![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het volk komt in opstand tegen de valse koning!
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Wapper : 22 september 2014 om 20:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Marie schijt me geregeld eens uit, maar dan weet ge tenminste wat ze denkt. Nieuwnoors is normaal gezien nogal vriendelijk, maar misschien weten we daardoor niet wat ze echt denkt. Misschien is het sowiso geen goed idee om bommas op de troon te hijsen. Zou er geen Dritte im Bund komen opdagen? We zouden selectieproeven kunnen organiseren: -pannekoekenproef (met herkansing de week nadien) -friet met stoofvleesproef (drie verschillende bereidingen) -garnalenpelproef (elk vijf kilo tegen de klok) -zwemproef bestaande uit een sprint en een halve fond (zo merken ze niet dat ik eigenlijk een ordinaire badpakshow organiseer) -was en strijkproef (elk 20 overhemden mét manchetten) -kuisproef (elk voor drie maand 2x4 u bij mij thuis komen poetsen) -dansproef (met paal én striptease) -BBQ-proef in combinatie met wijnschenkproef (ze moeten zelf de selectie maken én betalen!)
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tenzij Demper hier binnen heel korte tijd een prinses genre Sirivannavari Nariratanadit forum binnenloodst zal hij rap door de moderatie gepermabdiceert zijn.
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
LEVE MARIE LEVE MARIE LEVE ONS ALLER MARIE!!!!! LEVE ONS ALLER FORUMMAMA MARIE! MARIE for queen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zullen uw pannekoeken en uw friet met stoofvlees wel uitzonderlijk goed moeten zijn.....
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwijg
Insecten |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is ook bomama hoor.
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() hier is de stoverij al
![]()
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Supe®Staaf,
kan u eens van de stoverij proeven om te zien of er geen vergif in zit? Ik wacht op uw oordeel. Koning Demper |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
LEVE DE VROUWEN LEVE DE VROUWEN LEVE DE VROUWEN LEVE DE VROUWEN |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Is NieuwN dan ook een wuveke ? Ik leer hier iedere dag bij. Ik dacht ook vroeger dat Marie een toffe griet was. Totdat ik ze een front zag vormen met linkiewinkies van het forum en tegen mannen. Ze is bovendien een zelfverklaarde feministe, en zijn die nu toch niet vooral promulticul en andere bullshit. Terwijl Marie qua rechts gewicht in feite niet moet onderdoen voor bvb een circe, om maar iets te zeggen. Niet alleen dat maar over alle grenzen van de politieke idealen heen, maar alleen omdat het ook vrouwen waren. Ne mens heeft principes en voorrangen in het leven. En bij mij gaan de politieke idealen voor op mijn macho ideologie.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 23 september 2014 om 00:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |