![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#462 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#463 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ps. als het je echt stoort, negeerlijst gebruiken? Laatst gewijzigd door Guinevere : 25 oktober 2014 om 23:19. |
|
![]() |
![]() |
#464 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Guinevere : 25 oktober 2014 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
#466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() de meeste vrouwen verkiezen een grotere partner, dat weet iedereen, is geen rocket science |
|
![]() |
![]() |
#469 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | ||
Banneling
|
![]() Ik ging het erbij laten, maar ze blijft maar doorgaan met roddelen en onwaarheden verkopen. Ze wilde op een bepaald moment zelfs met me gaan samenhuizen!
Bericht van 20/09/2014: Citaat:
Ik ken je adres. Ben ik je komen lastig vallen? Neen. Ik heb als een gentleman gewacht op een elektronisch bericht op het forum. Noem je dat stalken? En het enige dat ik dan kreeg was: "Laten we het erbij laten!" Ik ben altijd correct en respectvol met je geweest, ik sta echt perplex van wat ik hier allemaal kom te lezen. Het lijkt wel of je plots iemand heel anders bent! Je weet ook gewoon niet wat je wilt: De ene dag wilde je praten, de andere dag weer niet. De ene dag wilde je verhuizen, de andere dag weer niet. Ik dacht dat je de verschillende persoonlijkheden en gemoedstoestanden die je hier op het forum ten toon spreidt maar speelde, maar nu blijkt dus dat het helemaal geen toneel is, maar dat je dus echt zo bent. Weet je wat ironisch is? Dat ik als stomme kloot zelfs nog op het punt heb gestaan om je te helpen met een woonst en het vinden van een job. Ik voel mij echt belazerd! Ik zou zelfs een goed woordje voor je gedaan hebben bij iemand die ik goed ken op de personeelsdienst hier op mijn werk, voor JOU. En niet omdat ik seks wou. Omdat je op de sukkel bent en je graag wil helpen. Vind je nu echt dat ik al jouw kwetsende uitspraken hier in dit topic verdiend heb? Laatst gewijzigd door Lance : 26 oktober 2014 om 02:46. |
||
![]() |
![]() |
#474 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#475 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#476 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#477 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Welkom in de politics chatroom.
De chatroom waar u uw dubbelnicks rustig met elkaar kan laten converseren.
#478 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laten we het terug over jouw diefstal hebben, het opzet van dit topic. |
|
![]() |
![]() |
#479 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij hebt verdorie nog een goed gedacht van jezelf ook !!!! Lance moet in mijn ogen al biezonder laag gevallen zijn om met iemand als jou te willen afspreken. 13 in een dozijn van jou type denk ik eerlijk gezegd, en dan nog met een bleek kleurtje. Daar moet een normale man niet de minste moeite voor doen. Behalve moslims en negers natuurlijk maar die hebben natuurlijker graag vrouwen met overgewicht, hoe dikker hoe liever. 2 doorgewinterde linkiewinkies en beide hevige moslimknuffelaars zijn het niet eens met elkaar en kunnen blijkbaar nog niet eens met elkaar respectvol omgaan ? Hoe laag kun je nog vallen ? Weet je wat ? Bekeer je allebei tot de islam dan kunnen jullie met getrokken zwaarden of messen elkaar te lijf gaan. Bembem met je pretentie kom je nog in de goot terecht. En geen mens zal je eruithalen. En lelijke mannen trouwens die hebben soms nog de grootste aantrekkingskracht bij de vrouwen. Zie naar Ch. Bronson. Een man afwijzen die een paar centimeter kleiner is dan jezelf en misschien niet mooier dan jezelf ? Il faut le faire !!! |
|
![]() |
![]() |
#480 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()