![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Hoe ziet (lees:wilt) u de toekomst van Zwarte Piet? | |||
Zoals het altijd al was, volgens de traditie |
![]() ![]() ![]() |
75 | 84,27% |
Zwarte Piet is racistisch en moet weg |
![]() ![]() ![]() |
7 | 7,87% |
Zwarte Piet heeft niets met het Siterklaasfeest te maken. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Heel het Sinterklaasfeest is overbodig |
![]() ![]() ![]() |
7 | 7,87% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 89. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het blijft echter opvallen dat je in geval van zwarte piet resoluut kiest voor afschaffen, terwijl je in het geval van godsdienst ruimte laat voor twijfel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tradities mogen, moeten zelfs. U vindt waarschijnlijk dat kinderliedje "Baa baa black sheep" racistisch ? Ik zou daar toch wel graag uw mening over weten.
![]() |
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The Dark Side of the Moon op de verboden playlist....?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar nee, ze moeten het gewoon hernoemen naar "The dark, light, blue, red , yellow and all other colored sides of the moon and every other celestial body"
![]() |
#348 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. Zie mijn post 335, in Australië hebben ze dat liedje als racistisch bestempeld en willen sommige peuter- en kleutertuinen het bannen. http://www.dailymail.co.uk/news/arti...overtones.html
Hier nog eens de link naar het artikel van de Mail online. Is this the moment the world officially went mad? Lyrics of Baa Baa Black Sheep have been BANNED by kindergarten teachers because the nursery rhyme is 'racist'
![]() |
#349 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Die maakt tijdens het Perzische nieuwjaar zijn opwachting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als u nu beweerd van wel, kunt u beter ook de Vlaamse Leeuw verbieden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik verwonderd mij dus ook over het feit dat de Islam legaal is in België (België, je weet wel : dat land waar gelijkheid tussen man en vrouw is, waar moord en verkrachting strafbaar is) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Degene die de zogezegde discriminerende willen aanpakken , discrimineren zelf de vrije meningsuiting , zij willen , en de andere moeten hun bakkes houden ??!! Maar ok , SCHAF ALLE feestelijkheden voortaan definitief af , want het ene beledigd misschien wel het andere !! De ene wordt verliefd op ieman , maar een wil die ook , maar kan of mag die niet hebben , dus wordt persoon gediscrimineerd !! Dus NIEMAND mag nog emoties uitdrukken , iedereen wordt & is van iedereen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinterklaas - De Zak Van Sinterklaas
De zak van Sinterklaas, Sinterklaas, Sinterklaas, De zak van Sinterklaas, o jongens, jongens het is zo`n baas Daar stopt hij, daar stopt hij, daar stopt hij blij van zin. De hele, de hele, de hele wereld in De zak van Sinterklaas, Sinterklaas, Sinterklaas, De zak van Sinterklaas, o jongens, jongens het is zo`n baas Hij is voor groot en klein, groot en klein, groot en klein, Hij is voor groot en klein voorzien van taai en marsepein. En bergen, en bergen, En bergen suikergoed, Zo lekker, zo lekker, Zo lekker en zo zoet. Hij is voor groot en klein, groot en klein, groot en klein, Hij is voor groot en klein voorzien van taai en marsepein. Maar onder in die zak, in die zak, in die zak, Maar onder in die zak daar ligt het hele grote pak, Voor het lieve, voor het zoete, voor het lieve zoete kind. Zeg was jij, zeg was jij, dit jaar gehoorzaam vrind Maar onder in die zak, in die zak, in die zak, Maar onder in die zak daar ligt het hele grote pak Sinterklaas - Daar Wordt Op Zijn Smoel Geklopt Daar wordt op zijn smoel geklopt Daar wordt op zijn smoel geklopt, hard geklopt, door geklopt. Daar wordt op zijn smoel geklopt. Wie zou dat zijn Wees maar gerust mijn kind. Ik ben een goede vriend. Want al ben ik zwart als roet, 'k Meen het toch goed. Want ik kom van Sinterklaas, Sinterklaas, Sinterklaas. 'k Heb voor jou, m'n kleine baas, moois in mijn zak. Ben je wel zoet geweest Wees dan maar niet bevreesd Kijk, hier zendt Sint Nicolaas fijn speculaas! Zwarte Piet, wees wel bedankt; wel bedankt, wel bedankt Nu zal ik aan 't leren gaan, daar kan je op aan. tettenplaatjes, groot in tal, 'k deel ze vanavond al met mijn lieve zusje klein. Blij zal ze zijn
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Banneling
|
![]() Moeten ze zich dan goed bukken om dat grote pak vanonder in de zak te kunnen pakken?
Waarorm zou Sinterklaas dat nu laten doen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat IS een (gecastreerde) slaaf! Dat mag dan wel.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom kloegen ze bv 30 jaar geleden niet over de meneer met een andere huidskleur bij sinterklaas ??
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Banneling
|
![]() Omdat er toen nog negerkes als slaaf werden gebruikt en dat beeld normaal was Cookie.
Enfin, de laatste slaaf speelde zich ergens begin 1970 af. Sinterklaas de heilige met een zwarte die zijn zak draagt is gewoon een subliminal message ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Banneling
|
![]() Sinterklaas is een subliminal message om van jongs af goedgelovige naïeve kuddeschapen te kweken. Het lam door een ijslam vervangen en geheel Europa ontwapenen heeft ons van de dapperste der dapperste het lam der wolven gemaakt.
Waar vroeger eendracht nog betekenis had, vechten we nu voor een voetbal... En achter de pc klagen we hoe onze wijken overgenomen worden en alles er slechter op wordt..... Babylon A.D. De spelen van Rome zijn vervangen door youtube films waar alle leed in geuren en kleuren gedisplayed wordt. Een zesjarige leert via zijn playstation pefect warfare te voeren en the world is fine... We leggen ze zelf in hypnose en vragen ons dan af wat er mis is met de wereld... |
![]() |
![]() |