![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat mens heeft een uniek contract sinds de jaren '70 en is de enige grootimporteur van contactlenzen in ons land. De man is steenrijk. Kreeg vette subsidies om zijn kasteel van een paar tiental miljoen euro te renoveren.
De ondernemer in kwestie is een proto-racist, wat niet tegenstrijdig maar eerder logisch is -- contactlenzen zijn immers voor blauwogende blondharige hoogduitsers en flamen, niet voor negroïde of aziatische types, die hebben immers stevige ogen omdat ze dikwijls in het bos op apen jagen en dus een goede visie moeten hebben. Tot zijn verbazing huwde echter zijn bloedeigen zoon een sub-humaan vrouwtje van een ander ras, zo'n thaïs babbelding uit de bordelen van Bangkok, en kweekte er twee heel heterozygotische mestiezenkinderen mee (voor wie mestiezen te technisch klinkt: bastaarden). Vandaag roept de lenzenverkopende proto-fascist op tot het ontslag van Theo Francken. Hij doet dat met redenen, want ziet zijn zoon niet graag uitgescholden worden op straat in flamenland. Wel wat hypocriet, want was zijn lievelingszoon niet met zo'n aziatische stoeipoes getrouwd, dan was hij waarschijnlijk nu volop aan 't kwijlen voor het behoud van Francken. Ondernemerkes. Menschlich, alzu menschlich.
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() K&K graag.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
??? ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 17 oktober 2014 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() whatever, allemaal dezelfde hybrieden. Heterozygoten. Superieur ras, weliswaar, maar dat zal later moeten blijken.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat wil je precies met dit verhaal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Wel, dat we naar een samenlevinkske gaan waarin we allemaal ondernemerkes moeten zijn hé. Sandwichbar, contactlezen, autobanden. Verkopen en kopen hé.
En dat mensen die door die logica gedreven zijn, van 's ochtends tot 's avonds aan kopen en verkopen denken, niet anders kunnen dan xenofoob worden. Want competitie geldt overal: of het nu in de autobandenverkoop is of in de seksuele uitwisseling tussen rassen. Maar misschien moet dit onderwerp naar een filosofisch forum. Akkoord.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Zie, ik kan dat zeggen in 1 zin. Zo moeilijk is dat toch niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Maar ik heb niet ontkend dat ik racist ben hoor. Ik geloof dat de kruising tussen rassen tot hoogwaardiger mensen leidt. Inteelt is nefast voor het voortbestaan van onze soort.
In die zin ben ik een volbloed-racist. Kruisen moet aangemoedigd of op z'n minst gesubsidieerd worden. Hetorozygotische kinderen moeten meer kindergeld krijgen dan homozygotische kinderen. Of ze moeten belastingvermindering krijgen naarmate hun graad van heterozygociteit (makkelijk te testen met genetische tests, tegenwoordig). Enfin, ik kan daar uren over doorgaan. Het CGKR kan me gelukkig niet treffen, want ik pleit voor outbreeding, in plaats van gevaarlijke inbreeding. Yes!!!
Laatst gewijzigd door C2C : 17 oktober 2014 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() In welke zin. Ik meen elk woord dat ik zeg. Ik heb jarenlang over dit onderwerp gedoceerd aan een toffe universiteit, en werd daarvoor schappelijk betaald, dus dat telt.
Maar misschien druk ik het nogal academisch uit. Kan ook aan de 3 flessen Skol liggen die ik zopas achterover heb geslagen op Bon Marché in Kinshasa. Erh.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Rassenvermenging zou wettelijk ontmoedigd moeten worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wow dat wist ik niet! Aziaten en Afrikanen hebben geen myopie of presbytie omdat ze op de apen moeten kunnen jagen. Zonder twijfel de meest idiote ponering ooit op dit forum en we zijn hier nochtans veel gewoon. Laatst gewijzigd door Gipsy : 17 oktober 2014 om 17:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
![]() Citaat:
Het zou toch tof zijn moest de mate van genetische heterozygociteit worden uitgedrukt in een belastingssysteem? Per tienduizend heterozygotische gameten die zich fuseren in een lichaam, 1% belastingvermindering op consumptiegoederen, bijvoorbeeld. Allez, ik zie daar een heel toffe toekomst in.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door geertvdb : 17 oktober 2014 om 17:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik lees hier een pleidooi voor het rondpoepen op zijn interraciaals.
GEWELDIG! WAUW! FANTASTISCH! ![]()
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk zitten een paar % neanderthaler genen in u. Dat is zelfs geen ander ras, maar een andere soort! Laatst gewijzigd door geertvdb : 17 oktober 2014 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |