![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En in de winter zo een lekkere frissen wind die uw klokkenspel naar beneden zuigt. Laatst gewijzigd door Lance : 28 september 2014 om 16:53. |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
in een publiek toilet veeg ik daarom altijd de bril eerst schoon en leg ik vervolgens wc-papier op de bril, en ik raak de deurknoppen ook nooit direct aan met m'n blote hand, altijd met een kleenex die ik speciaal altijd meeheb, een mens kan nooit voorzichtig genoeg zijn, ziezo
ook is het aangewezen van de kranen in publieke toiletten niet direct aan te raken, zitten namelijk ook vol bacteriën! |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Banneling
|
Javel, javel. Dettol, bleekt niet
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
zo'n moderne ja, enfin wat men onder modern verstaat lol
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Telefoons zijn heel vieze dingen. Op het bedrijf waar ik vroeger werkte, kwam een firma de elektrische apparaten (telefoons, kopieermachine, fax, typmachines en later computers) kuisen. Dat gebeurde één keer per jaar. Ze draaiden de hoorns van de telefoons open om dat goed te kunnen zuiveren, één van die mannen heeft me dat ooit laten zien : daar groeide schimmel in! Vanaf toen heb ik mijn telefoon thuis ook regelmatig opengedraaid om hem proper te maken. Met een gsm kan dat niet. Dat is dan ook de reden dat ik het vervelend vind om mijn gsm aan iemand anders uit te lenen. Mijn eigen vuil kan ik maar met moeite verdragen, dat van anderen helemaal niet!
|
|
|
#72 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
in een publiek toilet ga jij dus direct op de wc-bril zitten?
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Banneling
|
Ik had vroeger als kind de slechte gewoonte op bic 'en, vulpennen en potloden te knabbelen. Het enige dat ik daar aan over hield was een pijnlijke aft. Meer ook niet.
Mijn vader zei altijd: Jongen, als ge der ni van sterft, dan wordt ge der sterker van! |
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn schotelvod en sponsje spoel ik na gebruik eerst uit met zo heet mogelijk water en daarna nog eens met koud water. 't Schijnt dat bacteriën zich vlugger vermenigvuldigen in warme omstandigheden vandaar dat koude water. Mijn witte was laat ik eens op 2 maanden op 90° draaien, dat verbruikt inderdaad meer energie maar zo wordt de wasmachine zelf gezuiverd van bacteriën - er bestaat nl zoiets als "wasmachineluis" - en is het textiel dat gewassen werd toch goed ontsmet. Textiel dat versleten is (t-shirt, keukenhanddoek ...) gooi ik niet weg. Ik snijd het in lapjes en gebruik die om te kuisen of stof af te doen, als ze vuil zijn, gooi ik ze weg. Zo bezuinig ik meteen op de aankoop van al die moderne poetsdoeken.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 28 september 2014 om 17:02. |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Banneling
|
|
|