![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Jongens, meisjes,
dat je het nu ziet of niet... het staat er. En ze flitsen boodschappen naar het onderbewustzijn van ons en onze kinderen. Is het de duivel? Wellicht niet? Maar deze symbolen zijn al decennia aan de gang, popsterren spreken van hun slavernij in de muziekindustrie. Het koste Michael Jackson zijn leven, en nog zoveel meer mensen... En jullie laten blijken dat de mind control een volledige uitwerking op jullie heeft gehad. Iedereen maar dan ook IEDEREEN hier weet hoe MJ zijn leven was, hoe hij leed. Dat hij te luid werd op het einde en dat dat hem het leven kostte. De miljoenen mensen daarachter kunnen minderheden hier niet wegcijferen. It's too much in the obvious! En dat de illuminati tot in de muziek industrie geïnfiltreerd zit, omdat het oh zoveel invloed heeft on the mind of our kids. http://www.evilindustry.com/ Als ze nu eens "liefde, unity, wees productief, ... " zouden brainwashen he. Maar dat doen ze duidelijk niet. @Schelfie, als de driehoek en het oog het alzienend oog van God zou zijn, lijkt die God me vandaag toch meer op Lucifer. Hoeveel show het ook mag zijn, people die! |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze mensen dat erop uit trekken om er op los te moorden is een resultaat van millennia duivelaanbidderij. U leest het goed... millennia. Een vrouwelijke godin stond op in het Oosten na een decennia durende tiranieke greep. En hele wereld volgt de leider van deze tiranieke staat in één gemeenschappelijke oorlog. Dit terwijl Israël een project Samson (<- google it) heeft en op ieder land van de wereld een nuke gericht hebben. Deze krijgt alle steun van een tiranieke staat die sinds haar bestaan enkel kan voortbestaan door oorlog. Maar de islamieten zijn de terroristen ja ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Ah nog niet geband?
![]() Het is inderdaad de Samson option ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Dit doet me vooral denken aan het liedje van Led Zeppelin.
Als je Stairway to heaven achterstevoren afspeelt hoor je 4 verwijzingen naar Satan. Led Zeppelin - Stairway to Heaven (backwards) https://www.youtube.com/watch?v=9mMJvzZq4hA Laatst gewijzigd door DMT : 22 oktober 2014 om 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Popsterren die voor veel geld optreden hebben na een tijdje door dat ze slaven geworden zijn. Toen MJ achter de rug heen deze slavendrijvers hun bedrijf overnam en grootste contracthouder werd begon hij deze slavenindustrie aan te spreken. Toen was hij dood. Het is belangrijk het verhaal te horen van MJ's NAASTEN en niet te beperken tot de officiële versies. Waar was MJ met bezig? Wiens namen zei hij luidop? 666 is a master in disguise. Wie de symbolen en de handelingen hedendaags nog niet ziet, dient toch dringend wakker te worden. Mensen sterven, en geen honderd per dag maar duizenden. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Peche : 23 oktober 2014 om 05:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() De paus vertegenwoordigt de anti christ. Petrus was de eerste paus.
Petrus heeft Jezus tot 3x verloochend en op hem is Jezus' kerk gebouwd. Deze Kerk haar geschiedenis en hedendaagse kwalen zijn ons niet vreemd. Anti christelijk gedrag, anti christ. Wij leven dus al meer dan 2000 jaar in grepen van anti christen. Pausen eigenen zich de christus rol voor zich op. Pausen gedragen zich niet Christelijk, maar leren de leugen verder door. De leugens die ons in slaap houden zodat politici vrij spel krijgen en hun oorlog kunnen voeren. "Thou shall not kill". Het kruis is vandaag omgedraaid op de paus' stoel. Doesn't raise questions at all? Laatst gewijzigd door Peche : 23 oktober 2014 om 05:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nog een tip : 1 2 3 4 5 VI 7 8 9 snap je ? En een hoedje van aluminiumfolie ... laat je niks wijs maken, helpt hier niet. Enkel zilverpapier. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Je moet het even niet zo letterlijk nemen en de bedoeling erachter nemen Aton.
Niemand gaat hier toch ontkennen dat wij beïnvloed worden door een elektronische media ? En dat die elektronische media uit de hand loopt? Dat in de muziekindustrie veel geld gepompt wordt om de jeugd van kinds af te infecteren met hun duivelse symbolen wat leidt tot massaconsumptie without questioning at all. Dat is de observatie. Ik zie niet persé een duivel, ik zie mensen duivelse werken verrichten. En ons er mee in slaap wiegen. De Khadaffi foto had het moeten prijsgeven. Paul the sixth? (VI?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Komaan Aton, je ziet ze toch ook handsymbolen maken?
Obama maakt toch dezelfde als Bush? Are they in control? Of is dat een secret society with "secret oaths and procedures" waar Kennedy van sprak? Wat het ook moge zijn, je ziet ze het toch doen, niet waar? Laat ze een spelletje spelen, maar er zijn mensen onder die ons letterlijk naar oorlog leiden he. Dus het spelletje lijkt me serieus genoeg. Ik vind het niet erg om aangesproken te worden. Maar zie jij het niet dan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Al deze oorlogen waren gebaseerd op leugens en beraamd door achterliggende administraties. Ik stel U een vraag: ziet gij het dan niet? Laatst gewijzigd door Peche : 23 oktober 2014 om 12:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=LX_EPI8Grbo
Could it be related to.... http://www.youtube.com/watch?v=ikny6YEYU2A PS: die map zit vol illuminati symbolen. het alziende oog van "god". |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik vergroot mijn rol soms met plezier uit. Ik leg het niet naast mij neer he, of valt U dat niet op? En ik kan er zelf wel mee lachen, maar ik neem het ergens wel serieus. Men stuurt boodschappen naar ons onderbewustzijn. That's fucked up shit. De wereld is volledig uit controle omdat er een paar administraties vrij spel hebben gekregen. Worden wij nog geleid door leiders of door banken? En als het antwoord het laatste is, zijn de oorlogen dan geen schending tegenover de mensheid? Waar zijn de universele rechten naartoe als het om de andere kant van de wereld gaat? Natuurlijk hebben zij zondebokken, maar het lijkt mij er niet op dat we het daar veel beter kunnen maken. Waarom dan bevoegdheden blijven geven aan mensen die ons pertinent een WO3 in lanceren? Laatst gewijzigd door Peche : 23 oktober 2014 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peche, u gaat er ten onrechte van uit dat slechtheid in de wereld stoelt op een groot geheim plan. Er is geen plan, van niemand, ook geen geheim plan.
Maar een samenspel van allerlei conflicterende belangen en opvattingen betekent wel dat er steeds een risico bestaat op conflicten, inbegrepen conflicten op mondiale schaal. Maar subliminale boodschappen, duistere verborgen tekens en al? Nee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat alles volgens plan loopt? Neen. Maar er was wel zeker een heel plan bedacht om enkele van hun positie te trappen, at all cost. Ze zouden er misschien nog wel hun eigen twin towers voor opgeblazen hebben, who knows? Niet dat ik naar daar wil gaan, just saying... En u ontkent dat reclame vol verborgen boodschappen zitten die we niet direct met het blote oog zien maar ons onderbewustzijn wel opneemt. En dat er via het onderbewustzijn veel meer "beïnvloed" kan worden bij het koopgedrag van de consument dan rechtstreeks. U ontkent dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.spiritualia.be/literatuur...-90-4390-685-2 In mijn bezit. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op die map moet je als speler onschuldige mensen in een luchthaven neermaaien die staan te shoppen en aan te schuiven. Vermeld het boek jfk? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |