Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 25 oktober 2014, 16:21   #381
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht
Jij bent ook voor een groot deel zelf verantwoordelijk voor wat er die avond is gebeurd hé. Je stelt zelf voor om met me door de rosse buurt te wandelen en na al dat lekkers gezien te hebben dacht ik dat je me een seksuele hint wou geven ofzo.
Nu kom ik echt niet meer bij hoor.
Denk nu toch eens ff na!!
Ze jut je op IN DE ROSSE BUURT.
Als goed verstaander moet je dan beseffen dat het ok is om een move te maken, maar... dat je er eerst wat centen moet tegenkwakken.
Geen ramp als je dat niet wist, maar onthou het voor een volgend avontuur.
Oud 25 oktober 2014, 16:29   #382
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
1 meter 65 is toch niet klein.
Oud 25 oktober 2014, 16:30   #383
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Nu kom ik echt niet meer bij hoor.
Denk nu toch eens ff na!!
Ze jut je op IN DE ROSSE BUURT.
Als goed verstaander moet je dan beseffen dat het ok is om een move te maken, maar... dat je er eerst wat centen moet tegenkwakken.
Geen ramp als je dat niet wist, maar onthou het voor een volgend avontuur.
Dat heb je goed gezien.

Vrouwen kan je niet neuken zonder er geld tegen te kwakken.
Demper is offline  
Oud 25 oktober 2014, 16:55   #384
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Hoe lang zou bembem zijn?

4) Lengte
Mannen zijn gemiddeld 1,77 meter terwijl vrouwen 'amper' 1m65 halen.

http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...n-mannen.dhtml
Guinevere is offline  
Oud 25 oktober 2014, 16:59   #385
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Even serieus. Ik zie je hier nog over mij beginnen dus voel ik me genoodzaakt om enkele misverstanden uit de weg te ruimen.
Ik zet dit hier openbaar omdat je niet zou denken dat je iets voorlieg dat anderen niet mogen zien.

Ik dacht dat jij en vooral Lance hier gewoon wat amusant aan het doen waren, had geen idee dat jullie het (ergens) serieus met elkaar meenden, anders had ik deze nick zelfs nooit aangemaakt.
Ik heb hem inderdaad een bericht gestuurd over jullie geflirt en dit politiek forum en dat ik dacht dat ik hem kende en zo zijn we aan de praat geraakt, bleek na wat berichtenverkeer uiteindelijk niet zo te zijn.
Lance heeft nooit interesse in mij getoond, hoor, niet voor te daten, voor niets. Laat dat duidelijk zijn. Tegen mij zei die vaag enkel iets over vriendschap ofzoiets. En daarbij stopte ons berichtenverkeer, want "vriendjes" kunnen we ook op dit forum zijn (enfin, je weet wel wat ik bedoel)

Dit forum kan verslavend zijn, dus ben ik hier blijven plakken maar kalmeer gewoon bembem. Voor of door mij moet je "Lance" dus niet afwijzen.
Dat is het hem nu net. Mocht je me in het echt ontmoeten zou je net als bembem reageren: afkerig en afstandelijk. Vriendschap bestaat niet en is enkel gebaseerd op uiterlijk. Vele mensen doen vriendschappelijk met me op het internet. Tot ze me ontmoeten, dan plots interpreteren ze alles negatief en willen ze niks meer met me te maken hebben. Ik beeld me dat niet in hoor, het is gewoon de realiteit.

Je kan dan wel denken: "Lance komt hier wat melig doen en hij overdrijft waarschijnlijk!", maar het is gewoon zo. Mensen zien lelijkheid als een ziekte (bewust of onbewust) en willen liefst van al zo ver mogelijk bij me vandaan blijven.

De enige reden waarom ik andere mensen niet ben gaan haten is de overtuiging dat ik mits een normaal uiterlijk net zoals jullie zou reageren. Goed of slecht bestaat immers niet, het zijn de omstandigheden die een mens maken tot wat ze zijn.
Vroeger had ik het heel moeilijk met het alleen zijn. Nu ben ik gewend aan het alleen zijn en vind ik het zelfs amusant als ik zelfs op een forum wordt bespot. Daarom stoort het me ook niet om alles open en bloot op een forum te schrijven. Het is mijn enige sociale uitlaatklep en het geeft me het gevoel tot een community te behoren. Ook al weet ik dat het ophoudt zodra men mij ontmoet. Dus dit is geen zelfmedelijden, ook al komt het wrs zo over. Een schreeuw om aandacht, ja, dat wel. Maar zeker geen zelfmedelijden.

Laatst gewijzigd door Lance : 25 oktober 2014 om 17:11.
Lance is offline  
Oud 25 oktober 2014, 17:00   #386
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Dat heb je goed gezien.

Vrouwen kan je niet neuken zonder er geld tegen te kwakken.
Je stelt dat hier voor alsof het iets smerigs is, maar dat getuyigt van een foute instelling tegenover werk en geld.
Niet zo fout als sommige anderen hier (die helemaal niet willen werken) maar aan de andere kant van het spectrum waar men op geld neerkijkt alsof het iets vies is, terwijl het enkel symbool staat voor geleverd goed, prestatie of dienst.
Oud 25 oktober 2014, 17:09   #387
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Hoe lang zou bembem zijn?

4) Lengte
Mannen zijn gemiddeld 1,77 meter terwijl vrouwen 'amper' 1m65 halen.

http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...n-mannen.dhtml
Dat is nu net het ironische van heel de zaak: ze vindt lengte belangrijk en is een kop kleiner dan ik.
Maar nogmaals, dat ze lengte belangrijk vindt dat kan ik begrijpen. Vrouwen hebben nu eenmaal liever een grote, sterke man. Behoud van een sterker nageslacht en misschien ook de Hollywood invloeden, het stoort me niet.
Spijtig genoeg ben ik niet enkel klein, maar ook afzichtelijk lelijk.
Mezelf voortplanten zou ik in de verste verte zelfs niet overwegen, want ik zou geen enkel kind toewensen wat ik in de pubertijd heb moeten doorstaan. En nogmaals: geen zelfmedelijden, enkel feiten.
Lance is offline  
Oud 25 oktober 2014, 17:11   #388
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is nu net het ironische van heel de zaak: ze vindt lengte belangrijk en is een kop kleiner dan ik.
Maar nogmaals, dat ze lengte belangrijk vindt dat kan ik begrijpen. Vrouwen hebben nu eenmaal liever een grote, sterke man. Behoud van een sterker nageslacht en misschien ook de Hollywood invloeden, het stoort me niet.
Mezelf voortplanten zou ik in de verste verte zelfs niet overwegen, want ik zou geen enkel kind toewensen wat ik in de pubertijd heb moeten doorstaan. En nogmaals: geen zelfmedelijden, enkel feiten.
koop haar botjes en steek uwe leuter in hare zoetzure loempia
Demper is offline  
Oud 25 oktober 2014, 17:13   #389
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is het hem nu net. Mocht je me in het echt ontmoeten zou je net als bembem reageren: afkerig en afstandelijk. Vriendschap bestaat niet en is enkel gebaseerd op uiterlijk. Vele mensen doen vriendschappelijk met me op het internet. Tot ze me ontmoeten, dan plots interpreteren ze alles negatief en willen ze niks meer met me te maken hebben. Ik beeld me dat niet in hoor, het is gewoon de realiteit.

Je kan dan wel denken: "Lance komt hier wat melig doen en hij overdrijft waarschijnlijk!", maar het is gewoon zo. Mensen zien lelijkheid als een ziekte (bewust of onbewust) en willen liefst van al zo ver mogelijk bij me vandaan blijven.

De enige reden waarom ik andere mensen niet ben gaan haten is de overtuiging dat ik mits een normaal uiterlijk net zoals jullie zou reageren. Goed of slecht bestaat immers niet, het zijn de omstandigheden die een mens maken tot wat ze zijn.
Vroeger had ik het heel moeilijk met het alleen zijn. Nu ben ik gewend aan het alleen zijn en vind ik het zelfs amusant als ik zelfs op een forum wordt bespot. Daarom stoor ik me ook niet om alles open en bloot op een forum te schrijven. Het is mijn enige sociale uitlaatklep en het geeft me het gevoel tot een community te behoren. Ook al weet ik dat het ophoudt zodra men mij ontmoet. Dus dit is geen zelfmedelijden, ook al komt het wrs zo over. Een schreeuw om aandacht, ja, dat wel. Maar zeker geen zelfmedelijden.
hallo? ik heb je van in het begin gezegd dat ik vriendschap met je wel zag zitten, MAAR je bent na onze ontmoeting maar door blijven rammen met oa. je voorstel van een romantisch etentje en je aldoor geleuter over seks, daarbij vind ik het niet netjes dat je maar over Guinevere bleef roddelen, en nu hang je hier het verongelijkte 'lelijke' slachtofefr uit, moet ik dan met iedere gast die ik online ontmoet gaan seksen omdat ie zich anders sociaal benadeeld voelt ofzo? lmao grow up man

ps. 1m65? lol, echt niet hoor, ik schat zo'n 1m60 'maar'
bembem is offline  
Oud 25 oktober 2014, 17:13   #390
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Misschien heeft ze het niet over dat soort lengte...
Oud 25 oktober 2014, 17:17   #391
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Dus als ik het goed begrijp kenden jullie elkaar ergens uit een chatroom en zijn jullie hier gewoon op dit politiek forum een verlengstuk komen maken van de door jullie gebruikte chatroom. Straf.
Een vraagje, zijn jullie geband in die chatroom ofzo?
nice try, nee hoor Lance troonde me mee naar die chatroom omdat ie 'het daar gemakkelijker chatten vond' .. tja, ik was toen nog in de waan dat ie fysiek nog wel zou meevallen, dat zal me leren van op blind date te gaan met oversekste eenzaten woehahahaha

hij is in elk geval in zijn missie geslaagd van jou oa. te doen geloven dat ik een dubbelnick van hem zou zijn, pffff

Laatst gewijzigd door bembem : 25 oktober 2014 om 17:18.
bembem is offline  
Oud 25 oktober 2014, 17:18   #392
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De lengte van kleine Jan,
Die niet meer dan hangen kan!
reservespeler is offline  
Oud 25 oktober 2014, 17:18   #393
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De lengte van kleine Jan,
Die niet meer dan hangen kan!
reservespeler is offline  
Oud 25 oktober 2014, 17:23   #394
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
1 kop kleiner? echt niet hoor, hou eens op met liegen man, we zijn fucking bijna even groot hahahahahahaha

ok ik kan snappen dat je je narcistisch gekwetst voelt, maar dat is nog geen reden van mij als leugenaarster trachten te discrediteren, ik weet drommels goed dat je slechts met hakken van zo'n 5cm aan je 1m65 komt, ter info m'n kleerkast meet 1m70, jij komt heus niet aan -5cm vergeleken daarbij, en je had nog schoenen aan ook, lmao, echt man doe eens normaal
bembem is offline  
Oud 25 oktober 2014, 17:24   #395
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
hallo? ik heb je van in het begin gezegd dat ik vriendschap met je wel zag zitten, MAAR je bent na onze ontmoeting maar door blijven rammen met oa. je voorstel van een romantisch etentje en je aldoor geleuter over seks, daarbij vind ik het niet netjes dat je maar over Guinevere bleef roddelen, en nu hang je hier het verongelijkte 'lelijke' slachtofefr uit, moet ik dan met iedere gast die ik online ontmoet gaan seksen omdat ie zich anders sociaal benadeeld voelt ofzo? lmao grow up man

ps. 1m65? lol, echt niet hoor, ik schat zo'n 1m60 'maar'
Ah ok, je zag vriendschap zitten? Het enige bericht dat je me na onze ontmoeting verstuurde was: "Laten we het er maar bij laten". Koel en afstandelijk, alsof ik zelfs geen mens meer ben ik jouw ogen. Had je me gewoon geschreven: "Je bent afzichtelijk en ik voel me ongemakkelijk in jouw bijzijn" dan had ik me daar bij neergelegd.
"Laten we het er maar bij laten" klinkt niet echt vriendschappelijk.

165 cm. Op de medische keuring gemeten enkele jaren geleden toen ik begon met werken. Maar genoeg met dat gezwets over lengte. Zet anders ook even jouw cijfers, want het is enorm belangrijk en dan kunnen we vergelijken.
Lance is offline  
Oud 25 oktober 2014, 17:25   #396
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ah ok, je zag vriendschap zitten? Het enige bericht dat je me na onze ontmoeting verstuurde was: "Laten we het er maar bij laten". Koel en afstandelijk, alsof ik zelfs geen mens meer ben ik jouw ogen. Had je me gewoon geschreven: "Je bent afzichtelijk en ik voel me ongemakkelijk in jouw bijzijn" dan had ik me daar bij neergelegd.
"Laten we het er maar bij laten" klinkt niet echt vriendschappelijk.

165 cm. Op de medische keuring gemeten enkele jaren geleden toen ik begon met werken. Maar genoeg met dat gezwets over lengte. Zet anders ook even jouw cijfers, want het is enorm belangrijk en dan kunnen we vergelijken.
Zielig doen tegen vrouwen helpt niet jongen.
Demper is offline  
Oud 25 oktober 2014, 17:28   #397
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een paar botjes ?
Googel eens naar "Chinese Female Soldiers and Militias"...
Boduo is nu online  
Oud 25 oktober 2014, 17:29   #398
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, maar overdreven grappig doen om je persoonlijkheid te verbergen ook niet.
Lance is offline  
Oud 25 oktober 2014, 17:30   #399
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, maar overdreven grappig doen om je persoonlijkheid te verbergen ook niet.
Persoonlijkheid. Hilarisch.

Vrouwen zoeken naar varkens met een grote lul en veel geld.
En hij moet een bakkes hebben waarmee ze buiten durven komen.
Demper is offline  
Oud 25 oktober 2014, 17:31   #400
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Vroeger had ik het heel moeilijk met het alleen zijn. Nu ben ik gewend aan het alleen zijn en vind ik het zelfs amusant als ik zelfs op een forum wordt bespot. Daarom stoort het me ook niet om alles open en bloot op een forum te schrijven. Het is mijn enige sociale uitlaatklep en het geeft me het gevoel tot een community te behoren. Ook al weet ik dat het ophoudt zodra men mij ontmoet. Dus dit is geen zelfmedelijden, ook al komt het wrs zo over. Een schreeuw om aandacht, ja, dat wel. Maar zeker geen zelfmedelijden.
Ja maar jonge dit is geen community, dit is een politiek forum met duizenden leden die bijna allen vijandig tegenover elkaar staan.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be