![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge kunt geen auto rijden zonder op de gas te duwen he. Ge kunt niet tegen methodes van slachten zijn, maar die van de wetenschap goedpraten. Ze hongeren en dorsten die beesten uit om herhaaldelijk dezelfde proefjes te doen. Je moet je nek zelf eens meer dan een uur in dezelfde positie houden en zien hoe snel het duurt voor je dat in heel je lichaam voelt. Ik denk dat ik met mijn wederhelft onze consumptie eens onder een groot vergrootglas ga leggen en een dik boycot ga handhaven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oplossing is heel simpel: iedereen die dit erg vindt en van mening is dat dit moet stoppen zou zich vrijwillig als proefdier moeten opgeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor cosmetische troep vind ik het ook niet nodig, maar hart-experimenten doen op aapjes is van groot belang. Maar het mag van mij ook op mensen hoor, je kan je vrijwillig opgeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Ik ken er te weinig van om in te schatten welke applicaties dit onderzoek heeft maar ik denk niet dat er medicijnen op deze apen getest worden.
Hier is de omschrijving die het labo zichzelf geeft: Citaat:
Laatst gewijzigd door Thomas- : 15 september 2014 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is sadisme of totale onverschilligheid. Ik gok op onverschilligheid omdat het loon hun niet onverschillig laat om het toch te doen.
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Deze onderzoeken zullen multifunctioneel zijn.
Iemand al aan mind control gedacht in deze brainwashende tijden? Maar ziektes als alzeimer maken U wellicht bang genoeg dit onrecht verder te laten gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het is al veel te ver gekomen met "de gezondheid(szorg)" vind ik. Langer leven is eerder commercie geworden. Dat merk je zodra je eens het ziekenhuis inligt (jammergenoeg). Zodra uw bed niets meer opbrengt, wordt men sowieso opzij geschoven. Maw, er zijn grenzen: wat is basiszorg, leven en wat is er over? Men zou beter investeren in de kwaliteit van het leven in plaats van de kwantiteit - dan vallen al een heel deel van deze lelijke proeven weg. Of ze totaal uit te sluiten zijn, wellicht niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is de homo sapiens op z'n slechtst. Mijn motto: "Laat een mens en een dier in zijn/haar waarde. Dat betekent meteen dat mensen niet moeten overdrijven in het willen van het eeuwige leven, en waardig en consequent weten te sterven. En dat apen niet thuishoren in een kooi tussen vier muren. Zelfs een onnozele grasparkiet hoort niet thuis in een kooi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rudy : 16 september 2014 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Die groep die nadien dan toch moest inzien dat net door die dieren het vaccin werd uitgevonden dat daarna miljoenen mensenlevens zou redden? We moeten dringend zoeken naar alternatieven. Maar we kunnen onmogelijk de hele wetenschap laten vallen. Overigens is me wel niet duidelijk wat die wetenschappers willen bereiken door een koker in een aap zijn schedel te zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sociale zekerheid waar onze voorouders zo voor gestreden hebben is naar de vaantjes door ... oorlog. De massale wereldzorgen die we tegelijk aan het creëren zijn slorpen onze menselijkheid en al onze rechten op. U beste, U zingt goed mee in het koor van de duivel. Of U dat nu door heeft of niet. We moeten niets, we moeten gewoon eens leren nadenken voor onszelf in plaats van alles met open armen af te geven. Bekijk een Syrisch of Palestijns kind in de ogen, en zie hoe Christelijk je dan bent. Bekijk een dier in de ogen en erken de ziel, erken je broederschap, en zie hoe Christelijk je dan bent. Vooral met uw mond... |
|
![]() |
![]() |