![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe vind je mijn enquete? | |||
nutteloos |
![]() ![]() ![]() |
4 | 44,44% |
nutteloos |
![]() ![]() ![]() |
1 | 11,11% |
nutteloos |
![]() ![]() ![]() |
3 | 33,33% |
nutteloos |
![]() ![]() ![]() |
1 | 11,11% |
Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Voorlopig staan 'nutteloos' en 'nutteloos' aan de leiding met een gelijkstand!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft er hier nog iemand iets nuttig te vertellen of zeggen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Schitterende enquete. Dit geeft inzicht in welk schap mijn product het best verkoopt. Voorlopig ligt het bovenste aan de kop. Dat het onderste achterblijft daar verschiet ik niet van maar het derde bovenste zou toch dat op ooghoogte moeten zijn. Misschien is de onbewuste redenering eerder : eerst wil ik wel zijn, de tweede plaats liever niet want dat lijkt wat op verliezen. De derde plaats geeft hoop voor de toekomst en je hebt het tenminste niet van de eerste verloren.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat nutteloos gebral sèèèèg
![]() Kom op , hoe nuttelozer , hoe beter ![]() Nutteloos Loop ik hier door de straat Zonder doel , zonder haast , zonder jou ![]() Verdomme , wanneer wordt er hier nog eens iets nuttelozer verteld , aub ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk dat dat vooral te wijten is aan het feit dat wat hier gezegd wordt nogal nutteloos is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo , nutteloos ??
![]() Wat een nutteloos gebral is me da zunne ?? ![]() U voelt zich nutteloos ?? U voelt zich nutteloos gebruikt ?? U voelt de nutteloze nutteloos ?? U voelt dat het nutteloos is om te reageren ?? U vindt het nutteloos dat men zich nutteloos vindt ?? U gaat nutteloos door om de boel nutteloos te behouden/maken ?? U zal zich nutteloos inzetten om/voor nutteloosheden ?? U bekeert zich tot nutteloze ?? Al wie hier nog iets nuttig te vertellen heeft , BEK DICHT !!!! Deze draad is enkel bestemd voor nutteloze nutteloosheden ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 1 oktober 2014 om 00:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hela hela , u zegt zelf ook iets nuttig !!!!
![]() Deze draad is enkel voor de nutteloze !!!! Damn Fuck , wat ben ik toch nutteloos ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 1 oktober 2014 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stelletje nutteloze nutteloze , niet-snutten !!!!
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 oktober 2014 om 01:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() Paradoxen bestaan niet !! Dat is een uitvinding van de nuancepoco's.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hela , enkel nutteloosheden in deze draad !!!!
Ik nutteloos jij nutteloost zij / hij nutteloost Wij , nuttelozen jullie , nuttelozen zij nuttelozen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
jij hebt genutteloosd hij heeft genutteloosd wij hebben genutteloosd jullie hebben genutteloosd zij hebben genutteloosd ik nutteloosde jij nutteloosde hij nutteloosde wij nutteloosden zij nutteloosden zij nutteloosden ik zal nuttelozen jij zal nuttelozen hij zal nuttelozen wij zullen nuttelozen jullie zullen nuttelozen zij zullen nuttelozen Ik zal genutteloosd hebben jij zal genutteloosd hebben hij zal genutteloosd hebben wij zullen genutteloosd hebben jullie zullen genutteloosd hebben zij zullen genutteloosd hebben Vult iemand anders de passieve vormen aan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer heeft nutteloos(heid) een passieve vorm ??
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werd jij genutteloosd ??
![]() Er wordt tegenwoordig nogal wat (af)geloosd !! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |