![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hebben ze als "controle" ook een vrouw laten bellen om een vrouwelijke chauffeur te vragen ?
Idem man-vrouwelijke chauffeur ? Idem allochtoon-allochtone chauffeur ? Idem allochtoon-mannelijke chauffeur ? Enz... ![]()
![]() |
#22 | |
|
![]() Dat je een vraag stelt ivm de taal lijkt me normaal, je moet met die man (of vrouw) kunnen communiceren. Of dat nu een witte of een bruine is, who cares?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn nogal gauw in hun gat gebeten. Omdat ze meestal de univ dienden te verlaten na een bis- of trisjaar Germaanse, en dan maar een diploma regent of onderwijzer met frustratie konden behalen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
ik bied bij deze mijn excuses aan bij dalibor voor de grove taalfout
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In u herken ik dan weer een wat oudere heer, mogelijk reeds met pensioen, die zich in het diepst van zijn gedachten verheven meent boven de grote hoop der medemensen. Niets van aan? Kan zijn. Hetzelfde geldt voor uw assumpties met betrekking tot mijn achtergrond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus de VRT mag wel zeggen dat die van het VB niet mogen meedoen in spelprogramma's , maar ik mag niet zeggen dat ik niet in een taxi stap als die bestuurd wordt door een Marokkaan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
+ een extraatje zakgeld voor die mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
entousiast of is het eigenlijk enthousiast? Moest niet veel moeite doen om die bruine (on)hygiënische streep in je onderbroek te vinden. En nu terug naar het oorspronkelijke onderwerp zeker?
Man invented language to satisfy his deep need to complain Laatst gewijzigd door (neo)geopolitiek : 24 oktober 2014 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik streef perfectie na. Doch ben feilbaar. Toch bedankt: iemand heeft al mijn berichten gelezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() heb er maar enkele moeten lezen om je "vuile" fout te vinden
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Partijlid
|
![]() Hoe is het mogelijk: als er dan allochtonen op een deftige manier hun boterham willen verdienen ipv doelloos rond te hangen, dan worden ze toch nog gedemoniseerd.
Vlaming EN Belg. Laatst gewijzigd door nete : 24 oktober 2014 om 13:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Opgefokt antiracisme en politieke correcte idioterie doen de samenleving vroeg of laat ontploffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() regeringen kunnen maar beter maximaal inzetten op zelfrijdende auto's
kan de klant zonder scrupules de kleur kiezen èn geraakt hij/zij heelhuids en goedkoper thuis! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik wou me daarstraks een wit brood bestellen... werd onmiddellijk uitgemaakt voor racist.
|
![]() |
![]() |