Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 24 oktober 2014, 23:35   #341
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
bembem, ik vind het niet netjes, niet OK dat je hier publiekelijk een medeforummer afkraakt, zelfs beledigt en waarschijnlijk diep kwetst op basis van uiterlijk. Sorry hoor maar dat vind ik NIET kunnen!
Zullen wij eens wat beginnen aan te pappen ?
Pericles is offline  
Oud 24 oktober 2014, 23:39   #342
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
bembem, ik vind het niet netjes, niet OK dat je hier publiekelijk een medeforummer afkraakt, zelfs beledigt en waarschijnlijk diep kwetst op basis van uiterlijk. Sorry hoor maar dat vind ik NIET kunnen!
NieuwNoors het is ongeveer de enige manier opdat ie het zou begrijpen dat ie me niet meer in privé hoeft zitten lastig te vallen met oa. z'n berichten dat ie me zou laten bannen enzo .. trouwens moest ik het uiterlijk van Maggie hebben, zouden de mannen hier nogal met mij zitten spotten, dat mag dan ineens wel, van seksisme gesproken lol
bembem is offline  
Oud 24 oktober 2014, 23:43   #343
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

NieuwNoors ik heb hem duidelijk laten weten na onze ontmoeting dat ik het er maar bij zou laten nadat ik eerst door zijn pm berichten te negeren dacht het aan zijn verstand gebracht te hebben, niet dus, want zelfs erna bleef ie me maar pm berichten sturen, en ergens is het ook niet netjes dat ie zelfs over me laten bannen begon, reden waarom ik niet langer gezwegen heb
bembem is offline  
Oud 24 oktober 2014, 23:46   #344
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

eerlijk gezegd vraag ik me af wat ie zo bijzonder aan me vindt, misschien omdat ik in tegenstelling tot de vrouwen irl hem niet direct heb afgewezen?
bembem is offline  
Oud 25 oktober 2014, 01:08   #345
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
NieuwNoors ik heb hem duidelijk laten weten na onze ontmoeting dat ik het er maar bij zou laten nadat ik eerst door zijn pm berichten te negeren dacht het aan zijn verstand gebracht te hebben, niet dus, want zelfs erna bleef ie me maar pm berichten sturen, en ergens is het ook niet netjes dat ie zelfs over me laten bannen begon, reden waarom ik niet langer gezwegen heb
Je laten bannen? Dat bericht moet je hier eens kopiëren, want dat kan ik me toch niet zo goed herinneren precies. Misschien had ik wat te veel Tourtel gedronken die nacht, zou kunnen. Kan je mijn geheugen even opfrissen?

Voor de rest:
Dat ik een lelijk, klein monster ben, dat wist ik al. Het kwetst me dan ook niet meer dat vrouwen "neen bah!" tegen me zeggen, ik hoor dat al van mij 12de verjaardag. Toen er schaamhaar rond mijn lul begon te groeien is mijn kop zich gaan misvormen, ik weet ook niet waarom. Mijn vader, moeder, broers en zussen zien er nochtans vrij normaal uit. Gemuteerd DNA ofzo?

Anyway, ik ging er van uit dat je een dikke Koreaanse vrouw ging zijn met wratten op je rug e.d. Blijkt in realiteit dat je een knappe Koreaanse stoot bent met het figuur van een mannequin. Had ik dat op voorhand geweten dan had ik natuurlijk nooit met je afgesproken, ik ken echt wel mijn plaats in de maatschappij.

Daarom een duidelijk bericht aan al de vrouwen die met me willen afspreken in de toekomst: enkel vrouwen die zo lelijk zijn dat ze op hun 30ste nog steeds maagd zijn. Dan hebben we ook dat nog gemeen. Zijn hier lelijke vrouwen die nog maagd zijn?

Laatst gewijzigd door Lance : 25 oktober 2014 om 01:33.
Lance is offline  
Oud 25 oktober 2014, 01:51   #346
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht
Je laten bannen? Dat bericht moet je hier eens kopiëren, want dat kan ik me toch niet zo goed herinneren precies. Misschien had ik wat te veel Tourtel gedronken die nacht, zou kunnen. Kan je mijn geheugen even opfrissen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance
Er zijn trouwens verschillende mensen die denken dat ik een dubbelaccount van jou ben. Moesten we elkaar nooit ontmoet hebben zou ik er op de duur nog zelf aan beginnen te twijfelen. Nu word jij zelf ook al paranoïde?

Sommige mensen willen jou al lang geband zien, dat merkte ik al van voor wij privéberichten naar elkaar sturen. Nu ze weten dat wij persoonlijk contact hebben met elkaar proberen ze dat te gebruiken om ons tegen elkaar op te zetten.
Guinevere is zo iemand denk ik. In 1 van de eerste privéberichten aan mij schreef 'ze' dat 'ze' zich stoorde aan de berichten die niks met politiek te maken hebben en mijn geflirt met jou. Die Hoomer is ook zo iemand. Er zijn er nog een aantal. Ik trek me niets aan van die frustro's, maar jij blijkbaar wel.

Ik zou het mij niet aantrekken om geband te worden. Ik zoek wel een ander forum. Maar ik heb het gevoel dat jij het wel erg zou vinden, dus ik zou NOOIT iets schrijven wat jou in een kwaad daglicht zou zetten bij de moderators. Het feit dat jij me wel openlijk op het forum beschuldigt van een dubbelaccount begrijp ik niet. Wil je me weg van het forum?
lol here you go, je probeert me daar gewoon woorden in de mond te leggen, en ik heb jouw nooit beschuldigd van een dubbelnick te zijn btw, enkel dat ik daar vermoedens van had omdat je over Guinevere zat te roddelen en mij haar berichten doorstuurde die ik uit respect voor haar privacy niet zal posten, my god, trek het maar in het belachelijke met je zogezegde 'monster'uiterlijk enzo

Laatst gewijzigd door bembem : 25 oktober 2014 om 01:52.
bembem is offline  
Oud 25 oktober 2014, 02:00   #347
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
lol here you go, je probeert me daar gewoon woorden in de mond te leggen, en ik heb jouw nooit beschuldigd van een dubbelnick te zijn btw, enkel dat ik daar vermoedens van had omdat je over Guinevere zat te roddelen en mij haar berichten doorstuurde die ik uit respect voor haar privacy niet zal posten, my god, trek het maar in het belachelijke met je zogezegde 'monster'uiterlijk enzo
Ik herlees dus mijn bericht en ik kan nergens lezen waar ik ermee dreig om je te laten bannen. Ik mag dan wel lelijk zijn qua uiterlijk, maar ik ben echt wel goed van hart.
Lance is offline  
Oud 25 oktober 2014, 02:09   #348
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik herlees dus mijn bericht en ik kan nergens lezen waar ik ermee dreig om je te laten bannen. Ik mag dan wel lelijk zijn qua uiterlijk, maar ik ben echt wel goed van hart.
nee letterlijk staat het er niet van dat zogezegde 'dreigen' maar je weet drommels goed dat je wel duidelijk schrijft dat jij wel een ander forum zoekt en het in tegenstelling tot mij 'niet erg zou vinden' .. een normaal iemand schrijft zoiets niet, maar ja je was pissed omdat ik je niet meer van antwoord diende na ons afspraakje hahaha doe eens normaal man en ga verder met je leven LOL
bembem is offline  
Oud 25 oktober 2014, 02:25   #349
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
nee letterlijk staat het er niet van dat zogezegde 'dreigen' maar je weet drommels goed dat je wel duidelijk schrijft dat jij wel een ander forum zoekt en het in tegenstelling tot mij 'niet erg zou vinden' .. een normaal iemand schrijft zoiets niet, maar ja je was pissed omdat ik je niet meer van antwoord diende na ons afspraakje hahaha doe eens normaal man en ga verder met je leven LOL
Je bent verkeerd. Ik zit echt zo in elkaar. Ik leef van dag tot dag, zo zorgeloos mogelijk. En als ik morgen mijn job verlies dan zoek ik een andere. Als ik morgen geband wordt van dit forum dan zoek ik wel een andere hobby. Enkel zo bedoelde ik dat. Als jij het anders wil interpreteren moet jij dat weten. Voor onze ontmoeting was alles wat ik zei in jouw ogen positief. Na de ontmoeting interpreteer je plots alles negatief. En dat enkel omdat je me lelijk vindt, geef het maar gewoon toe. Ik verwijt je niks, ik zou in jouw plaats wrs hetzelfde reageren. Lelijke mensen vertrouwt men niet. Dat is altijd zo geweest en dat zal altijd zo blijven.

Laatst gewijzigd door Lance : 25 oktober 2014 om 02:26.
Lance is offline  
Oud 25 oktober 2014, 02:38   #350
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je bent verkeerd. Ik zit echt zo in elkaar. Ik leef van dag tot dag, zo zorgeloos mogelijk. En als ik morgen mijn job verlies dan zoek ik een andere. Als ik morgen geband wordt van dit forum dan zoek ik wel een andere hobby. Enkel zo bedoelde ik dat. Als jij het anders wil interpreteren moet jij dat weten. Voor onze ontmoeting was alles wat ik zei in jouw ogen positief. Na de ontmoeting interpreteer je plots alles negatief. En dat enkel omdat je me lelijk vindt, geef het maar gewoon toe. Ik verwijt je niks, ik zou in jouw plaats wrs hetzelfde reageren. Lelijke mensen vertrouwt men niet. Dat is altijd zo geweest en dat zal altijd zo blijven.
jaja daarmee dat je schrijft 'dat ik het wel erg zou vinden' van geband te worden, dit terwijl je zogezegd zo'n goed van hart iemand bent .. gast doe eens normaal

Citaat:
Ik zou het mij niet aantrekken om geband te worden. Ik zoek wel een ander forum. Maar ik heb het gevoel dat jij het wel erg zou vinden, dus ik zou NOOIT iets schrijven wat jou in een kwaad daglicht zou zetten bij de moderators. Het feit dat jij me wel openlijk op het forum beschuldigt van een dubbelaccount begrijp ik niet. Wil je me weg van het forum?
bembem is offline  
Oud 25 oktober 2014, 02:50   #351
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
jaja daarmee dat je schrijft 'dat ik het wel erg zou vinden' van geband te worden, dit terwijl je zogezegd zo'n goed van hart iemand bent .. gast doe eens normaal
Toen je uit de auto stapte zei je: "Ik ga nog snel op het forum schrijven wat we gedaan hebben. Ja, ik ben redelijk verslaafd daaraan".
Je hebt ook dingen gezegd in de aard van: "Ze proberen me te bannen"
Ik vroeg: "Zou je dat erg vinden?" Jij antwoorde iets in de aard van: "Ja, toch wel".
Dus ik snap het probleem niet, het zijn jouw letterlijke woorden.

En voor alle duidelijkheid: er is niks mis met verslaafd zijn aan een forum. Ik ben het ondertussen ook geworden, anders zou ik hier nu niet zitten btw. En wil je weten wat meestal mijn grootste drijfveer is om in te loggen? Nieuwsgierigheid naar jouw nieuwe berichten! Dus ja, voor mij ben je iemand die dit forum zeker toegevoegde waarde geeft.
Te veel oppervlakkige mensen die zo vaak hetzelfde plaatje afspelen, jij bent veel boeiender.

Alsof al die politieke shit hier me interesseert. Natuurlijk niet! Mensen met verhalen die hun gevoelens schriftelijk durven blootleggen, daar draait het echt om. En jij bent zo iemand. Daarom dat ik ook wou afspreken met je, je hebt het hart op de tong, deze dialoog tussen ons is daar het grootste voorbeeld van. En net DAT vind ik zo leuk aan je. Geen politiek, geen toneel, niet rond de pot draaien: gewoon bembem.

Laatst gewijzigd door Lance : 25 oktober 2014 om 02:53.
Lance is offline  
Oud 25 oktober 2014, 03:08   #352
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
los van alle interpretaties staat er dat als ik ga klagen bij de moderators dat je een dubbelaccount zou zijn (iets wat ik niet gedaan heb btw), je mij ook zou laten bannen goed wetende dat 'ik het wel erg zou vinden' .. van een psychologische spelletjes gesproken lol
bembem is offline  
Oud 25 oktober 2014, 03:14   #353
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
los van alle interpretaties staat er dat als ik ga klagen bij de moderators dat je een dubbelaccount zou zijn (iets wat ik niet gedaan heb btw), je mij ook zou laten bannen goed wetende dat 'ik het wel erg zou vinden' .. van een psychologische spelletjes gesproken lol
Er staat het tegenovergestelde. Je hebt het gewoon erg moeilijk om te geloven dat iemand het goed met je voor heeft. Je vertrouwt geen mensen. En dat hebben we gemeen, daarom dat ik jouw reactie ook kan begrijpen.
Lance is offline  
Oud 25 oktober 2014, 03:17   #354
Lance
Banneling

Standaard

Maar dat je me nu gelooft of niet. Het maakt me niet uit. Ik ben blij dat ik nu eindelijk weet waarom je plots niets meer met me te maken wou hebben. En natuurlijk ook het feit dat ik lelijk ben.

Slaap zacht.

Laatst gewijzigd door Lance : 25 oktober 2014 om 03:17.
Lance is offline  
Oud 25 oktober 2014, 03:43   #355
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar dat je me nu gelooft of niet. Het maakt me niet uit. Ik ben blij dat ik nu eindelijk weet waarom je plots niets meer met me te maken wou hebben. En natuurlijk ook het feit dat ik lelijk ben.

Slaap zacht.
plots? dat wist je al nadat we elkaar ontmoet hadden toen ik via pm liet weten "van het hierbij maar te laten" ik heb toen zelfs de finesse gehad van er niet aan toegevoegd te hebben "omdat ik niet op kleine mannen val, en je dat handig had verzwegen voor mij" .. maar je bleef maar aandringen en dus heb ik het maar hier gezegd waarom ik je op niet platonisch vlak niet zag/zie zitten ... en nu zit je te jammeren dat je lelijk en een monster bent, nee je bent enkel wat aan de kleine kant en je zult heus wel een dekseltje vinden waarmee het klikt ... maar mij afschilderen als de boze heks (wat je bij NieuwNoors bekomen hebt) is zeker geen oplossing ..

echter ben je in je missie geslaagd: namelijk mij hier publiekelijk op je laten reageren (omdat je geen 'nee' begrijpt door oa. stilzwijgen via pm), je moet nog veel leren zou ik zeggen, ben je echt wel 30?

slaap zacht
bembem is offline  
Oud 25 oktober 2014, 04:29   #356
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Morgen deel xx van de reality soap?
SDX is offline  
Oud 25 oktober 2014, 04:50   #357
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toen je uit de auto stapte zei je: "Ik ga nog snel op het forum schrijven wat we gedaan hebben. Ja, ik ben redelijk verslaafd daaraan".
Je hebt ook dingen gezegd in de aard van: "Ze proberen me te bannen"
Ik vroeg: "Zou je dat erg vinden?" Jij antwoorde iets in de aard van: "Ja, toch wel".
Dus ik snap het probleem niet, het zijn jouw letterlijke woorden.

En voor alle duidelijkheid: er is niks mis met verslaafd zijn aan een forum. Ik ben het ondertussen ook geworden, anders zou ik hier nu niet zitten btw. En wil je weten wat meestal mijn grootste drijfveer is om in te loggen? Nieuwsgierigheid naar jouw nieuwe berichten! Dus ja, voor mij ben je iemand die dit forum zeker toegevoegde waarde geeft.
Te veel oppervlakkige mensen die zo vaak hetzelfde plaatje afspelen, jij bent veel boeiender.

Alsof al die politieke shit hier me interesseert. Natuurlijk niet! Mensen met verhalen die hun gevoelens schriftelijk durven blootleggen, daar draait het echt om. En jij bent zo iemand. Daarom dat ik ook wou afspreken met je, je hebt het hart op de tong, deze dialoog tussen ons is daar het grootste voorbeeld van. En net DAT vind ik zo leuk aan je. Geen politiek, geen toneel, niet rond de pot draaien: gewoon bembem.
Dit is een forum dat voornamelijk over politiek gaat, een goede raad, verhuis met al je dubbelnicks naar het forum van de flair.
Weer een pagina waar je alle dubbelnicks tegen elkaar laat spreken over je andere dubbelnicks.
Oud 25 oktober 2014, 12:37   #358
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Verdorie ik lees hier net dat Bembem eigenlijk een knappe Koreaanse stoot is .
Pericles is offline  
Oud 25 oktober 2014, 12:48   #359
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Verdorie ik lees hier net dat Bembem eigenlijk een knappe Koreaanse stoot is .
Met nen hoek af.
Oud 25 oktober 2014, 12:57   #360
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
lol ja hihi met al de voedselpakketten en tips waar ik nu weet van heb, ga ik het alleszins proberen (en hopelijk vind ik ook een job)
Eerste voorwaarde is solliciteren, zoals ik hier lees ontbreekt het daar nogal aan.
reservespeler is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be