid, 'k zal het morgen nog eens aan mijn moslim ploegmaten vragen. Maar ik denk dat ze zullen antwoorden: 'w�*?' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is totaal geen vergelijking mogelijk, niet in de 19de eeuw, niet in de 20ste eeuw, in geen enkele eeuw.
De vergelijking maken is redelijk pervers, haast 'n soort van negationisme.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik hou het op aanzetten tot haat en racisme, het is tijd om dit soort volk van antwoord te dienen met begrippen waarvan ze dachten het monopolie op te hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Doe nu eens allebei (extreem rechts en links) normaal. Stop met het verzieken van de discussie met extreme termen (dehumanisering, negationisme, etc.). Persoonlijk vind ik dat als men die termen begint te gebruiken, men impliciet toegeeft dat men ongelijk heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijden gaan vergelijken met de bevoorrechte positie die de 'beschermde soort' in 't westen geniet is wel degelijk pervers. Dat zijn feiten! Wat jij daar persoonlijk over denkt doet eerlijk gezegd niet zozeer ter zake.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die begrippen, waarvan ze dachten 't monopoly op te hebben, komen vroeg of laat toch terug in hun eigen smoelwerken terecht, als 'n boemerang.
![]() |
![]() |