![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Denk nu toch eens ff na!! Ze jut je op IN DE ROSSE BUURT. Als goed verstaander moet je dan beseffen dat het ok is om een move te maken, maar... dat je er eerst wat centen moet tegenkwakken. Geen ramp als je dat niet wist, maar onthou het voor een volgend avontuur.
|
|
|
|
#382 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
#383 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vrouwen kan je niet neuken zonder er geld tegen te kwakken. |
|
|
|
|
|
#384 |
|
Banneling
|
Hoe lang zou bembem zijn?
4) Lengte Mannen zijn gemiddeld 1,77 meter terwijl vrouwen 'amper' 1m65 halen. http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...n-mannen.dhtml |
|
|
|
|
#385 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je kan dan wel denken: "Lance komt hier wat melig doen en hij overdrijft waarschijnlijk!", maar het is gewoon zo. Mensen zien lelijkheid als een ziekte (bewust of onbewust) en willen liefst van al zo ver mogelijk bij me vandaan blijven. De enige reden waarom ik andere mensen niet ben gaan haten is de overtuiging dat ik mits een normaal uiterlijk net zoals jullie zou reageren. Goed of slecht bestaat immers niet, het zijn de omstandigheden die een mens maken tot wat ze zijn. Vroeger had ik het heel moeilijk met het alleen zijn. Nu ben ik gewend aan het alleen zijn en vind ik het zelfs amusant als ik zelfs op een forum wordt bespot. Daarom stoort het me ook niet om alles open en bloot op een forum te schrijven. Het is mijn enige sociale uitlaatklep en het geeft me het gevoel tot een community te behoren. Ook al weet ik dat het ophoudt zodra men mij ontmoet. Dus dit is geen zelfmedelijden, ook al komt het wrs zo over. Een schreeuw om aandacht, ja, dat wel. Maar zeker geen zelfmedelijden. Laatst gewijzigd door Lance : 25 oktober 2014 om 17:11. |
|
|
|
|
|
#386 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet zo fout als sommige anderen hier (die helemaal niet willen werken) maar aan de andere kant van het spectrum waar men op geld neerkijkt alsof het iets vies is, terwijl het enkel symbool staat voor geleverd goed, prestatie of dienst.
|
|
|
|
#387 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar nogmaals, dat ze lengte belangrijk vindt dat kan ik begrijpen. Vrouwen hebben nu eenmaal liever een grote, sterke man. Behoud van een sterker nageslacht en misschien ook de Hollywood invloeden, het stoort me niet. Spijtig genoeg ben ik niet enkel klein, maar ook afzichtelijk lelijk. Mezelf voortplanten zou ik in de verste verte zelfs niet overwegen, want ik zou geen enkel kind toewensen wat ik in de pubertijd heb moeten doorstaan. En nogmaals: geen zelfmedelijden, enkel feiten. |
|
|
|
|
|
#388 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#389 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ps. 1m65? lol, echt niet hoor, ik schat zo'n 1m60 'maar' |
|
|
|
|
|
#390 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#391 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() hij is in elk geval in zijn missie geslaagd van jou oa. te doen geloven dat ik een dubbelnick van hem zou zijn, pffff Laatst gewijzigd door bembem : 25 oktober 2014 om 17:18. |
|
|
|
|
|
#392 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#393 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#394 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ok ik kan snappen dat je je narcistisch gekwetst voelt, maar dat is nog geen reden van mij als leugenaarster trachten te discrediteren, ik weet drommels goed dat je slechts met hakken van zo'n 5cm aan je 1m65 komt, ter info m'n kleerkast meet 1m70, jij komt heus niet aan -5cm vergeleken daarbij, en je had nog schoenen aan ook, lmao, echt man doe eens normaal |
|
|
|
|
|
#395 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"Laten we het er maar bij laten" klinkt niet echt vriendschappelijk. 165 cm. Op de medische keuring gemeten enkele jaren geleden toen ik begon met werken. Maar genoeg met dat gezwets over lengte. Zet anders ook even jouw cijfers, want het is enorm belangrijk en dan kunnen we vergelijken. |
|
|
|
|
|
#396 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#397 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#398 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#399 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vrouwen zoeken naar varkens met een grote lul en veel geld. En hij moet een bakkes hebben waarmee ze buiten durven komen. |
|
|
|
|
|
#400 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|