![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Nadat we een aantal jaren een homo eerste minister hadden krijgen we nu een minister van volksgezondheid met een enorm hoge dosis obesitas.
We maken ons in het buitenland ongelooflijk belachelijk. http://www.standaard.be/cnt/dmf20141...dccf7f64608899 En het varkentje zegt dat ze het zich niets aantrekt. Ze kan wel elke seconde een hartaanval krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correctie, met morbide obesitas.
Als zo iemand over onze volksgezondheid moet waken, liggen we allemaal voor onze 67 onder de grond. Wat natuurlijk de bedoeling is, dan moeten ze geen pensioen uitkeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk eens aan, kijk eens aan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oh en sorry nog iets: ze zegt zelf dat ze er zich totaal niets van aantrekt. Dat wil ten eerste zeggen dat er in de toekomst geen rem op haar volume zal staan (misschien wil ze een record breken), en ten tweede is dat zo goed als een vrijkaart voor iedereen die haar belachelijk wil maken. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 11 oktober 2014 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het raakt haar niet, maar ze reageert toch tamelijk heftig.
Je ziet dat dikwijls bij dikke mensen, dat ze snel boos worden, ik herinner me iemand bij de stad, woog gemakkelijk 150 kilo, en als ik hem dan vroeg van even uit te weg te gaan omdat hij dik in de weg stond, dan werd hij boos.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft hij een diagnose gesteld ? Is het mogelijk dat er een �*ndere oorzaak is ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"je staat dik in de weg" Is dat niet echt subtiel. Zeg dan: "je staat in de weg" Dat klinkt beter. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een VRT journalist die over geloofwaardigheid zich zorgen maakt. Veel gekker moet het niet worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag mij altijd kittelen, maar hier was ik toch even ernstig.
Ik zal je nog wel terugpakken kerel ! Wellicht net iets minder vies, en hopelijk iets meer smakelijk. Zeg euh, dat was toch geen foto van bij jou thuis ..?? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Je zal bedoelen die zeer zeldzame gevallen dat het iets met de schildklier te maken heeft. Is bij haar niet het geval, want dan had ze dat al lang laten doorsijpelen.
|
![]() |
![]() |