![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Die daling van het aantal cafe's zie je doorheen het ganse land en heeft nul komma nul te maken met het rookverbod, maar alles met de evolutie van onze maatschappij. Trouwens, alsof rokers de enigen zijn die deel uitmaken van "het sociale netwerk". |
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarom ! Daarom is geen antwoord. Waarom is ook geen vraag. Doe wat je niet laten kunt. Richt een drukkingsgroep op, richt een partij op, whatever. En ikke ook whatever. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kijk vb. maar eens naar het type café dat wel overleeft. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Europees Commissaris
|
Zeg eens Schoof, waarom wordt opzwepende rockmuziek niet verboden in de auto. Al die rockmuziek leidt tot sneller rijden en wilder rijgedrag.
Moet dringend verboden worden lijkt mij. |
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 oktober 2014 om 11:19. |
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarom ! Daarom is geen antwoord. Waarom is ook geen vraag. Doe wat je niet laten kunt. Richt een drukkingsgroep op, richt een partij op, whatever. En ikke ook whatever.
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
de kleurloze en steriele tavernes zijn ongeveer de enige type cafés die overeind blijven.
|
|
|
#108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waar dan ook alleen maar koffieslurpende gepensioneerden zitten....een enkel verliefd stelletje dat niet wil gestoord worden en wat scheefpoepers die niet willen gezien worden....van enig sociaal kontakt kan je daar nog nauwelijks spreken
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Europees Commissaris
|
M.a.w. jouw gezeik over een rookverbod in de wagen is niet meer dan dat : gezeik.
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ge verstaat me wel. Weet ik zeker. .
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Gaan ze ook niet meer werken als ze niet meer mogen roken op hun werk? Gaan ze ook niet meer vliegen omdat ze niet mogen roken op een vliegtuig? Nee. Maar op café mag het niet en oei oei oei. Dan blijven ze thuis. |
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
|
Citaat:
Wat anderen beweren gaat mij geen zak aan. Valt mij daar niet mee lastig. Ik heb mijn argumentatie en reageer daarop. Als de rokers wel hun sigaret opzij willen leggen op werk en op een vliegtuig, en niet op café, zijn de rokers verantwoordelijk voor de faillissementen, niet de wetgeving. Ik ben grote voorstander van de wetgeving. Eindelijk op café gaan zonder stinkend naar de sigaretten thuis te komen. Zaaaalig! |
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
|
Citaat:
Een pijnlijke waarheid waar je steeds omheen fietst. Nu ja, een roker die zijn verantwoordelijkheid zal opnemen, dat zal nog niet voor direct zijn. Het is gemakkelijker om de schuld volledig bij een ander te leggen. |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
De wetgever heeft beslist dat er niet meer gerookt mag worden in de horeca. Om die reden hebben de rokers beslist om niet meer of merkelijk minder op café te gaan. Dit heeft geleid tot het feit dat er een behoorlijk aantal zaken de deuren (wegens niet meer rendabel) hebben gesloten! Dus als je kijkt naar 'oorzaak en gevolg' mogen we logischerwijs concluderen: de wet! |
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Je mag dit blijven ontkennen; gefailleerden kunnen jou misschien beter overtuigen. Wil je een dialoogje aangaan met hen? |
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Maar desondanks was dat verbod een goeie zaak, omwille van de gezondheidsgevolgen. Getuige deze mededeling: http://www.tegenkanker.be/8_septembe...dodelijke_hart Dat is dus het effect enkel en alleen op hartfalen, dus andere kwalen niet meegeteld. |
|
|
|
|