Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 25 oktober 2014, 17:33   #401
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
koop haar botjes en steek uwe leuter in hare zoetzure loempia
Oud 25 oktober 2014, 17:36   #402
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht
----------------------------------
Ik heb dat nooit verzwegen! Ofwel ben je het vergeten ofwel lieg je, maar ik heb heb een heel archief van al onze correspondentie:
bericht van 17 augustus 2014, dus maanden vóór onze 1ste afspraak:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem

Hoe groot ben je? ik wil het weten! :d
'k Vind het een vrij onbelangrijke vraag, maar als je daar veel belang aan hecht: 165 cm. Dus afgerond een goeie 2 m, zeg maar.

Misschien ook direct mijn penislengte in rust en actie want dat vind ik eerlijk gezegd veel relevanter.
---------------------------------------------------------
Dus nogmaals: zeg gewoon dat je me lelijk vindt en je daarom niets meer met me te maken wilt hebben. Vrouwen voelen zich ongemakkelijk als ze tegenover me zitten. Jij bent zeker niet de eerste, dus je hoeft je daarvoor niet te schamen. Dat is een menselijke reactie, je bent daarom geen slecht persoon ofzo. Mijn absurde lelijkheid wordt automatisch gekoppeld aan een soort ziekte en de natuurlijke reactie daarop is afkeer. Ik begrijp dat, ook al is het voor mij soms pijnlijk om enkel daarop beoordeeld te worden.

De enige hoop die ik in het leven heb om een vrouwelijke partner te vinden is dat ze ofwel blind is, ofwel zelf zo lelijk dat ze gewend is aan lelijkheid en die van mij niet meer ziet. Op datingsites vind je (spijtig genoeg) alleen maar aantrekkelijke mensen, dus toch normaal dat ik ze op een forum als dit kom zoeken, waarbij de inhoud primeert?
nou je hoeft de dingen niet uit z'n verband te trekken hoor, ik had inderdaad geïnformeerd naar je lengte, en toen je daar al grappend over antwoordde had ik zoiets van 'hum we zullen wel zien, wie weet is ie maar aan het grappen gezien z'n algemene lol-toon op het forum' .. en toen ik je dan irl zag, heb ik me gewoon voorgenomen van 'ok dat wordt dus niks' .. en niet omdat je lelijk bent want je trekt het nu wel in het ridicule

omg, ik moet het in het vervolg diplomatischer aanpakken als ik een oversekste gast afwijs LOL
bembem is offline  
Oud 25 oktober 2014, 17:38   #403
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
'ok dat wordt dus niks' .. en niet omdat je lelijk bent
hahahahahahahah

vrouwen
Demper is offline  
Oud 25 oktober 2014, 17:38   #404
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ja maar jonge dit is geen community, dit is een politiek forum met duizenden leden die bijna allen vijandig tegenover elkaar staan.
Dat is jouw perceptie. Volgens mij zitten hier meerdere 'eenzame' mensen die ipv het te verbergen het beter gewoon eerlijk zouden neerschrijven en elkaar ontmoeten. De meesten onder hen hebben WÉL een normaal uiterlijk, dus ik snap niet wat hen tegenhoudt.

Hoomer, durf jij open en eerlijk zeggen wie je bent en hoe je je voelt of ben je bang om gekwetst te worden?
Lance is offline  
Oud 25 oktober 2014, 17:39   #405
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja maar jonge dit is geen community, dit is een politiek forum met duizenden leden die bijna allen vijandig tegenover elkaar staan.
hij heeft nog andere uitlaatkleppen hoor, de cyberchatroom oa.
bembem is offline  
Oud 25 oktober 2014, 17:40   #406
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
hahahahahahahah

vrouwen
zwijg stil
bembem is offline  
Oud 25 oktober 2014, 17:41   #407
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
nou je hoeft de dingen niet uit z'n verband te trekken hoor, ik had inderdaad geïnformeerd naar je lengte, en toen je daar al grappend over antwoordde had ik zoiets van 'hum we zullen wel zien, wie weet is ie maar aan het grappen gezien z'n algemene lol-toon op het forum' .. en toen ik je dan irl zag, heb ik me gewoon voorgenomen van 'ok dat wordt dus niks' .. en niet omdat je lelijk bent want je trekt het nu wel in het ridicule

omg, ik moet het in het vervolg diplomatischer aanpakken als ik een oversekste gast afwijs LOL
Dus je kan niet begrijpen dat ik een openbare polemiek begin? Ik vroeg je privé verschillende keren waarom je niet meer met me wou praten. Je antwoorde nog enkel: "Laten we het er maar bij laten!"

Ik had me voorgenomen om het er bij te laten tot ik dan lees dat je eerder in dit topic over mijn uiterlijk begint.
In essentie ben ik al blij dat je nu eindelijk met me praat. Dus ik ben helemaal niet gefrustreerd, eerder blij dat je me terug als een persoon behandelt.
Lance is offline  
Oud 25 oktober 2014, 17:43   #408
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Oud 25 oktober 2014, 17:43   #409
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
hij heeft nog andere uitlaatkleppen hoor, de cyberchatroom oa.
Tuurlijk, waarom niet? Maar rukken voor een camera doe ik niet. Niet enkel omdat ik geen mensen wil shockeren, maar ook omdat ik geen webcam heb.
Lance is offline  
Oud 25 oktober 2014, 17:46   #410
Hoomer

Standaard

Citaat:
Dat is jouw perceptie. Volgens mij zitten hier meerdere 'eenzame' mensen die ipv het te verbergen het beter gewoon eerlijk zouden neerschrijven en elkaar ontmoeten. De meesten onder hen hebben WÉL een normaal uiterlijk, dus ik snap niet wat hen tegenhoudt.

Hoomer, durf jij open en eerlijk zeggen wie je bent en hoe je je voelt of ben je bang om gekwetst te worden?
Gij zijt zot zekers, anonimiteit is hier gewaarborgd, en met rede geloof me maar, voor wat jij hier doet kan je zelfs geband worden, het is maar dat we ons met jullie amuseren anders lagen jullie hier allang buiten.
En gekwetst worden op een forum?????? amaai als wij zulke pussy's waren had de helft van de deelnemers hier al zelfmoord gepleegd denk ik.
Wij hebben hier allemaal stalen ballen jong, zelfs de madammen hier.
Oud 25 oktober 2014, 17:48   #411
Hoomer

Standaard

Citaat:
Tuurlijk, waarom niet? Maar rukken voor een camera doe ik niet. Niet enkel omdat ik geen mensen wil shockeren, maar ook omdat ik geen webcam heb.
:l ol:
Oud 25 oktober 2014, 17:48   #412
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus je kan niet begrijpen dat ik een openbare polemiek begin? Ik vroeg je privé verschillende keren waarom je niet meer met me wou praten. Je antwoorde nog enkel: "Laten we het er maar bij laten!"

Ik had me voorgenomen om het er bij te laten tot ik dan lees dat je eerder in dit topic over mijn uiterlijk begint.
In essentie ben ik al blij dat je nu eindelijk met me praat. Dus ik ben helemaal niet gefrustreerd, eerder blij dat je me terug als een persoon behandelt.
Je houding tegenover vrouwen is wel heel agressief.
Demper is offline  
Oud 25 oktober 2014, 17:48   #413
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Gij zijt zot zekers, anonimiteit is hier gewaarborgd, en met rede geloof me maar, voor wat jij hier doet kan je zelfs geband worden, het is maar dat we ons met jullie amuseren anders lagen jullie hier allang buiten.
En gekwetst worden op een forum?????? amaai als wij zulke pussy's waren had de helft van de deelnemers hier al zelfmoord gepleegd denk ik.
Jij bent het schoolvoorbeeld van een mens die bang is om persoonlijk te worden. Je verwijt bembem om er hier een Flair forum van te maken, maar zelfs in de koetjes en kalfjes kom je alles lezen. Wie speelt er dan een rol? Jij of ik?
Lance is offline  
Oud 25 oktober 2014, 17:50   #414
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Als je nog geen kleine, dikke, doppende chintokkenspleet kan binnendraaien.

Dan ben je toch de faalhaas van België.

En pas op, je mikt laag genoeg he omwille van je uiterlijk.

Maar je zal nog lager moeten gaan.
Demper is offline  
Oud 25 oktober 2014, 17:50   #415
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik denk dat de meesten hier zitten voor de politieke situatie in dit land.
Daar het momenteel wat stil is, willen we hier onze mening wel even ventileren, maar dan gaan we terug tot de orde van de dag, nl politiek, politiek e, politiek, meestal afgewisseld met politiek.
reservespeler is offline  
Oud 25 oktober 2014, 17:54   #416
Hoomer

Standaard

Citaat:
Jij bent het schoolvoorbeeld van een mens die bang is om persoonlijk te worden. Je verwijt bembem om er hier een Flair forum van te maken, maar zelfs in de koetjes en kalfjes kom je alles lezen. Wie speelt er dan een rol? Jij of ik?
Hahahahahaha, wat begrijp jij niet aan het feit dat wij hier deelnemen om over politiek te praten en niet om een rollenspel te spelen?????
Nogmaals dit is geen chatroom.
Probeer die tweede hersencel eens in werking te stellen, er is hier geen mens aan jullie zever geïnteresseerd, jullie worden getolereerd omdat we jullie grappig vinden meer niet hoor, een half uurtje aan jullie spenderen is amusanter dan bv een half uurtje naar de Simpsons te kijken.
Oud 25 oktober 2014, 17:56   #417
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:

Euhm, je vergist je. Ze schrijft hier constant zaken als: "ik ben dik" en ze wekt de schijn door defensief te reageren zoals in het topic over Maggie de Block, maar ze is helemaal niet dik. Ze speelt een karikatuur van de dikke, werkloze Koreaanse vrouw, maar is het tegenovergestelde.
Ze is best een aangename verschijning en ik wil daar ook geen geheim van maken. Ontmoet haar en oordeel zelf.

Als ze je wil ontmoeten natuurlijk.

Laatst gewijzigd door Lance : 25 oktober 2014 om 17:58.
Lance is offline  
Oud 25 oktober 2014, 18:02   #418
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Demper, heb je al gegoogeld naar "Chinese Female Soldiers and Militias" ?
Boduo is offline  
Oud 25 oktober 2014, 18:02   #419
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daarom heb ik mijn vorige nick ook opgegeven.
Het dreigde persoonlijk te worden, niet op dit forum maar in mijn privé-leven.
Ik vind dus dat de anonimiteit hier best zo blijft.
Als we uitspraken doen die maatschappelijk niet aanvaard zijn, is het aan de moderatie om hier tegenin te komen.

Ooit had de CD&V een zeer fijn forum.
We waren politieke tegenstanders maar waren hoffelijk onder elkaar.
We hebben zelfs een paar forummeetings georganiseerd.
We dronken dan een glas, we deden ne plas en .....
reservespeler is offline  
Oud 25 oktober 2014, 18:06   #420
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Euhm, je vergist je. Ze schrijft hier constant zaken als: "ik ben dik" en ze wekt de schijn door defensief te reageren zoals in het topic over Maggie de Block, maar ze is helemaal niet dik. Ze speelt een karikatuur van de dikke, werkloze Koreaanse vrouw, maar is het tegenovergestelde.
Ze is best een aangename verschijning en ik wil daar ook geen geheim van maken. Ontmoet haar en oordeel zelf.

Als ze je wil ontmoeten natuurlijk.
nou je moet het niet in het ridicule trekken hoor, en edit: ik ben Belg btw, hou eens op met me als een geelke te zien pffff
bembem is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be