![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#243 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Europees Commissaris
|
Schimmeltje, u kan echt nog lager vallen dan ik dacht. En dat was al extreem laag. Uw haat tegen alles en iedereen is bijna meelijwekkend.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 7 augustus 2014 om 08:40. |
|
|
|
|
|
#245 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Wel schimmel, waarom pas je niet eens je regeltjes toe op het topic "racisme uit jaloezie" ?
|
|
|
|
|
|
#248 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Vreemdeling
|
Omdat ik, als ik zo eens rondkijk en rondpraat, de 'Vlamingen' best wel een verdraagzaam volk vindt. Ik heb best wat rechtse vrienden (linkse ook zulle) die nogal kritisch zijn tov het migrantenbeleid (en vaak steekhoudende argumenten hiervoor aandragen) maar omdat racistisch te noemen. Ook jaren in Antwerpen gewoond (de buurt van 't Kiel) en die racistische Vlaming valt best mee hoor.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar daar de regel van maken... dat vind ik dus de flauwekul. De aangehaalde veroordelingen door 'europa' maken op mij niet zoveel indruk. Een instantie die bijvoorbeeld referenda uitschreef (ivm de euro enzo) en dan de uitkomst ervan niet uitvoert omdat het niet in hun kraam past... , wat gaan stoken in de Krim (met onze eigen machtswellusteling verhofstadt op kop), de misbruiken van de landbouwsubsidies... ik heb niet teveel respect voor deze ivorentorenhoge dames en heren. Laatst gewijzigd door SCORHORSE : 7 augustus 2014 om 17:41. |
|
|
|
|
|
#250 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#251 |
|
Europees Commissaris
|
Schimmel is een grote verdediger van de islam, maar op een bepaald moment heeft hij zichzelf serieus tegengesproken door de koran een haatboek te noemen. Vandaar deze handtekening.
|
|
|
#252 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#253 | |
|
Banneling
|
Citaat:
We doen ons best niet alleen om heel dat inteelt volkje naar hier te lokken, maar eens ze hier zijn krijgen ze nog meer en betere steun dan de inheemse bevolking. |
|
|
|
|
|
|
#254 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Waarom blijven moslims vragen om gelijk te worden behandeld toch altijd om uitzonderingen vragen ?
|
|
|
|
#255 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
||
|
|
|
|
|
#256 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|