![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Geloof jij in God? | |||
Ik ben katholiek |
![]() ![]() ![]() |
3 | 37,50% |
Ik ben orthodox |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik ben soenniet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik ben sjiiet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
God? Eerst zien, dan geloven |
![]() ![]() ![]() |
1 | 12,50% |
Ik ben een ongelovige |
![]() ![]() ![]() |
4 | 50,00% |
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ik denk dat u net moeite heeft...
Hij maakt hier een vergelijking , namelijk : 'geloven in God' VS 'geloven in sinterklaas als een 13-jarige'. Nu is het aan hem om die vergelijking te staven! Het énige wat overblijft in zijn post en wat dus al argument kan gebruikt worden is : 'zielig, zielig , zielig' Vindt u dat een argument? |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Een 13-jarige die nog in sinterklaas gelooft, is dus niet zielig? Dat is volstrekt normaal? (ik kan onmogelijk nog dieper hurken om het aan uw verstand te brengen) Laatst gewijzigd door Wapper : 11 oktober 2014 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Zielig is pas dat volwassen mensen zich geen leven zonder onzichtbaar vriendje kunnen voorstellen...
Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 oktober 2014 om 10:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geloof jij (nog) in Sinterklaas? Indien ja: zielig en einde discussie. Indien nee: leg eens uit waarom je er niet (meer) in gelooft. Durf je dat aan?
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot over een kleine honderd jaar geloofden mensen als ze naar de hemel keken dat God daar woonde....Nu is men al hele tijd op zoek en aan het rondkijken in die hemel....maar tot nu toe is er nog niet veel teken van enige aanwezigheid gevonden....?
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 oktober 2014 om 11:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar u heeft blijkbaar nog altijd niet door dat er een argument ontbreekt waarom net dat jongetje met het geloof in God te vergelijken is. Dus volgens uw logica : Spaghetti is niet lekker, want mijn kak is ook niet lekker. Ik heb hier de vergelijking gemaakt van spaghetti vs kaka. Maar mijn argument waarom die dingen net met elkaar te vergelijken zijn, is er niet. U beweer dat het feit dat kaka inderdaad niet lekker is, het argument is. En het klopt inderdaad dat kaka niet lekker is, maar daarmee heeft u nog niet bewezen waarom kaka met spaghetti te vergelijken valt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() kan best zijn, maar daarvoor is er nog een extra argumentatie nodig waarom de vergelijking klopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Wat voor argument,er is geen god en "gelovigen"zijn als een bende naive kinderen.
Laatst gewijzigd door Rahowa : 11 oktober 2014 om 19:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() De sint bestaat niet,god ook niet,men doet kinderen geloven dat de sint bestaat en ik geef toe het behoort tot de leukste herinneringen uit mijn kindertijd.Men indoctrineerd kinderen dat er een god is,alleen voor de sint vertelt men kinderen de waarheid tegen dat ze een jaar of 7 zijn,voor die godachtige creaturen blijven sommige mensen op het niveau van een 5-jarige steken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb schijt aan elke vorm van indoctrinatie die men "geloof"noemt,maar in tegenstelling tot gelovigen zal ik zij die verdwaasd zijn niet op de brandstapel zetten,onthoofden ,aan de beesten voeren in de arena of extra taxen opleggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "God" is een verzinsel van de oermensen die bang waren voor de natuurelementen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen probleem. Zeg mij waarom jij in Sinterklaas gelooft.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
![]() |
#78 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het ging hier niet over mijn argument, maar over het argument van de vergelijking. En zoals u zelf heeft mogen meemaken : de éne vergelijking staat u blijkbaar meer aan dan de andere, hoewel ze beidden even zinloos zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar blijkbaar heeft u toch er moeite mee om die zinloze vergelijking te kunnen staven!? Mij niet gelaten!! Ik wil hier , nadat jullie die dwaze vgl. opzij gezet hebben, op een hoger niveau met jullie discussieren, graag zelfs! Maar blijkbaar blijven jullie moeite hebben met je argument. En wat denkt u dan dat ik daar logischer wijs ga uit besluiten? |
|
![]() |
![]() |