![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() De misdaad blijft rechtop staan... Dat is het ergste he?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2. Voetbal: tal van Afrikanen in de top, vooral West-Afrikanen.
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Peche, ik heb jou dat dan ook niet gevraagd
![]() MAAR ALSJEBLIEF ! IK SMEEK U, LEG TOCH AUB UW MENING AAN ME UIT!!! ALSJEBLIEF!!! AL DE HELE DISCUSSIE PROBEER IK ER ACHTER TE KOMEN MAAR HET LUKT E GEWOONWEG NIET! HELP ME DAN! |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Ze staat er al van meet af kerel!
![]() U zei: de Afrikaanse cultuur is niet minderwaardig aan de onze ALS zij geen westerse ondersteuning nodig heeft. Ik wou U erop wijzen dat zoiets geen kwestie van cultuur is. De Afrikaanse cultuur is divers. Ooit was hip hop nog cultuur, voor het in handen viel van rijke businessmannen en het laagste beeld van de cultuur begonnen promoten. Gangsters, wapens, onrespectvol met vrouwen omgaan, ... Er kwam geen bling bling bij kijken vroeger, integendeel. Of neem nu die vrouwen die zich mooi voelen met veel ringen rond hun nek, hoe ga jij dat als Westerling onderhouden? En als we het dan over onderhouden gaan hebben. Dankzij wie komt er gene gouden dinar? Dankzij het Westen. Wat had die gouden dinar voor Afrika betekend? Laatst gewijzigd door Peche : 15 oktober 2014 om 07:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2. slechts een handje vol in de top 100 van dit jaar |
|
![]() |
![]() |