![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Ben jij solidair met de zone die dreigt afgeschakeld te worden? | |||
| Zeer zeker: ik zal mijn uiterste best doen |
|
9 | 18,37% |
| Bwa, ik zal wel ietske doen |
|
1 | 2,04% |
| Just geen kloten. Integendeel. |
|
39 | 79,59% |
| Aantal stemmers: 49. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
dan straatlichten uit overal bevolking alarmeren... dus zorgen dat iedereen stopt met koken, douchen, strijken, stofzuigen, de was en plas firma's kijken welke energieverbruikers kunnen uitgesteld worden, zodat ze inderdaad die piek niet veroorzaken de minister kan een premie bedenken om een 'switchke' te kopen die op nachttarief inschakelt... dan kun je droogkas, wasmachien snachts doen werken ipv tussen 17-20u iedereen koopt bijkomende ledverlichting en vervangt al zijn verbruikers door zuinige verbruikers. Dat is dan ook een win win voor iedereen je geeft iedereen de durex playset kado voor die donkere wintermaanden. Dat wordt dan een babyboom in september 2015 Om probleem fundamenteel aan te pakken, zorg je dat iedereen een aardgaspremie kan krijgen om te koken op aardgas Iedereen met een kookplaat die geen inductie is, wordt afgekoppeld van het net tenzij hij een nieuwe kookplaat,stofzuiger en wasmachine droogkast koopt
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ https://ground.news/ https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 24 oktober 2014 om 12:13. |
|
|
|
|
|
|
#103 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door pajoske : 24 oktober 2014 om 12:42. |
||
|
|
|
|
|
#104 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En hoe maakt Nederland de hoofdmoot van zijn stroom?
|
|
|
#105 |
|
Minister
|
Nutteloos als maatregel in een problematiek als deze.
Een graad meer of minder in een goed geïsoleerd nieuwbouw huis dat op gas verwarmd wordt, is al niet hetzelfde als een graad meer of minder in een slecht geïsoleerd huis dat op elektriciteit wordt verwarmd. Temperatuur binnshuis is trouwens heel subjectief. Wij hebben het graag lekker warm, zeker in de winter, dus bij ons staat die thermostaat op 21 graden, maar is de effectieve temperatuur vaak 22 of zelfs 23 graden (en 't is niet dat we daar gigantisch veel voor moeten verbruiken). |
|
|
|
|
|
#106 |
|
|
Volgens wikipedia voornamelijk dmv met gas.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_v...s_in_Nederland. |
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Enkel de windmolens op zee draaien continu (uiteraard niet tijdens panne, of onderhoud maar dat is iets anders). Je hoeft niet eens officiële cijfers te gaan opzoeken om te weten dat deze claim fout is : kijk gewoon dagelijks hoeveel windmolens er stilstaan langs de autostrades. |
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Volgens mij doen ze die gewoon draaien met een overschot aan vermogen op dat ogenblik (niet komen zeiken over laminaire stromingen waarbij er 50 meter hoger wel voldoende wind zou zijn hé.... |
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kan, maar lijkt me sterk. De levensduur van turbines wordt sterk bepaald door vermoeing, en laten draaien zonder opwekking is niet direct hetgeen je wilt dan |
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
|
Citaat:
Voor de tijd dat de stroom uitvalt, bolt je laptop wel op batterijen. Thuis zeggen ze je bent een bedorven piske, die veel studeert, maar zijn plan niet kan trekken als hij een paar uur zonder stroom zit. Begin maar eens met je chocolademelk koud te drinken. Blijkbaar weet iedere ongeschoolde beter zijn plan te trekken dan jij. |
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Kaars en gaspit, op een houten vloer. Ben jij wel goed bij je hoofd? Ik zit op de zolderverdieping, met een parketten vloer en een houten afkleding tegen het dag. Met kaars of gasfles in de buurt en dan nog eens een stapel papier naast me (denk maar aan de cursussen) is gewoon vragen om een brand. Ben niet achterlijk. Batterijen zijn niet goedkoop en al zeker niet goed voor het milieu. Ik vind het een schande om een radio en een stapel batterijen te moeten kopen, enkel en alleen om dat een bende incompetente naïevelingen (lees: politiekers) geen deftig energiebeleid kunnen uitwerken. Ik heb geen laptop, en ik heb ook geen zin ene te kopen. Heb een PC die al het werk doet dat ik nodig heb. Leg mij eens uit hoe ik in godsnaam moet studeren in het donker. Tegenwoordig kan je het huidige manier van studeren niet vergelijken met "vroeger". Zeker als je weet dat tegenwoordig alles van extra cursusmatriaal online staat. Dan sta je daar zonder pc of internet (want modem loopt ook op elektriciteit). En kom niet af met "afdrukken" want alles bij elkaar opgeteld zijn dat per examenperiode (en ik heb er 3) meer dan 1000 pagina's... En koude chocolademelk: Sorry als ik in de winterperiode eerder neig naar warme dranken dan koude...
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 24 oktober 2014 om 15:56. |
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
Straks komen er opnieuw openbare douches,natuurlijk met een ambtenaar om te contoleren of je je wel genoeg doucht,maar ook niet te veel.Deze pennelikker van staatswege kan aan de overtreders desgewenst een gasboete uitschrijven.
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zet mijn elektrische toestanden sowieso pas na 22.00 aan. Eten kook ik op gas. Ik verwarm op gas maar het pompje zal dus niet meer werken bij afsluiting. Daarom ben ik van plan om mijn (vervuilende) open haard reeds overdag goed warm te stoken zodat ik tijdens die topuren lekker kan genieten van de warmte van de schouw en haard; that's all folks.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en toch maar met stukken en beetjes afprinten zou ik denken. Tenslotte valt het net maar een paar uur uit, net genoeg pagina's afdrukken om gedurende die twee uur te memorizeren dan zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
|
Citaat:
|