![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#342 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
NieuwNoors het is ongeveer de enige manier opdat ie het zou begrijpen dat ie me niet meer in privé hoeft zitten lastig te vallen met oa. z'n berichten dat ie me zou laten bannen enzo .. trouwens moest ik het uiterlijk van Maggie hebben, zouden de mannen hier nogal met mij zitten spotten, dat mag dan ineens wel, van seksisme gesproken lol
|
|
|
|
|
#343 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
NieuwNoors ik heb hem duidelijk laten weten na onze ontmoeting dat ik het er maar bij zou laten nadat ik eerst door zijn pm berichten te negeren dacht het aan zijn verstand gebracht te hebben, niet dus, want zelfs erna bleef ie me maar pm berichten sturen, en ergens is het ook niet netjes dat ie zelfs over me laten bannen begon, reden waarom ik niet langer gezwegen heb
|
|
|
|
|
#344 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
eerlijk gezegd vraag ik me af wat ie zo bijzonder aan me vindt, misschien omdat ik in tegenstelling tot de vrouwen irl hem niet direct heb afgewezen?
|
|
|
|
|
#345 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor de rest: Dat ik een lelijk, klein monster ben, dat wist ik al. Het kwetst me dan ook niet meer dat vrouwen "neen bah!" tegen me zeggen, ik hoor dat al van mij 12de verjaardag. Toen er schaamhaar rond mijn lul begon te groeien is mijn kop zich gaan misvormen, ik weet ook niet waarom. Mijn vader, moeder, broers en zussen zien er nochtans vrij normaal uit. Gemuteerd DNA ofzo? Anyway, ik ging er van uit dat je een dikke Koreaanse vrouw ging zijn met wratten op je rug e.d. Blijkt in realiteit dat je een knappe Koreaanse stoot bent met het figuur van een mannequin. Had ik dat op voorhand geweten dan had ik natuurlijk nooit met je afgesproken, ik ken echt wel mijn plaats in de maatschappij. Daarom een duidelijk bericht aan al de vrouwen die met me willen afspreken in de toekomst: enkel vrouwen die zo lelijk zijn dat ze op hun 30ste nog steeds maagd zijn. Dan hebben we ook dat nog gemeen. Zijn hier lelijke vrouwen die nog maagd zijn? Laatst gewijzigd door Lance : 25 oktober 2014 om 01:33. |
|
|
|
|
|
#346 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door bembem : 25 oktober 2014 om 01:52. |
||
|
|
|
|
#347 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#348 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#349 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Lance : 25 oktober 2014 om 02:26. |
|
|
|
|
|
#350 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#351 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je hebt ook dingen gezegd in de aard van: "Ze proberen me te bannen" Ik vroeg: "Zou je dat erg vinden?" Jij antwoorde iets in de aard van: "Ja, toch wel". Dus ik snap het probleem niet, het zijn jouw letterlijke woorden. En voor alle duidelijkheid: er is niks mis met verslaafd zijn aan een forum. Ik ben het ondertussen ook geworden, anders zou ik hier nu niet zitten btw. En wil je weten wat meestal mijn grootste drijfveer is om in te loggen? Nieuwsgierigheid naar jouw nieuwe berichten! Dus ja, voor mij ben je iemand die dit forum zeker toegevoegde waarde geeft. Te veel oppervlakkige mensen die zo vaak hetzelfde plaatje afspelen, jij bent veel boeiender. Alsof al die politieke shit hier me interesseert. Natuurlijk niet! Mensen met verhalen die hun gevoelens schriftelijk durven blootleggen, daar draait het echt om. En jij bent zo iemand. Daarom dat ik ook wou afspreken met je, je hebt het hart op de tong, deze dialoog tussen ons is daar het grootste voorbeeld van. Laatst gewijzigd door Lance : 25 oktober 2014 om 02:53. |
|
|
|
|
|
#352 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#353 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#354 |
|
Banneling
|
Maar dat je me nu gelooft of niet. Het maakt me niet uit. Ik ben blij dat ik nu eindelijk weet waarom je plots niets meer met me te maken wou hebben. En natuurlijk ook het feit dat ik lelijk ben.
Slaap zacht. Laatst gewijzigd door Lance : 25 oktober 2014 om 03:17. |
|
|
|
|
#355 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
echter ben je in je missie geslaagd: namelijk mij hier publiekelijk op je laten reageren (omdat je geen 'nee' begrijpt door oa. stilzwijgen via pm), je moet nog veel leren zou ik zeggen, ben je echt wel 30? slaap zacht |
|
|
|
|
|
#356 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Morgen deel xx van de reality soap?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
#357 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Weer een pagina waar je alle dubbelnicks tegen elkaar laat spreken over je andere dubbelnicks.
|
|
|
#358 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Verdorie ik lees hier net dat Bembem eigenlijk een knappe Koreaanse stoot is .
|
|
|
|
|
#359 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|