![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onze jongens worden daarin tekortgedaan als ze protesteren tegen de vijandige horde . Onze arbeiders worden daarin tekortgedaan als ze hun loon gekort krijgen door de subsidietrekkende horde . Onze ouderen moeten daarom langer werken . Het "gevoel" van onveiligheid ligt zeker bij die "horde". Alléz , nu hebt ge een antwoordt . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar liever dat de wet voor 1 keer in het jaar wordt aangepast. Uiteindelijk beginnen moslims een wezenlijk onderdeel van de bevolking uit te maken en hebben ze ook steeds meer recht op voorzieningen die hen het leven makkelijk maken. Laatst gewijzigd door Guinevere : 12 oktober 2014 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet hallal ? Moet je met je achterneef trouwen ? Moet iedereen naar oude moslims luisteren om dan tinnitus op te lopen , Betere vraag , Waarom is er een meerderheid moslims in de gevangenis ? Waarom zijn moslims steeds in het bezit van een mes (verboden wapen) ? Waarom maken ze zo graag gebruik van de sociale zekerheid ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mannen die als VIJAND worden beschouwd, terwijl ze niks misdaan hebben? Arbeiders die door de economische crisis moeten inleveren en de schuld op allochtonen steken, vind je normaal? Ouderen die langer moeten werken omdat de pensioenen onbetaalbaar zijn, is ook de schuld van allochtonen? Dat jij je onveilig voelt is de schuld van allochtonen. Kortom: alles dat in uw leven tegen u zin is, ligt aan de allochtonen. Alléz, ge hebt dus een zondebok... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals al is gebleken . Met 5 miljoen moslim-gezinnen in Europa zouden er anders 5 miljoen schapen geland zijn in moeilijke gebieden . Geloof jij je eigen onzin nog ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het binnenhalen van 1 000 000 moslims heeft wel degelijk een invloed op onze lonen , werkgelegenheid , sociale zekerheid . Het heeft wel degelijk een invloed op de misdaadcijfers . Ontken je rot , studeer je rot aan je gepamperde unif . Feit is feit . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog een probleem is dat allochtonen hele wijken inpalmen (door hun levensstijl vluchten autochtone Belgen weg) en op die manier ghetto's creeëren. Het grote probleem is dat zij naar het Westen komen en hier verder leven alsof ze nog steeds in één of ander bergdorp van het Atlasgebergte zitten. Op die manier worden bidonville-achtige wijken gevormd.(ik kan u zo wijken in het Brusselse aanwijzen waar regelmatig de was op de balkon hangt te drogen tussen schotel-antennes met bijna 1m doorsnee)
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 12 oktober 2014 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er al veel te veel toegegeven is aan de killers . Hoog tijd dat de discriminerende moslims eens aangepakt gaan worden . Misschien moeten ze eens teruggedreven worden tot "hun" grond . Mekka , en geen centimeter erbuiten . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee , maar verbieden kan men niet !!
verplichten kan inderdaad ook niet !! Citaat:
verplichten kan inderdaad ook niet !! Ik drink ook geen alkohol , wegens mijn zicht !! Citaat:
verplichten kan inderdaad ook niet !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
MOET? U hoeft geen varkensvlees te eten, noch alcohol te nuttigen. U MOET zich wel schikken naar de Leitkultur. In deze contreien is geen plaats voor een achterlijke woestijnkultuur en nog minder voor een totalitaire ideologie van een schizofrene warlord. Assimilitatie is het ordewoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om een lang verhaal kort te maken, officieel waren het enkele papua stammen die tot voor een tijd geleden de laatste kannibalen op aarde waren. Al de andere gevallen waren of noodgevallen, of een kwestie van een compleet krankzinnige enkeling. En als U het mij vraagt is de islam een mentale versie van Kuru.
![]() |
![]() |
#135 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
U heeft eigenlijk geen direct antwoord op mijn vraag wat uw probleem met de islam is. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Guinevere : 12 oktober 2014 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De seculiere wetgeving in België laat prima toe varkensvlees te eten als het volgens de huidige wetgeving is geslacht. Dus, als allah wil dat de Belgische wetgeving het eten van varkensvlees verbied, dan moet allah maar de democratische weg volgen. En met mensen zoals U is dat nog mogelijk ook. Langs de andere kant, mijn mening over democratie is niet veel beter dan mijn idee over theocratie of de zeer nauw verwante idiocratie.
![]() |
![]() |
#138 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
diejenige Kultur (im Sinne von Sprache, Sitten und Gebräuche, Werte), die in einer Region oder in einem Land dominant und richtungsangebend ist, weil sie entweder die örtlich angestammte ist oder die von der Mehrheit der Einwohner praktizierte |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 13 oktober 2014 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Als het niet past wegens de bedrijfsactiviteiten ?? !! 3) Anders de enige oplossing is , wordt zelfstandige !! Citaat:
Citaat:
Wat is er zo speciaal aan de islam ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||
![]() |
![]() |