![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Op de gevolgen van het politiek correct racisme staat blijkbaar geen enkele maat meer.
De vuile ongelovige hond mag gaan werken, betaald zelf de volle pot en mag mee opdraaien voor activiteiten waartoe hij zelf uitgesloten word. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij lijkt het dat het inkomgeld voor het afhuren juist hoger moet zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie appart wil gaan zwemmen moet daar maar zelf voor betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Nederland zijn ze net als in Engeland helemaal gek geworden.
Hier waarschijnlijk ook, maar hier zijn ze beter in het verstoppen en verdoezelen van zulke dingen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() In Antwerpen zijn we die grens ook al een tijdje gepasseerd
http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&...,d.d2s&cad=rja |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zwembad: Ma - Vrij 07u00 - 22u00 Za - Zo 08u00 - 18u00 Di 12u-13u excl. toegang voor vrouwen Do 12u-13u excl. toegang voor vrouwen ONDERSTAANDE UREN NIET GELDIG IN VAKANTIES! Ma 12u-13u voor 55+ senioren Vrij 12u - 13u voor personen met een handicap + 1 begeleider/pp (enkel voor vrouwen: daar mag ik dus ook binnen) Ik vind het een schande als men apartheidszwemmen gaat invoeren op tijden en uren dat de kinderen thuis zijn en men dus gerust met het hele gezin kan gaan zwemmen. voor het badenhuis en hammam: Openingsuren Badenhuis: Maandag 13u00 tot 22u00 Exclusief dames, badkledij verplicht Dinsdag 13u00 tot 22u00 Gemengd, badkledij verplicht Woensdag 13u00 tot 22u00 Gemengd, badkledij verplicht Donderdag 13u00 tot 22u00 Exclusief dames, badkledij verplicht Vrijdag 13u00 tot 22u00 Gemengd, badkledij verplicht Zaterdag 12u30 tot 18u00 Gemengd, badkledij verplicht Zondag 12u30 tot 18u00 Gemengd, badkledij verplicht n.b: Badkledij verplicht,voor heren is een aanpassende zwembroek verplicht! Openingsuren Hammam: http://www.sportoase.be/images/SVA/B...uren_enkel.pdf In de Hammam heb ik nu wel geen zin om in gezelschap van een paar Allah Hakmaars met de tieten bloot te gaan moet ik zeggen. Dames Heren Gemengd Maandag 13u00 tot 22u00 Dinsdag 13u00 tot 17u00 18u00 tot 22u00 Woensdag 13u00 tot 17u00 18u00 tot 22u00 Donderdag 13u00 tot 22u00 Vrijdag 13u00 tot 17u00 18u00 tot 22u00 Zaterdag 12u30 tot 18u00 Zondag 12u30 tot 18u00 n.b: broekje of omslagdoek verplicht!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Apartheidszwemmen voor mannen & vrouwen ??
Dat ze hun eigen privezwembad daarvoor uitbaten , en kees is klaar !! In openbaar zwembad , kan je voor gehandicapten zoiets toepassen , maar gemengd moet ook kunnen , maar soms is het wel moeilijk !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Wat kan het mij bommen wat de VVD in Nederland zou willen zeg. Wat hebben wij in België of Vlaanderen daarmee te maken?!
Citaat:
![]() Hebben jouw kindjes geen school tot 12u ofzo? En moeten ze om 13u al niet terug op school zijn? En moeten ze niet eten over de middag? En hoelang heb jij wel middagpauze op je werk dat tijd hebt om een uur te gaan zwemmen? En moet ook jij niet eten over de middag? Wat een non-probleem weer zeg! Laatst gewijzigd door SMI94 : 3 oktober 2014 om 07:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die lunchuurtjes in apartheidszwemmen veranderen omwille van de gesexualiseerde moslims vind ik niet kunnen maar in dit geval is het beperkt. waarom ze dan van 12.00 tot 22.00 het bad apart moeten maken is me een raadsel. Of lunch jij van 12.00 tot 10 uur 's avonds? In de OP stond er weldegelijk dat ze tijdens het WEEKEND aan apartheidszwemmen deden, én op de schaarse momenten dat zowel de kinderen als de ouders samen kunnen gaan zwemmen. En dan vind ik het een ware schande om daar apartheidsuren van te maken. Beter lezen in het vervolg aub. Ik schreef namelijk: Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 oktober 2014 om 09:04. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Altijd dezelfde zever: en maar drama maken over iets in een ander land, en dan doen alsof héél België daar onnoemelijk veel last van heeft en van afziet. Waar ik woon, kan ik ook bepaalde dagen in de week niet gaan zwemmen omdat de twee zwemclubs en de triatlonclub dan trainen. Al wie geen lid is, wordt niet toegelaten. Op bepaalde uren in de week en in het weekend kan ik ook niet gaan zwemmen, omdat het dan seniorenzwemmen is. Al wie geen 65+ is, wordt niet toegelaten. Op bepaalde uren is het 'baantjeszwemmen', dus dat betekent ook dat een gezin en/of kinderen op dat moment niet toegelaten zijn, tenzij ze in het peuterbad blijven of mee baantjes zwemmen. In de zomerperiode is het (openlucht)zwembad in de voormiddag enkel open voor mensen met een abonnement. En 2 keer per jaar is het zwembad niet toegankelijk voor mannen, omdat er dan een ladies-sportavond doorgaat (en nee, daar doen nog niet teveel moslima's aan mee). Dus leg mij een keer uit waarom ik dan verongelijkt zou moeten zijn, als men zou beslissen om een uur of twee uur per week enkel maar vrouwen of moslima's zou toelaten in dat zwembad? Een uitzonderingsmaatregel bij al de rest, zou ik zo zeggen. En daarnaast: denk je dat er ook maar 1 hollander wakker van ligt van het feit dat ik bijvoorbeeld op zondagnamiddag tussen 14u en 15u niet kan gaan zwemmen omdat het dan seniorenuurtje is? ![]() Citaat:
Ik lees heel goed. In de quote staat dat dit een tijdelijke maatregel is tot 'juni 2002'. Ik snap dat u wel eens graag uit de gracht komt, maar ik heb niet de gewoonte om oude koeien uit de gracht te halen. Bovendien: het gaat telkens om 1 of 2 uurtjes op een hele week in verschillende zwembaden. Als je dan persé wil gaan zwemmen als man op één van die uren, ewel, ga dan naar een ander zwembad. Hoe moeilijk is het eigenlijk zeg. En zoals je zelf zegt: jij als vrouw hebt daar nog niet eens last van! Jij kan gewoon op die uren binnen, no problemo. Maar iedere halve zool heeft natuurlijk al lang door dat het feit dat mannen op die uren niet toegelaten zijn, niet het feit is waar u zich druk over maakt natuurlijk... Laatst gewijzigd door SMI94 : 3 oktober 2014 om 09:36. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien is die 'apartheid' toch niet zo een slecht idee.
Je moet het niet a priori afvoeren omdat het idee uit moslim- of politiek correcte hoek komt. Ten slotte is 'apartheid' tussen beschaafden en moslims datgene waar elk weldenkend mens naar streeft. En die apartheid mag heel wat verder gaan dan het zwembad. Ideaal ware elk apart in zijn land, en misschien zelfs werelddeel. Laat het zwembad een begin zijn. Ik betaal graag tijdelijk mee.
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had vroeger ook maar een halfuurtje tussen de middag hoor. Het gaat over, gewoonlijk na 40 jaar.
Citaat:
van 12.00 tot 22.00 is niet "een paar uurtjes" Omdat het veranderd is postte ik de huidige maatregel (met twee dagen apartheidszwemmen van 12.00 tot 22.00) maar normaal zwemmen tijdens het weekend. Het gaat hem niet over clubs of schoolzwemmen, maar over mensen die willens nillens de vrijheden van dit land willen terugschroeven. Enkel voor hen wel te verstaan. Ik ga akkoord met Superstaaf dat ik ook apartheidszwemmen voor niet-moslims (m/v) zou willen als we dan toch apart moeten zwemmen. Seniorenzwemmen (m/v) gebeurt omdat die mensen het gewoonlijk niet aangenaam vinden om tussen springende en spelende kinderen te zwemmen: senioren willen rustig hun schoolslagske slagen. Dat is dan gewoonlijk één uurtje per week, niet twee volle halve dagen van 12 tot 22 uur. Bottom line : het zijn weeral de moslims die deze sport willen sexualiseren . Wij gaan (normaliter) niet zwemmen om mannetjes of vrouwtjes te begluren. Zij wel! Daarom willen ze apartheidszwemmen hebben. En of ze dan in Nederland een gunstprijs voor Turken en Marokkanen-only hebben bedongen (lees: moslims-only) is een veeg teken aan de wand. Maar niet geklaagd, als ze een gunstprijs voor niet-moslims-only gaan installeren sta ik op de eerste rij. Alleen: IK mag dat niet vragen, want dan ben ik dus rassies nietwaar.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 oktober 2014 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tussen 13.00 en 22.00 is het badhuis voorbehouden voor vrouwen, dat is niet genoeg of zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 oktober 2014 om 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deel jij mensen op in categorieën volgens ras, ethnie of religie? Welke categorieën acht jij 'waard' dat ze voorrechten van apart en/of goedkoper zwemmen mogen krijgen? Het ruikt hier naar racisme..... ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit gaat om de sauna. Familie van mij ging vroeger graag elke donderdag in de Veldstraat samen naar de sauna. Tegenwoordig kan dat niet meer, omdat de Stad tegemoet wil komen aan religieus geïnspireerd seksisme. SMI vindt dit waarschijnlijk toppie, en geen enkel verschil met het reserveren ervan door een sportclub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn gegaan tijdens de ramadan (for obvious reasons). We hadden het hele complex voor onszelf alleen. Was wel plezant, maar toch wel aan de dure kant: 13 euro voor enkel de hamam en ook 13 euro wil je nadien naar het badenhuis (wat wij deden)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 oktober 2014 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vanonder welke steen kom jij eigenlijk gekropen zeg? Nog nooit over woorden als 'jeugdcategorieën' of 'leeftijdscategorieën' gehoord als het over pakweg voetbal, wielrennen of zelfs dansen gaat? In sommige sporten zoals boksen of judo, heeft men het zelfs over 'klassen'. Die vieze, vuile racisten! ![]() Wat ik hier doe, is mensen als circe (en jij) op jullie dwaze en bekrompen visies wijzen. Als senioren, baantjeszwemmers, zwemabonnementshouders aparte of eigen openingsuren van het zwembad hebben, is er geen haan die daar naar kraait. Maar owee als er een uur alleen maar (moslim)vrouwen/mannen binnenmogen, dan komen jullie twee uit jullie hol om wat de hysterische dramaqueen af te geven. Want dan worden de 'vrijheden' van anderen beperkt. Oeehh! Welja, als het seniorenzwemmen is, wordt mijn vrijheid ook beperkt. En als ik baantjes ga trekken tijdens het baantjeszwemmen, dan is een gezin met kinderen die van de glijbaan willen of met een bal spelen ook in hun vrijheid beperkt. Eén van jullie twee die daar al ooit een probleem mee heeft gehad? Het is simpel: ofwel ben je voor openingsuren voor bepaalde groepen (dus ook voor moslima's of moslimpa's als er daar blijkbaar vraag naar is), ofwel ben je er tegen. Maar dan moet je consequent zijn en ook tegen alle aparte openingsuren zijn voor beperkte groepen. Ook als dat voor senioren is, of voor gehandicapten. En niet zo een beetje heen en weer slingeren afhankelijk van hoe het jullie best uitkomt of wat het best in jullie kraam past ze. Dat is belachelijk. Laatst gewijzigd door SMI94 : 3 oktober 2014 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door SMI94 : 3 oktober 2014 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |