Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 september 2014, 14:29   #101
ubunye
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 22 september 2014
Berichten: 25
Standaard

Onze broeders en zusters van de kosmos laten deze zielsboodschappen na voor ons. De structuren van de graancirkels zijn codes die rechtstreeks naar onze ziel spreken, zowel individueel als collectief . Het is een soorten zielentaal van de diepere stucturen en codes van het multiversum.

De diepere aspecten van de realiteit ontgaan ons volledig omdat wij een 3-dimensionale kijk hebben op de kosmos. Er is een veel grotere en intelligente structuur die gans het multiversum samenhoudt. De eenheid van alle leven die beseft en geleefd wordt door onze broeders en zusters van de kosmos.

Een groot deel van de mensheid is nog niet ontwaakt en speelt nog spelletjes van separatie en illusie. De graancirkels zorgen er echter voor dat het bewustzijn van de mensheid beetje bij beetje collectief ontwaakt.

Er ligt een vreugdevolle realiteit om te hoek als de mensheid stelselmatig de lagere frequenties van angst en separatie loslaat en de geheimen van het multiversum ontdekt. De goddelijke liefde die ontdekt wordt en geleefd wordt is de sleutel tot de bevrijding van de driedimensionele illusie, en het besef van eenheid van wat de ware aard van het multiversum is.

Namaste.
ubunye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2014, 14:40   #102
zeddie
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 april 2004
Berichten: 675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pantoffelstier Bekijk bericht
K heb de indruk dat sommigen hier beter af zijn op
http://www.drugsforum.nl/
Veel informatiever : https://www.erowid.org/
zeddie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2014, 19:14   #103
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Awel, als ayahuasca de details toont maar coca cola de foto vervaagd, wat leert ons dat praha?
...dit is in feite weer een loze statement, Peche
Wie zegt datte ... waaruit zou dat blijken ?

Maar even meegaand in je veronderstelling...

Wat leert dat ?
Wel dat leert ons dan dat drugs (ook al zijn puur natuur alkaloïden bevattende plantenbrouwsels ) ons net niks meer kunnen laten zien dan wat er al was en wat we ook kunnen waarnemen door concentratie.
Het leert ons ook _ allez ik denk het toch... tot dat gij met een revolutionair tegenvoorbeeld komt _ dat er nog véél méér details zijn die niet waar te nemen zijn door onze zintuigen maar er wel zijn en die we te weten komen dankzij technische hulpmiddelen.

D�*e essentie schijn je steeds maar te (willen) negeren :
Drugs blijken ons niks meers te laten zien, laat staan dat ze ons in staat stellen andere realiteiten, dimensies, etc..te zien

Citaat:
Edit: En wat zegt coca cola? Open happiness.
Can you see my point?
Ik zal de laatste zijn om de perfect integere bedoelingen van een multinational als coca cola te claimen.
Maar zou het niet veel simpeler en logischer zijn deze slogan te bekijken net zoals elke andere slogan die nu toevallig een zéér wrang smaakje krijgt puur uitgaande van je beginstatement ... wat denk je ?

Laatst gewijzigd door praha : 22 september 2014 om 19:17.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2014, 06:49   #104
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
...dit is in feite weer een loze statement, Peche
Wie zegt datte ... waaruit zou dat blijken ?

Maar even meegaand in je veronderstelling...

Wat leert dat ?
Wel dat leert ons dan dat drugs (ook al zijn puur natuur alkaloïden bevattende plantenbrouwsels ) ons net niks meer kunnen laten zien dan wat er al was en wat we ook kunnen waarnemen door concentratie.
Het leert ons ook _ allez ik denk het toch... tot dat gij met een revolutionair tegenvoorbeeld komt _ dat er nog véél méér details zijn die niet waar te nemen zijn door onze zintuigen maar er wel zijn en die we te weten komen dankzij technische hulpmiddelen.

D�*e essentie schijn je steeds maar te (willen) negeren :
Drugs blijken ons niks meers te laten zien, laat staan dat ze ons in staat stellen andere realiteiten, dimensies, etc..te zien


Ik zal de laatste zijn om de perfect integere bedoelingen van een multinational als coca cola te claimen.
Maar zou het niet veel simpeler en logischer zijn deze slogan te bekijken net zoals elke andere slogan die nu toevallig een zéér wrang smaakje krijgt puur uitgaande van je beginstatement ... wat denk je ?
Het is waar wat je zegt. Ze tonen wat er al reeds was.
Maar ge ziet toch plots meer dan nuchter? Alsof je wakker wordt en herinnert wordt aan je diepste wezen.
De essentie die jij vergeet: Wat zou muziek zijn zonder drugs?
Wat hadden de meeste filosofen geweest zonder drugs?
Wat zou de medische wereld zijn zonder drugs?

Maar praha, er is ook niets anders. En dat is oranje dmt.
Ge hebt paddenstoelen, ge hebt ayahuasca. Allemaal oraal actief.
En ja, het toont ons soms dingen die er niet persé zijn, zo heb ik eens in mijn hoofdkussen verbaasde ogen naar me zien kijken. Ik keek even verbaasd terug mwuahaha
Er is heel veel in het veld, en er is toch één wereld die niet zichtbaar is als je nuchter bent. Maar je moet er zelf geweest zijn om te weten over welke ik het heb. Het is deze wereld, maar plots zitten er deities te praten tegen u en te lachen, en u te knuffelen. En U uit te nodigen om terug te komen...

En ik zeg het je nogmaals praha, ik doe geen psychedelica meer. Ik ben te laf geworden voor mijn eigen vermogens.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2014, 07:33   #105
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ubunye Bekijk bericht
Onze broeders en zusters van de kosmos laten deze zielsboodschappen na voor ons. De structuren van de graancirkels zijn codes die rechtstreeks naar onze ziel spreken, zowel individueel als collectief . Het is een soorten zielentaal van de diepere stucturen en codes van het multiversum.

De diepere aspecten van de realiteit ontgaan ons volledig omdat wij een 3-dimensionale kijk hebben op de kosmos. Er is een veel grotere en intelligente structuur die gans het multiversum samenhoudt. De eenheid van alle leven die beseft en geleefd wordt door onze broeders en zusters van de kosmos.

Een groot deel van de mensheid is nog niet ontwaakt en speelt nog spelletjes van separatie en illusie. De graancirkels zorgen er echter voor dat het bewustzijn van de mensheid beetje bij beetje collectief ontwaakt.

Er ligt een vreugdevolle realiteit om te hoek als de mensheid stelselmatig de lagere frequenties van angst en separatie loslaat en de geheimen van het multiversum ontdekt. De goddelijke liefde die ontdekt wordt en geleefd wordt is de sleutel tot de bevrijding van de driedimensionele illusie, en het besef van eenheid van wat de ware aard van het multiversum is.

Namaste.
OK de volgende keer een cirkel graantje in de zandbak van de IS gaan tekenen ? als het toch over DE LIEFDE gaat ... die zullen dat wel allemaal begrijpen hoor die zijn inderdaad veel ontwikkelder dan die van ons.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2014, 10:19   #106
ubunye
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 22 september 2014
Berichten: 25
Standaard

Ayahuasca is een leraar. Een gids, een heler. Ayahuasca is geen drug. Ayahuasca is een genezende plantencombinatie, die net zoals alle planten een bewustzijn heeft waarmee in verruimde staten van bewustzijn mee kan gecommuniceerd worden. En waar met respect mee moet omgegaan worden.

Met ayahuasca kan men de universele liefde ervaren en versmelten met het multiversum. Maar dat kan pas na men zelf voldoende de persoonlijke shaduw onder ogen gezien te hebben. Onder ayahuasca zijn er geen shortcuts. De ayahuasca zal tegen uw bijvoorbeeld tegen uw zeggen : "bekijk deze onverwerkte emoties uit uw jeugd eens",of "bekijk de negatieve relatie met jezelf", het wordt in je gezicht gesmeten en je zal je hart uit wenen, en diep gaan. Maar uiteindelijk zal het helend zijn. Pas veel later, als je je persoonlijke demonen verwerkt hebt, kan je een glimp ontvangen van de samahdi.

Namaste.

Laatst gewijzigd door ubunye : 23 september 2014 om 10:21.
ubunye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2014, 22:10   #107
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Het is waar wat je zegt. Ze tonen wat er al reeds was.
Maar ge ziet toch plots meer dan nuchter? Alsof je wakker wordt en herinnert wordt aan je diepste wezen.
De essentie die jij vergeet: Wat zou muziek zijn zonder drugs?
Wat hadden de meeste filosofen geweest zonder drugs?
Wat zou de medische wereld zijn zonder drugs?
Ik ben het daar niet mee eens...
Dat hangt van mens tot mens af en de wil/interesse om je je op iets bepaald toe te leggen.
... en dan spreek ik een beetje tegen mijn eigen winkel daar ik ook niet zo'n genieter ben als ik niet in bepaalde roes ben.

... dus begrijp me niet verkeerd... drugs kunnen zeker hun nut hebben ( sterk afhankelijk van de persoon ) maar ze bregngen an sich geen nieuwe kennis/info bij of zijn geen link tussen dit bestaan en het spirituele, geen poort naar de zoveelste dimensie, etc..

Citaat:
Maar praha, er is ook niets anders. En dat is oranje dmt.
Ge hebt paddenstoelen, ge hebt ayahuasca. Allemaal oraal actief.
En ja, het toont ons soms dingen die er niet persé zijn, zo heb ik eens in mijn hoofdkussen verbaasde ogen naar me zien kijken. Ik keek even verbaasd terug mwuahaha

Er is heel veel in het veld, en er is toch één wereld die niet zichtbaar is als je nuchter bent. Maar je moet er zelf geweest zijn om te weten over welke ik het heb. Het is deze wereld, maar plots zitten er deities te praten tegen u en te lachen, en u te knuffelen. En U uit te nodigen om terug te komen...
De zaken die ge opnoemt heb ik geen ervaring mee ...maar in het algemeen :
ja okay maar dan stelt zich de vraag of die zaken daar werkelijk waren of eerder hersenspinsels... ze worden niet voor niets ingedeeld onder de hallucinogenen.
Dus dan vraag ik me af wat die observatie an sich bijbrengt.

Citaat:
En ik zeg het je nogmaals praha, ik doe geen psychedelica meer. Ik ben te laf geworden voor mijn eigen vermogens.
Je hoeft je niet te verontschuldigen of zo ... ik ben de laatste die je daarop zal afrekenen of beoordelen

Laatst gewijzigd door praha : 24 september 2014 om 22:13.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2014, 06:21   #108
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

neen dat hangt niet van mens tot mens af, when you smoke orange you'll see, hear them. Mss niet op de eerste proging, das waar. En jawel, wel een link.
Als jij het ego voorbij niet spiritueel noemt, wat is dan wel spiritueel? lol
Als je ontwaakt voor je eigen geest, je eigen onbewuste wordt wakker en je merkt op wat je eigen gedachten al die jaren verborgen voor je hielden, dat kan enorm spiritueel overkomen voor 1.
Praha, als we u nu eens als proefkonijn gebruiken ? We blijven anoniem maar de ervaringen delen we openbaar. Whatcha think?

Laatst gewijzigd door Peche : 25 september 2014 om 06:23.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2014, 23:19   #109
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
neen dat hangt niet van mens tot mens af,
...blijkbaar wel net als het juist interpreteren van een stukje tekst uit een weerwoord
ps. 't ging helemaal niet over wat te zien bij gebruik maar wat je ook kan zien bij geen gebruik

Citaat:
when you smoke orange you'll see, hear them. Mss niet op de eerste proging, das waar. En jawel, wel een link.
Wat net eerder het omgekeerde bevestigt zolang we 'them' niet al te letterlijk hoeven te nemen hé

Citaat:
Als jij het ego voorbij niet spiritueel noemt, wat is dan wel spiritueel? lol
Als je ontwaakt voor je eigen geest, je eigen onbewuste wordt wakker en je merkt op wat je eigen gedachten al die jaren verborgen voor je hielden, dat kan enorm spiritueel overkomen voor 1.
Praha, als we u nu eens als proefkonijn gebruiken ? We blijven anoniem maar de ervaringen delen we openbaar. Whatcha think?
Bah neeje jong.... ik heb geen zeeën van tijd in deze periode noch zie ik er weinig heil in.

In alle andere gevallen zou ik daar nog mee willen instemmen...alleen wat is het resultaat hé
Dat ik je ook kom zeggen dat ik op een bepaald moment 'them' heb gehoord of gezien ?
En wat zou ons dat precies leren/bewijzen ? (achteraf in nuchtere omstandigheden overwogen)

Laatst gewijzigd door praha : 29 september 2014 om 23:21.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2014, 07:55   #110
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Da begint met uzelf terug te vinden en te herinneren wie ge zijt. dan vraagt ge u af of alles wel van binnen komt en niets vanbuiten af tot een gegeven moment synchronische events zich zo snel achter mekaar opstapelen dat het een beetje angstaanwekkend te toevallig is... Na mijn laatste ben ik nu maanden later nog aan het afvragen wat het nu was. Mijn nuchtere sitter nam het ook waar en dat maakt het voor mij net zo vreemd.
Ik had de deur wagenwijd open gezet en ik ben nog nooit zo bang in mijn leven geweest. Daar was iets bij waar ik mijn vinger nog niet op krijg. Maar ik heb nog nooit zo gevreesd om gek te worden als toen, het was gewoon overal. het omnipresente....
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2014, 08:18   #111
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Neen ik kreeg wat ik vroeg en kwam nederig terug
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2014, 08:30   #112
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

ik doe niets chemisch. verschieten velen van maar het is zo.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be